| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Artikel vergeten te scannen bij IKEA, nu een strafblad?
Re: Artikel vergeten te scannen bij IKEA, nu een strafblad?
Maar ts laat zich niet meer zien....
Bedankt voor alle reacties. We zijn er druk mee bezig. Jammer dat mensen toch nog sceptisch erover zijn. En voor degene die zeiden dat ik niet meer reageer, wij hebben allebei een vitaal beroep en ons hier druk om maken voelt aan de ene kant ook heel raar. Want in deze crisis waarbij we veel overuren werken willen wij hier eigenlijk niet meer mee bezig zijn.
Nogmaals, ga er alsjeblieft mee naar de strafrechtadvocaat. Als het puur een financieel dingetje was zou ik zeggen dat je gerust zelf moet gaan aanmodderen. Maar een eventueel strafblad heeft veel meer gevolgen. Onder andere voor reizen naar de VS (en wellicht ook andere landen). Dus ga naar een strafrechtadvocaat.Inge1958 schreef: ↑17 apr 2020 17:11Bedankt voor alle reacties. We zijn er druk mee bezig. Jammer dat mensen toch nog sceptisch erover zijn. En voor degene die zeiden dat ik niet meer reageer, wij hebben allebei een vitaal beroep en ons hier druk om maken voelt aan de ene kant ook heel raar. Want in deze crisis waarbij we veel overuren werken willen wij hier eigenlijk niet meer mee bezig zijn.
En wacht niet te lang, want dan worden eventueel genomen acties tegen jullie steeds definitiever.
Moneyman
vindt dit leuk
Doe wat kuklos zegt, als je er tijd voor kunt vinden. Succes!
ja ik lees dat het tegenstrijdig is en ja ik zeg inderdaad in mn eerste bericht dat het dom is, want dat is het ook en dat zegt mn vriendin zelf ook. Ze vindt het dom van zichzelf dat ze het is vergeten. En ik snap ook dat mensen eigenlijk altijd claimen om onschuldig te zijn. Maar waarom zou ze zoveel op het spel zetten voor een product bij Ikea....
We hebben verzet gemaakt en zijn bezig met een advocaat. Maar deze zaak staat nu ook niet bovenaan het lijstje gezien we met Nederland in een crisis zitten.
We hebben verzet gemaakt en zijn bezig met een advocaat. Maar deze zaak staat nu ook niet bovenaan het lijstje gezien we met Nederland in een crisis zitten.
“Maar waarom zou ze zoveel op het spel zetten voor een product bij Ikea”
U begrijpt het blijkbaar nog steeds niet. Er zijn mensen ontslagen die één rolletje snoep van hun werkgever hebben gestolen.
U begrijpt het blijkbaar nog steeds niet. Er zijn mensen ontslagen die één rolletje snoep van hun werkgever hebben gestolen.
kuklos
vindt dit leuk
-
Theotrucker
Zelfs een plastic tas van drie cent niet afgerekend bij de Aldi. Op staande voet ontslagen.
kuklos
vindt dit leuk
Action. Niet Aldi.Theotrucker schreef: ↑17 apr 2020 23:19Zelfs een plastic tas van drie cent niet afgerekend bij de Aldi. Op staande voet ontslagen.
Tel daarbij op dat de directie van investeringsvehikel 3i het dividend binnen heeft geharkt, en de verbazing is compleet. Zeker als je begrijpt dat die directie uit 3 hele personen bestaat....