LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ketelservice Noord laat je zitten met gaslek (service abonnement)
Re: Ketelservice Noord laat je zitten met gaslek (service abonnement)
Als ik het goed begrijp, bestrijdt het bedrijf die beschrijving. Het woord van de een tegen dat van de ander. Wie moet ik dan geloven, zonder ondersteunend "bewijs"?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Als een gebruiker tegen de gasleiding aan stoot kan een moer, die Bout genoemd werd los komen en lekken, maar dat moet wel flinke klap of slordig gemonteerde moeten zijn.
Verder lees ik hier aantekeningen die vrijwel elk bedrijf maakte en een boze klant omdat ze niet gelijk kwamen...
Ja opzeggen contract mag,
Ook twijfel ik over zelf de kap weghalen en kijken, gaskraan dicht en rustig wachten maar de 2 verhalen hebben teveel verschil.
Omdat meneer Bakker niet de notities maakte denk ik eerder aan bedrijf dan meneer bakker, nu weken later.
Verder lees ik hier aantekeningen die vrijwel elk bedrijf maakte en een boze klant omdat ze niet gelijk kwamen...
Ja opzeggen contract mag,
Ook twijfel ik over zelf de kap weghalen en kijken, gaskraan dicht en rustig wachten maar de 2 verhalen hebben teveel verschil.
Omdat meneer Bakker niet de notities maakte denk ik eerder aan bedrijf dan meneer bakker, nu weken later.
-
U zegt in uw openingspost toch echt:bakkerw-36 schreef: ↑29 apr 2020 20:50Tijdsverloop klopt niks van, dit was me aangeboden omdat ze niet langs wilden komen en ik het hier niet mee eens was.
Daar begint u mee, daarna komt pas het verhaal over het gaslek en dat u het onacceptabel vind wat er is gebeurd. Ik denk dat u mogelijk in uw boosheid de zaken wat heeft verdraaid.De telefoniste moest overleggen met de monteur. Nadat er contact is geweest met de monteur hoorde ik dat er Vrijdag 17 April een monteur langs kan komen.
Het komt mij zo voor dat beide kanten niet echt het hele verhaal vertellen. Als je werkelijk een gaslek zou hebben, draai je de hoofdkraan dicht en heb je het alleen daar over. Maar als je dat op je poot gaat spelen maar de ketel laat branden. Zal het allemaal wel meevallen.