Dat geldt net zo goed voor een joeperd van een schip. Of zit ik er nu erg naast?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat geldt net zo goed voor een joeperd van een schip. Of zit ik er nu erg naast?
En het probleem daarvan is?Ja je zit er heel erg veel naast, een caravan heeft wielen. @witteangora
En dat zijn geen vaste lasten?Water in flessen om te drinken natuurlijk, dat is standaard. Watertank om te douchen.
graag gedaan ik zal morgen nog wat zoeken op google overdag momenteel toch niet heel veel te doenjonh&john schreef: ↑05 mei 2020 19:33Ja je zit er heel erg veel naast, een caravan heeft wielen. @witteangora
Bedankt @666jack666, het is afhankelijk van gemeente van provincie. Maar ik overleg het met mijn opdrachtgever die kan wel wat potjes openbreken en zo`n havenmeester zijn meestal niet de moeilijkste in zo`n geval. Ik heb wel een schatje op het oog maar ik wil ook een werfschip die behouden zeker hun waarde, dus de lengte speelt op dit moment nog geen rol maar de accommodatie wel. leefruimte. Leuk trouwens een meedenker op het forum.
Water in flessen om te drinken natuurlijk, dat is standaard. Watertank om te douchen.
Dat de een drijft en de ander rolt, scheelt niet zoveel maar toch?En het probleem daarvan is?
Nee niet echt ik moet het gewoon ondervinden en een heerlijk leven op het water mag toch ook wat kosten. Ik geniet van het water en niet van het asfalt dus de keus is snel gemaakt vandaar ook mijn topic.Heb je nu al uitgerekend wat je per maand kwijt bent aan dit idee?
Mooi bedankt voor respons, dit is iets wat ik ook opperde een bedrijf schip. Ik sta ingeschreven als bedrijf bij K.V.K. eenmanszaak. Het schip zou dan ook toegevoegd moeten worden als ondersteuning en uitvoeren van mijn bedrijfstak of hoeft dat niet? Het moet dan een schip zijn wat ook geregistreerd staat als werkschip en geen plezierjacht of wat er op lijkt.Als je,zoals ik van John begrijp er een bedrijf van wil maken,zul je in ieder geval als bedrijf je moeten inschrijven in de kamer van koophandel.
Kent u havenmeesters? En toch weet u al te melden dat ze de moeilijkste niet zijn?
En als uw tank leeg is, of de vuilwatertank vol, wat dan? Even een blokje om varen om de lozen en de tanken?
U zou toch op de een of andere manier vanaf de boot op het werk moeten verschijnen. Het zal wel heel toevallig zijn als u overal naast het werk zou kunnen liggen. En wat als u tussendoor op familiebezoek wil? Die auto is dus geen overbodige luxe.
U kijkt door een enorme roze bril. U wilt alleen de positieve kanten horen en staat niet open voor de realiteit. Het is ook niet aan ons om voor u alles uit te gaan zoeken.
Het hangt er denk ik een beetje vanaf hoe je ingeschreven staat bij de kvk,eenmanszaak zegt niet zoveel.jonh&john schreef: ↑05 mei 2020 21:27Mooi bedankt voor respons, dit is iets wat ik ook opperde een bedrijf schip. Ik sta ingeschreven als bedrijf bij K.V.K. eenmanszaak. Het schip zou dan ook toegevoegd moeten worden als ondersteuning en uitvoeren van mijn bedrijfstak of hoeft dat niet? Het moet dan een schip zijn wat ook geregistreerd staat als werkschip en geen plezierjacht of wat er op lijkt.Als je,zoals ik van John begrijp er een bedrijf van wil maken,zul je in ieder geval als bedrijf je moeten inschrijven in de kamer van koophandel.
Ik zie daar graag wat meer licht in de tunnel over want het soort schip is dan bepalend. Als het een status van werkschip heeft of krijgt dan zijn de kaarten heel rap geschud en wordt het gewoon een schip. Graag uw visie.
Dank, scharrelschipper.