LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
AndreDeWit
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door AndreDeWit »

[Hoi Miranda],

Leuk dat je nu wat meer weet, en hopelijk krijg je goed nieuws.
Maar dat wil ik wel eerst zien van T-Mobile.

Ik ben ook bezig met T-Mobile, en hoor tot nu toe alleen maar slecht nieuws maar laat het zeker weten een dezer dagen.
Moet nog 2 telefoontjes plegen naar T-Mobile.

mvg,

Andre

Typexx

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Typexx »

Bij mij is het helemaal mooi. Ik had mijn E700 gesloopt. Het beeldscherm was kapot. Dus ik belde op naar T mobile en ze zeggen nou als je beeldscherm wit wordt dan is dat gewoon software matig! Wanneer kunnen we hem ophalen? NOu ik denk mooizo, kom maar halen. Dus ze halen hem op en zeggen binnen 10 werkdagen krijg je hem terug.

10 werkdagen gaan uiteraard voorbij. Dus ik bel ze maar eens op. Nee hoor je krijgt hem over een weekje pas. Nou oke best, no problem. Krijg ik vandaag een brief dat het VAL DRUK STOOT schade is en niet vergoed wordt. En nu mag ik OF 200 euro reparatie kosten betalen, OF 35 euro om hem terug te krijgen(!) OF afstand doen van mijn toestel! Dit is toch belachelijk. Ze halen hem op vervolgens ben ik gewoon mijn telefoon kwijt. Idioten... Niks getekend verder dus ik krijg hem vast wel gratis terug. Wat denken ze wel niet.

Gast

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had mijn E700 gesloopt[/quote]

Hierbij geef je al aan dat jij hem hebt gesloopt en gesloopt is een moedwillige actie!!! Logisch dat er nix wordt vergoed! Dus gij zult moeten betalen!

Gert K.

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Gert K. »

Dan erbij, ik snap werkelijk niet waarom mensen die amateurs van de Consumentenbond nog serieus nemen. Ik heb ze eens een keer een toestel tot Beste Koop uit zien roepen met een uitval van een dikke 80% (binnen 1 jaar). De SonyEricsson T68i, die nu bovenaan staat in de uitvallijst van de CB, is overigens ook uitgeroepen tot Beste Koop.
@??

Verkeerde inschatting van kwaliteit, betreffende o.a. telefoons is niet de enige 'ernstige' fout die wordt gemaakt.
Het is vaak gebleken, dat in de top 3 van testen er altijd iets bijzit, die de plaats niet verdient.
Dit blijkt nu ook bij dienstaanbieders telecom zo te zijn!.
Als men als een klant een probleem heeft met het produkt of dienst is er altijd een middel beschikbaar om als 'leverende'partij onder je verplichtingen uit te komen.
Blijkt toch dat T-mobile hiermee duidelijk 'de beste' is.

??

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door ?? »

@ Gert K.: leg nou eens je probleem hier duidelijk op tafel, of stop met zaniken over T-Mobile. Nogmaals: het feit dat je je probleem NIET op tafel wenst te leggen zet zeer grote vraagtekens bij de terechtheid van je klachten.

Je bent op dit moment ronduit triest bezig

Gast

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Gast »

Precies Gert K. Nutteloos!!!

Gert K.

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Gert K. »

@ Gert K.: leg nou eens je probleem hier duidelijk op tafel, of stop met zaniken over T-Mobile. Nogmaals: het feit dat je je probleem NIET op tafel wenst te leggen zet zeer grote vraagtekens bij de terechtheid van je klachten.

Je bent op dit moment ronduit triest bezig
@??

Ik heb de indruk, dat jij meer bent als alleen 'gast' op dit forum.
Ik heb diverse malen mijn problemen met T-momile op dit forum uit één gezet.
Dus om weer in herhaling te vervallen, heeft voor mij géén enkele zin en een oplossing is toch verre van weg.
Ook jouw uitlating betreffende (lees: Gert K. betaalde zijn nota niet!) is een zorgwekkende manier van discussie door "??" en zeer suggestief gesteld.
Waar gaat het om, ik heb mij vergist in T-mobile, dit door (zelfs) 4 telefoons te willen gebruiken bij deze provider.
Na ruim anderhalf jaar bellen en klagen, slecht bereik e.d., komt T-mobile niet met een oplossing, dit terwijl men tijd zat heeft gehad om onze situatie ééns nader te bekijken.
Ik voel mij dus als klant flink gedupeerd en ik ben van mening “goed product of dienst, ook een betalingsverplichting”.
Anders aanpakken en dat is wat er bij T-mobile moet gebeuren inzake klachtenbehandeling, deze is ver beneden pijl!.
Ik reageer op de topicmaker en geef mijn visie en ik denk dat dit de juiste manier is betreffende het gebruik van dit forum.
Als T-mobile niets anders te bieden heeft, is deze provider voor mij verleden tijd.
Ik hoop dat dit duidelijk is!
Ik wens in ieder geval “alleen die problemen hebben met t-mobile veel sterkte”, deze zal men nodig hebben (het gaat tenslotte niet om 2 euro).

Gert K.

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Gert K. »

Precies Gert K. Nutteloos!!!
@gast

Ook gezien jouw bijdrage op dit forum inzake probleemoplossing, kan ik je één advies geven (dit als bijwagen), "spaar jouw reacties op en als je voldoende zinnen hebt gespaart, maak hiervan een begrijpelijke reactie en plaats dan!".
De manier van reageren heeft géén toegevoegde waarde.

AndreDeWit
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door AndreDeWit »

Hallo,

Hier een link, een brief die ik van T-Mobile heb gekregen paar maanden geleden.

http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zGbV ... 5768925409

Hier ziet u dat o.a. Samsung gebruikers problemen hebben met het
T-Mobile netwerk.
Deze brief is paar maanden oud en de probleem was al een hele tijd bekend en ze wisten ook niet wanneer het opgelost zou worden.
Ze hebben mij zelfs een aanbieding gedaan die ik toen niet geacepteerd heb.
Want wat heb ik nou aan een gsm die het niet goed doet op hun netwerk, ze doen er gewoon niks aan.

Tot nu toe is T-Mobile nog steeds bezig met mijn klacht
(garantie toestel), maar heb niet echt vertrouwen in maar wacht af en laat het jullie zeker weten.

Groetjesssssss

Ongelooflijk!

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Ongelooflijk! »

Mag dit zomaar?! Correspondentie tussen T-Mobile en de klant op het World Wide Web plaatsen? Ben bang dat wanneer T-Mobile dit ziet, je het alleen maar lastiger maakt voor jezelf. Succes!

AndreDeWit
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door AndreDeWit »

Waarom ongelofelijk??????
Waarom zou het niet mogen??????
Omdat de waarheid in de brief staat.
Hun mogen toch ook garantie weigeren!!!!!!!!
Verder nog commentaar????????
Binnenkort zal er zelfs misschien een site geopent worden tegen
T-Mobile.
Maar daar wachten we deze week nog even af.

Succes mensen die het al gelezen hebben, er komt een ander link waar de brief beter op staat.

Mvg,

Andre

Gast

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou voordat je een site gaat bouwen eerst even iets aan je nederlands doen. Er is nu al geen touw meer aan vast te knopen door je slechte taalgebruik. En het gebruik van meerdere leestekens is één van de eerste tekenen van waanzinnigheid.

AndreDeWit
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door AndreDeWit »

Misschien heb je wel gelijk, maar dat komt dat ik het niet terug lees en direct op het forum plaats.
Maar als de site opgebouwd word zal het een stuk beter uitzien, zonder veel tekens en de zinsvorm zal dan beter worden.

Mvg,

Andre



PS: Morgen krijg ik het definitieve antwoord van T-Mobile, ben benieuwd.

Gast

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Gast »

Het definitieve antwoord op zaterdag? Ben benieuwd.

Gert K.

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Gert K. »

Mag dit zomaar?! Correspondentie tussen T-Mobile en de klant op het World Wide Web plaatsen? Ben bang dat wanneer T-Mobile dit ziet, je het alleen maar lastiger maakt voor jezelf. Succes!


Waarom, is dit een vorm van intimidatie, mag men persoonlijke post gericht aan jezelf ‘niet’ openbaar maken aan het 'grote' publiek.
Wanneer een provider zich correct gedraagt en er géén spelletjes worden gespeeld, is er geen enkele redenen om daarbij bezwaar te hebben (tenzij vermeld in de algemene voorwaarden).
Maar ja op dit forum blijken reageerders te zitten, mensen die grote moeite hebben met geuit kritiek betreffende het reilen en zeilen van T-mobile.
Wat betreft de ondertekening van deze brief, deze ken ik ook en daarmee behoef je in het geheel niet geheimzinig te doen!.

(Een over een half jaar (einde kontrakt) ook een tevreden T-mobile gebruiker)

AndreDeWit
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door AndreDeWit »

Beste lezers,

T-Mobile zou mij vandaag (Zaterdag) antwoord geven op mijn klachten.
Ze hebben gebeld en is uitgesteld tot a.s. Dinsdag, hopelijk komt er meer duidelijkheid dan.
Ik hou jullie op de hoogte.

Mvg,

Andre

ciano

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door ciano »

waarom heb je het toestel niet laten verzekeren?
dan wordt vochtschade wel vergoed!
misschien een tip voor de volgende keer?
en ben je echt niet tevreden, kun je overstappen met behoud van je nummer naar een andere provider!

veel succes ermee !

live4life

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door live4life »

FEIT: GSM-toestellen zijn gevoelig voor vocht door hun constructie.

FEIT: Dit is dus per defenitie de schuld van de fabrikant.

FEIT: Het is hun garantie die dit niet dekt.

Dus ga niet je provider zitten vervelen over dat je het er niet mee eens bent. Als je te goedkoop bent en/of onnadenkend bent om een verzekering te nemen acepteer daar dan de consequenties van.

Neem je eigen verantwoordelijkheid!

AndreDeWit
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door AndreDeWit »

Hallo,

ANTWOORD 1:

Ook met een verzekering op je toestel ben je niet gedekt bij vocht/water schade.
Als dat zo wel is, dan wist ik dat niet.

Bedankt voor je tip.

ANTWOORD 2:

Jou feiten slaan nergens op, T-Mobile medewerker(s) zijn opnieuw bezig, hun zijn ook niet mee eens hoe mij klacht is behandeld, door hun collega's.
Een medeweker heeft zelfs een oproep gedaan bij de hogere chefs voor een juiste en eerlijke behandeling.
Ook mijn eerdere klacht is heropend (geen bereik).
En je laatste FEIT is geen FEIT hoe kom je daarbij?
Jij bent net als een T-Mobile medewerker (als je dat al niet bent) met je garantie bij de fabriek halen.
Want dat is niet waar, heb het hier ook zwart op wit op papier van de STICHTING DE OMBUDSMAN, dat ik mijn garantie bij T-Mobile moet halen en niet bij Samsung.
Ook medewerkers van T-Mobile bevestigen het laatste.
Maar in het algemeen sturen ze mensen zo weg.

Maar als het goed is weet T-Mobile morgen meer over hoe en wat.

Mvg,

Andre

Tja

Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!

Ongelezen bericht door Tja »

Beste André,

Wat, moet ik vragen, is normaal gebruik voor een GSM?
Wij gebruikers van deze toestellen vergeten nogal eens met welke gevoelige technologie we handelen.
We "krijgen'' een gratis toestel bij een abonnementje, maar vergeten daarbij dat zo'n toestelletje zo rond de €400 á €500 kost en derhalve een hoop techniek herbergt.
Alles kan kapot, en soms hebben je de pech dat net dat ene toestel wat jij gekregen hebt net iets heftiger reageerd op condensatie door temperatuursverschillen dan een gelijkwaardig model van de buurman.
De mobiele telefonie aanbieders verkopen een abonnement en daar krijg je een toestel bij, dus is het heel vervelend als tijdens de contractsperiode dat toestel (niet onder garantie) kapot gaat.
Het is daarom aan te raden om altijd een extra verzekering af te sluiten voor dergelijke delicate producten, dan ben je altijd ingedekt, notabene krijg je bij de meestse verzekeringen een vervangend toestel voor de duur van de reparatie.

Vervelend voor je, maar niets aan te doen.



p.s. dit zul je bij alle aanbieders ervaren, dus niet alleen bij T-mobile

Gesloten