Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Nevyn

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Nevyn »

En toch bestaan ze al 30 jaar

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

daar verbaas ik me ook al jaren over.
1 keer daar geweest en bijna gillend daar weggerend.
In sommige meubelzaken zijn de verkopers iets opdringerig. Bij de Seats en D. zijn ze kampioen opdringerigheid. Zelden zo ongemakkelijk gevoeld in een winkel.
Ik kan me niet voordtellen dst je op verjaardagen hol trots verteld dat je voor Seats en Sofas werkt.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Dirkie schreef:
01 aug 2023 07:55
FrustratedCustomer schreef:
31 jul 2023 16:01
Seats&Sofas, beter gezegd: Cheats & So-Far-No-Sofas!,

Een lang verhaal, maar het lezen waard om een hoop problemen te besparen. met als hoofd oproep, doe geen aankoop bij Seats&Sofas, dat scheelt je een heel hoop hoofdpijn, je geld en tijd!
Even een vraag. Waarom denkt U dat mensen uw verhaal als waarschuwing gaan zien. Niet alleen dit forum maar ook andere staan vol met waarschuwingen over deze firma. Deze heeft u dus blijkbaar ook niet gelezen. Ik denk dat er nog vele na U zullen komen met een zelfde verhaal omdat ze vooraf geen onderzoek doen maar zich laten verblinden door mooie verhalen en hoge kortingen.
Het is net zoiets als koop niet bij drop schippers. Ook volgende week zien we weer een topic dat het kledingstuk te klein is en dat het stervensduur is het naar Hong Kong terug te sturen.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

kuklos schreef:
22 jan 2025 17:33
Consumenneke schreef:
22 jan 2025 17:31
NeoDutchio schreef:
22 jan 2025 17:20
En toch hebt u besloten alle waarschuwingen in de wind te slaan en er toch te gaan kopen.
Bent u er zo-eentje die de deur niet uitgaat zonder alle fora na te slaan op eventuele waarschuwingen?

De meeste mensen doen een aankoop en gaan daarna pas googelen. :roll:
Waarom komen al die mensen daarna wel hier anderen waarschuwen om daar nooit te kopen? :roll:
Dat komt simpelweg omdat zodra mensen zaken horen als korting, actie, wees er snel bij enz enz (kortom alles waarbij een rode vlag zou moeten staan) ze blind en doof worden en rennen naar de winkel om daar die aankoop te doen die ze waarschijnlijk nog niet eens nodig hebben. En als de problemen beginnen dan gaan ze nadenken en Google gebruiken en komen ze bijvoorbeeld op dit forum terecht om vervolgens een jaren oud topic weer eens boven aan de lijst te plaatsen.
Je kunt dus blijkbaar jarenlang waarschuwen voor deze praktijken (net zoals hier al jaren lang gewaarschuwd wordt voor drop shippers) maar het heeft geen enkele zin. Schijnt iets met ezels en stenen te zijn volgens mij.

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Ik heb 2 bankstellen hier,plus een aantal kasten van hun
Eigelijk nooit problemen mee,en ben er erg tevreden over
Ook toen een deurtje van een kast stuk ging,en ja,ik moest 4 weken wachten toen
Maar gratis gerepareerd,logisch dat de die niet op voorraad hadden

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

en we praten over hetzelfde bedrijf?

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Zoals ik al schreef, het bedrijf bestaat 30 jaar.
Persoonlijk vind ik het een vreselijk bedrijf waar je, als je er heen gaat je goed moet voorbereidden.
Zelf heb ik hier 2 x een bankstel gekocht, 1 die ik zo kon meenemen en 1 op bestelling.
Die ik zo kon meenemen was kwalitatief niet best.
Die waar ik op moest wachten, was iets duurder maar had ik ook ( wat bij hun ook kan) betere stofgroepen gekozen.
Deze heeft het goed gedaan en staat nog steeds in ons tuinhuisje.
Ook kocht ik een keer op Marktplaats een tweede hands leren bank, ,met de bedoeling hem tijdelijk te gebruiken, maar hij beviel zo goed dat hij langer is blijven staan. Toen ik hem naar de kringloop bracht, zag ik pas dat hij origineel van Seats and Sofa's kwam.
Denk dat de kwaliteit niet minder is dan Leenbakker enz. ze zullen geen eigen fabrieken in Polen hebben , maar dat de opdringende verkopers en de formule van zelf ophalen veel mensen achteraf tegen de borst stuit.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Over Seat and Sofas zijn veel klachten bekend maar er zullen ongetwijfeld ook tevreden klanten zijn maar daar lees uiteraard weinig tot niets over.

De bankstellen zijn in vergelijking met andere bankstel verkopers vrij goedkoop en de meeste zijn uit voorraad leverbaar.
Voor mensen met een kleinere beurs of mensen die de lange wachttijden voordat het bankstel geleverd gaat worden ook niet vertrouwen zijn er weinig alternatieven.

Wat dat betreft bedient Seats and Sofas wel een doelgroep maar verwacht van een goedkoop bankstel niet dat ze tot in lengte van jaren meegaan.

Plaats reactie