Inderdaad. En als TS dat zijn argumentatie rondom "koop" en "nonconformiteit" loslaat, maar verdergaat op de gegeven voorzet van Alfatrion mbt huur...hebra98 schreef: ↑09 aug 2020 08:14Ik denk dat TS een goed punt heeft als het gaat over een defect welke niet door de gebruiker kan zijn ontstaan. De NFC tag zit in de betaalpas en kan eigenlijk niet kapot gaan zonder de kaart echt te slopen.
Dan is de kaart dus niet defect en lijkt mij dat TS ook geen schuld heeft aan "het niet werken" van deze kaart.
... dan is het probleem duidelijk.alfatrion schreef: ↑07 aug 2020 20:34Dan moet de bank de pas gewoon kosteloos vervangen. Ik opteer er voor om dit gewoon als huur te zien, dat lost veel discussies op.Bob Schurkjens schreef: ↑07 aug 2020 16:00Het gaat hier niet om een gekocht product maar om een bankpas die in bruikleen wordt gegeven. Is en blijft eigendom van de bank. Je uitleg gaat dus mank.
Praktisch bezien kom je natuurlijk wel op het punt dat de ING vast niet zomaar gaat bewegen zodra iemand "ja maar, huur" roept. Je moet dus even de afweging maken hoeveel tijd en energie die paar euro je waard zijn. Ik zou het wel weten.