Pagina 3 van 3

Re: Betalen vervanging defecte betaalpas ING

Geplaatst: 10 aug 2020 14:19
door hebra98
Ik zie de uitleg van TS ook iets anders,
Door de betaalpas vervanging in alle gevallen betaald te maken zie ik het als een aangekocht product (en niet meer als service), waar een wettelijke garantietermijn op hoort te zitten.
>>
Dus, als je moet betalen voor een nieuwe pas, moeten ze er dan (op de nieuw aangekochte pas) ook garantie op geven?
Je betaald voor een nieuw product.

En, betaal je met je maandelijkse kosten niet ook voor de nu defecte pas?
En, wat moet je met de oude pas doen, die alleen geen NFC heeft maar verder wellicht nog wel werkt.
Moet je die dan doormidden knippen?

Re: Betalen vervanging defecte betaalpas ING

Geplaatst: 10 aug 2020 14:46
door alfatrion
hebra98 schreef:
10 aug 2020 14:19
Dus, als je moet betalen voor een nieuwe pas, moeten ze er dan (op de nieuw aangekochte pas) ook garantie op geven?
Een pas zit inbegrepen bij ieder pakket. Het orangepakket is er al vanaf € 1,35 per maand. Een extra pas kost €1,- per maand. De pas blijft het eigendom van de ING.

Op het moment dat de pas defect is dan schieten zij tekort in de naleving van deze overeenkomst. Immers, je betaald (mede) voor een (werkende) pas. De ING moet de pas daarom vervangen.

De ING heeft een rechtsgrond nodig om de € 4,50 bij de rechter toegewezen te krijgen. In deze casus is er geen rechtsgrond.

Re: Betalen vervanging defecte betaalpas ING

Geplaatst: 10 aug 2020 15:28
door Komkommertijd
De pas is gewoon gratis, je betaalde voor aanvraag en afhandeling + porto slechts €4,50 als deze meer dan ½ jaar goed werkte dus door jezelf defect is geraakt.

Niet dat flut pasje maar de rest er omheen koste geld en ik ruil voor slechts €1,35 per maand heb je deze voorwaarden aanvaard...
Alle andere zijn duurdere per maand....

Ook is schade mogelijk bij gebruik, zelfs met hoesje die dit beperkte maar niet uitsluit.