Re: Pas op voor Mijn Privileges van Privileges
Geplaatst: 22 aug 2020 09:27
Zoals ik had aangegeven ben ik, proefondervindelijk, gaan testen wat er van alle verhalen over Privileges waar is.
Daar was ik nog niet klaar mee, maar ben nu wel weer een stukje verder. Rome is ook niet in één dag gebouwd, toch?
Zoals ik had aangegeven waren er voor mij geen problemen met mijn lidmaatschap.
Ik wist precies waar ik aan mee deed en werd hierover zelfs gebeld.
Ik had, na alles te hebben bestudeerd, een afweging gemaakt dat het mij een gok met €35,- wel waard was.
En ik heb niets te klagen tot nu toe heb ik immers voor €35,- lidmaatschap al iets gewonnen met een werkelijke winkelwaarde van €600+ en een aankoop met ruim € 100,- korting kunnen kopen.
Mijn gewonnen item miste een paar onderdelen en deze zijn keurig nagezonden. (was geen fout van privileges maar van BGE)
Alle telefonische communicatie hierover was beter dan meeste andere "bedrijven" en kon ik geen enkel onwil bespeuren.
Even gewacht of ook alles zou binnenkomen en jawel...netjes en zelfs heel snel en mijn aankoop kwam rechtstreeks van CoolBlue.
Toen......
Na ontvangst van mijn "spullen" bleek ik niet meer te kunnen meespelen met "Puzzel en Win" met de tekst:
Nu test ik vanmorgen (22-08) mijn account en ze hebben inderdaad mijn "meedoen" weer geactiveerd.
Uiteraard heb ik hiermee wel sterke twijfels of ik überhaupt nog kans maak op een andere prijs.
Aangezien ik in de lijst van winnaars niet twee keer eenzelfde naam tegen kom, is die kans wellicht klein.
Dat ik ze hierop heb gewezen zou mogelijk ook niet in mijn voordeel kunnen zijn
Als het tegendeel waar is, zal ik dat hier natuurlijk ook even mededelen.
Ik denk daarom dat ik niet de enige ben die niet meer kan "meedoen" met puzzel maar dat ze afwachten of iemand hier "werk" van maakt. Tot zover mijn ervaring en die is nog zeker niet zo negatief als vele doen omschrijven.
Moet ik tot slot nog wel aangeven dat het vreemd is dat er wel een aantal pertinente onwaarheden staan in de uitleg van de werking van b.v. Puzzel en Win. En dat is eigenaardig bij een bedrijf wat al 15 jaar op deze manier werkt.
Deze acht prijzen hebben een looptijd van 10 dagen elk. Daarmee is het onmogelijk om elke dag kans te maken op acht prijzen.
maar ook de volgende zin is voor verschillende uitleg vatbaar:
Je kunt hierin lezen dat je elke vier maanden één keer gebruik kunt maken van een Prijsvoordeel.
Maar dat klopt niet, want dat kan maar één keer binnen je lidmaatschapsjaar.
Om misverstanden te voorkomen zouden ze dit beter kunnen aanpassen naar:
--------------------------------------
PS, Natuurlijk kan privileges, met deze specifieke uitleg, wel zeker weten wie deze informatie heeft geplaatst en aangeven dat deze informatie correct en feitelijk is. Ik maak niets beter of slechter dan mijn ervaring en bevindingen!!
Daar was ik nog niet klaar mee, maar ben nu wel weer een stukje verder. Rome is ook niet in één dag gebouwd, toch?
Zoals ik had aangegeven waren er voor mij geen problemen met mijn lidmaatschap.
Ik wist precies waar ik aan mee deed en werd hierover zelfs gebeld.
Ik had, na alles te hebben bestudeerd, een afweging gemaakt dat het mij een gok met €35,- wel waard was.
En ik heb niets te klagen tot nu toe heb ik immers voor €35,- lidmaatschap al iets gewonnen met een werkelijke winkelwaarde van €600+ en een aankoop met ruim € 100,- korting kunnen kopen.
Mijn gewonnen item miste een paar onderdelen en deze zijn keurig nagezonden. (was geen fout van privileges maar van BGE)
Alle telefonische communicatie hierover was beter dan meeste andere "bedrijven" en kon ik geen enkel onwil bespeuren.
Even gewacht of ook alles zou binnenkomen en jawel...netjes en zelfs heel snel en mijn aankoop kwam rechtstreeks van CoolBlue.
Toen......
Na ontvangst van mijn "spullen" bleek ik niet meer te kunnen meespelen met "Puzzel en Win" met de tekst:
Uiteraard had ik de regels en uitleg al gecontroleerd en hun eigen "uitleg en regels" spreken dit op minstens 3 pagina's tegen.Je hebt dit lidmaatschapsjaar reeds gewonnen en kunt in je volgende lidmaatschapsjaar weer meedoen
Dus heb een mailtje gestuurd (20-08), werd ik de volgende dag (21-08) gebeld met de mededeling dat dit onderzocht zou worden.Een Privileges lid kan ieder jaar meerdere Puzzel & Win prijzen winnen,
Nu test ik vanmorgen (22-08) mijn account en ze hebben inderdaad mijn "meedoen" weer geactiveerd.
Uiteraard heb ik hiermee wel sterke twijfels of ik überhaupt nog kans maak op een andere prijs.
Aangezien ik in de lijst van winnaars niet twee keer eenzelfde naam tegen kom, is die kans wellicht klein.
Dat ik ze hierop heb gewezen zou mogelijk ook niet in mijn voordeel kunnen zijn
Als het tegendeel waar is, zal ik dat hier natuurlijk ook even mededelen.
Ik denk daarom dat ik niet de enige ben die niet meer kan "meedoen" met puzzel maar dat ze afwachten of iemand hier "werk" van maakt. Tot zover mijn ervaring en die is nog zeker niet zo negatief als vele doen omschrijven.
Moet ik tot slot nog wel aangeven dat het vreemd is dat er wel een aantal pertinente onwaarheden staan in de uitleg van de werking van b.v. Puzzel en Win. En dat is eigenaardig bij een bedrijf wat al 15 jaar op deze manier werkt.
Ik heb ze gewezen op deze dwaling, want je kunt hooguit 2 prijzen per keer winnen (elke prijs heeft twee winnaars.)Elke dag kunnen acht fantastische prijzen met Puzzel & Win op MijnPrivileges.nl gewonnen worden.
Deze acht prijzen hebben een looptijd van 10 dagen elk. Daarmee is het onmogelijk om elke dag kans te maken op acht prijzen.
maar ook de volgende zin is voor verschillende uitleg vatbaar:
Binnen vier maanden kan een lid eenmalig PrijsVoordeel mijnen.
Je kunt hierin lezen dat je elke vier maanden één keer gebruik kunt maken van een Prijsvoordeel.
Maar dat klopt niet, want dat kan maar één keer binnen je lidmaatschapsjaar.
Om misverstanden te voorkomen zouden ze dit beter kunnen aanpassen naar:
Maar goed, in mijn geval kan ik alleen zeggen dat ik geen spijt heb van deze test, tot nu toe.U dient binnen de eerste vier maanden van uw lidmaatschap uw prijsvoordeel te mijnen.
--------------------------------------
PS, Natuurlijk kan privileges, met deze specifieke uitleg, wel zeker weten wie deze informatie heeft geplaatst en aangeven dat deze informatie correct en feitelijk is. Ik maak niets beter of slechter dan mijn ervaring en bevindingen!!