Even ter info:
Ik kan hier eenvoudig het vonnis zetten, maar dat is niet veel zeggend. Uiteraard omdat het een verstek vonnis is.
Elk verzet van Tvreus zou alleen maar meer toestanden opleveren, voor Tvreus.
Als ze stil blijven gaat het, meestal, wel stilletjes voorbij. Tja, en daar denk ik anders over.
En, het vonnis geeft niet weer wat in de dagvaarding stond. Alleen een verwijzing naar het daar gestelde.
Eisende partij heeft gevorderd zoals is vermeld in de dagvaarding van 29 juni 2020 waarmee
deze procedure is ingeleid. De inhoud van deze dagvaarding moet als hier herhaald en
ingelast worden beschouwd.
Om de uitspraak goed op waarde te kunnen inschatten moet ik natuurlijk ook de dagvaarding erbij zetten.
Aangezien de
Rechter een uitspraak heeft gedaan welke reflecteert wat in de dagvaarding staat.
En daar staat "opgelicht" door mij met opzet in genoemd.
Beoordeling van het geschil
De vordering komt de kantonrechter niet onrechtmatig of ongegrond voor, zodat deze bij
verstek wordt toegewezen als hierna te vermelden.
Maar, als ik de dagvaarding hier ook plaats, gaat niemand dat lezen maar
vele wel meteen overal commentaar op leveren.
Ik plaats dit Topic vooral om andere gedupeerde aan te geven dat er vele mogelijkheden zijn om deze corrupte verkoper aan te pakken en dit ook te doen.
Want,
mijn probleem is opgelost, maar
mijn grootste probleem is dat dit bedrijf kan doorgaan met opzettelijk misleidende verkoop en levering van producten aan alle andere medelanders. En de MEESTE hebben dit niet eens in de gaten, tot ze problemen krijgen met de werking of updates. En dan zal het wel aan je provider liggen, is een veel gebruikt excuus.
Onzin... Zeker als het een NIET Nederlands model is.
Maar ook garantie geeft
Samsung zelf aan dat het een probleem kan zijn, omdat je factuur een NL model weergeeft maar je een Hongaars model ter reparatie aanbiedt. Dat is niet hetzelfde.
Dus, daarom ben ik gedreven om niet te stoppen bij
mijn eigen oplossing.