Dit gezin is dat wekelijks kwijt aan boodschappen....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaarzegels AH
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Spaarzegels AH
Waar leest u dat?
Lowieze, Revoked heeft het over zijn gezin.
Waarom zou Revoked het over jouw gezin hebben?
Lowieze
, Lady1234
en moederslink
vinden dit leuk
De kassapassage is natuurlijk het definitieve moment om diefstal te bevestigen, maar bij een redelijke verdenking kan sprake zijn voordat de klant de kassa heeft bereikt. Denk daarbij aan een situatie waarbij de klant een product verstopt in of onder de kleding of wanneer de klant het product in een afgesloten tas stopt. De producten zijn dan opzettelijk uit het zicht onttrokken. De huisregels moeten hierin duidelijkheid geven, zeker bij gebruik zelfscanners.fonsflons schreef: ↑15 okt 2020 08:36Tuurlijk niet, pas als je er langs de kassa mee loopt naar vuutent zonder te betalen.
... maar als je het product gewoon gescand hebt, is die redelijke verdenking er natuurlijk niet.
Komkommertijd
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Als een dame Tampons zou kopen en gelijk onder de rok doet....?
Dat vergelijk ik met kinderen die een appel eten en enkele minuten later 't klokhuis laten wegen en betalen!
Dat vergelijk ik met kinderen die een appel eten en enkele minuten later 't klokhuis laten wegen en betalen!
Hoezo, het is toch de klant die de boodschappen op de band legt? De klant bepaalt daarmee de volgorde waarin de producten gescand worden en in het sorteervak belanden.
Om ontopic te blijven: ik doe niet mee aan spaar- of koopzegels. Dat zijn alleen maar lokkertjes om klanten aan zich te binden. Ik haal de boodschappen bij de supermarkt waar het gewenste product in de aanbieding is. Dat zijn afwisselend AH, Lidl, Aldi, Coop of Jumbo. Spullen die niet in de aanbieding zijn lust ik niet.
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
En met zegels 10 euro bijbetalen, daarmee 26 euro korting bij besteding van 600 euro.Bob Schurkjens schreef: ↑15 okt 2020 01:06De gietijzeren braadpan heb je trouwens voor 36 euro in huis zonder zegeltjes.
Wat moet je met een gietijzeren braadpan?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Een gietijzeren pan is perfect om in te stoven.
Bob Schurkjens
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Het enige waar ik mijn mooie oranje gietijzeren pan voor gebruik, is rollade. Heerlijk
Komkommertijd
vindt dit leuk
Een boeuf bourguignon zal er ook heerlijk uit smaken.
Moneyman
, Komkommertijd
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
Rollade is toch echt iets waar ik niets mee heb. Misschien dat het mij altijd verkeerd is voorgezet, maar ik vind het vaak zo verschrikkelijk droog. En ik vind eigenlijk alle vlees wel lekker.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Als rollade droog is, is het niet goed gegaan
Komkommertijd
, Erthanax
en Lady1234
vinden dit leuk
-
Oranje gietijzeren pan?
Een echte Wok met groot Ikea deksel werkte ook perfect,
zware gietijzer en dat deksel met glas laat zien hoe je rollade is...
Een echte Wok met groot Ikea deksel werkte ook perfect,
zware gietijzer en dat deksel met glas laat zien hoe je rollade is...
Misschien als ik straks op mezelf woon, dat ik het dan maar eens zelf ga proberen. Als ik nu kook, is het meestal toch iets met beef of hamburger (overigens wel zelf gemaakt) of in de richting van pasta. Wel vaak met heel veel knoflook gekruid.
Doen! Lekker laten sudderen en natuurlijk goed nat houden. Smullen
-
Gebruik mijn gietijzeren braadpan toch ook veel om soep te maken. Te beginnen met een paar aangefruite sjalotten als smaakvolle basis voor bijvoorbeeld een champignon- of tomatensoep.
Die pannen worden beter naarmate ze ouder worden. Heb er twee van Franse makelij. Nota bene gekocht bij de Hema. Een kwart eeuw oud. Gemaakt door Fontignac. Maar de pannen met lage prijs komen nu uit China. De beste worden nog steeds gemaakt in Frankrijk door Staub en Le Creuset.
Die pannen worden beter naarmate ze ouder worden. Heb er twee van Franse makelij. Nota bene gekocht bij de Hema. Een kwart eeuw oud. Gemaakt door Fontignac. Maar de pannen met lage prijs komen nu uit China. De beste worden nog steeds gemaakt in Frankrijk door Staub en Le Creuset.