Pagina 3 van 3

Re: Verkeerd geleverd product, maar geen reactie van klantenservice

Geplaatst: 16 feb 2021 23:00
door Moneyman
rvjapio schreef:
16 feb 2021 22:45
Alles wat u ongevraagd krijgt toegestuurd mag u houden. Ik heb ooit een mobiel besteld en er twee gekregen. Die tweede heb ik voor 250 euro verkocht waardoor de eerste gratis was. De pakbon vermeldde 1 mobiel.
In één woord: onzin. En asociaal ook. Je mag dat uiteraard helemaal niet houden.

Re: Verkeerd geleverd product, maar geen reactie van klantenservice

Geplaatst: 17 feb 2021 01:12
door Justmeagain
Aangezien u niet aangeeft om welke winkel het gaat vwirdt hier geopperd dat het om BOL.com gaat.
Kunt u ze niet gewoon bellen? Dat lijkt mij sneller.
Als u de laptop had besteld en een slee had gekregen had u dan ook gedacht "mooie slee, die is voor mij?" Omdat de waarde dan in uw nadeel zou zijn had u 100% zeker meer moeite gedaan om in contact te komen.
Hoe het juridisch zit, geen idee naar moreel zou ik me schuldig voelen aan onbedoelde diefstal.
Ik heb een dochter van 18 en die voed ik zo te lezen ouderwets/verkeerd op. Maar ik geloof dat eerlijk echt het langst duurt en gestolen goed gedijt niet, zo is mij geleerd.
En dat verhaal over terugsturen is onzin, ze willen hen vast komen ophalen.
En waarschijnlijk krijgt u er een dikke bis bloemen bij.