Pagina 3 van 3

Re: Hypotheek Florius na 30 jaar beëindigd, toch nog afschrijvingen?

Geplaatst: 02 apr 2021 18:28
door gustavo-woltmann
Ik zou bewijs aanvragen.
Als je 100% zeker bent dat je alles hebt betaald doe je dan bezwaar.
- Gustavo Woltmann

Re: Hypotheek Florius na 30 jaar beëindigd, toch nog afschrijvingen?

Geplaatst: 04 apr 2021 14:09
door HaGrom
Tja Moneyman....hoeveel "inhoudelijk antwoord" wil je hebben? Als ik op basis van de Voorwaarden niet anders kan concluderen dan dat de Hypotheek na 30 jaar is voldaan en dat Florius vervolgens stelselmatig NIET op de door mij (correct en zakelijk!) aangevoerde gronden antwoordt, is alles toch duidelijk genoeg. De in die 30 jaar wat warrig geworden situatie precies uitleggen zal vele bladzijden vergen. Het komt erop neer dat door de (overgenomen) voorgangers van Florius fouten zijn gemaakt. Als ik fouten maak, wordt ik door de verzekeraar gehouden aan de Voorwaarden, andersom geldt dit dus óók. Door mij is nooit iets verzocht/gewijzigd.
Ik wilde alleen weten of er meerdere van dat soort ervaringen zijn, wat bij wie welke gevolgen (kunnen) zijn (geweest) en hoe daarmee is omgegaan. Mijn ervaring is nu dat deze verzekeraar uitermate verwerpelijk omgaat met zelf gemaakte fouten.
Wat mij betreft mag het hiermee wel klaar zijn.

Re: Hypotheek Florius na 30 jaar beëindigd, toch nog afschrijvingen?

Geplaatst: 04 apr 2021 15:17
door WZZ
ABN AMRO flikte dat een paar jaar geleden bij mij ook. Ik kreeg bij telefonische navraag 2 verschillende uitkomsten en daarnaast nog 3 brieven (waarvan 2 gedateerd zelfde dag) met verschillende uitkomsten. Totaal onbegrijpelijk en erg chaotisch. Exit ABN AMRO voor mij.

Re: Hypotheek Florius na 30 jaar beëindigd, toch nog afschrijvingen?

Geplaatst: 04 apr 2021 17:45
door Lady1234
HaGrom schreef:
04 apr 2021 14:09
Tja Moneyman....hoeveel "inhoudelijk antwoord" wil je hebben? Als ik op basis van de Voorwaarden niet anders kan concluderen dan dat de Hypotheek na 30 jaar is voldaan en dat Florius vervolgens stelselmatig NIET op de door mij (correct en zakelijk!) aangevoerde gronden antwoordt, is alles toch duidelijk genoeg. De in die 30 jaar wat warrig geworden situatie precies uitleggen zal vele bladzijden vergen. Het komt erop neer dat door de (overgenomen) voorgangers van Florius fouten zijn gemaakt. Als ik fouten maak, wordt ik door de verzekeraar gehouden aan de Voorwaarden, andersom geldt dit dus óók. Door mij is nooit iets verzocht/gewijzigd.
Ik wilde alleen weten of er meerdere van dat soort ervaringen zijn, wat bij wie welke gevolgen (kunnen) zijn (geweest) en hoe daarmee is omgegaan. Mijn ervaring is nu dat deze verzekeraar uitermate verwerpelijk omgaat met zelf gemaakte fouten.
Wat mij betreft mag het hiermee wel klaar zijn.
Bedoelt u hiermee te zeggen dat Florius of voorgangers in het verleden fouten hebben gemaakt, wellicht geen maandtermijn geïncasseerd of zo, ten “gunste” van u en dat u ze nu aan die fouten houdt?