LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mega-wespen

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Bekkum

Re: Mega-wespen

Ongelezen bericht door Bekkum »

Gast van 16.48 uur

Wat een zieke geest heb jij zeg.
Of ben je soms zelf de geregistreerde Gast500 en zit je weer eens te zieken.
Kom maar met bewijs dat ik uit Amsterdam kom en kom maar met bewijs over die e-mailtjes die ik naar Gast500 heb verstuurd.

Ben benieuwd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, het is een man. Ik heb die mailtjes gelezen. Was echt erg! Volgens mij heetieJan

Gast

Bekkum, dan moet je bij gast500 zijn. Ik heb die mailtjes niet. En ga je nu weer beginnen over wie gast500 nu is. Nou, ik niet hoor!

Gast

Dat had hij eens op een topic geschreven bij speelgoed is weggehaald door hem
En als jij geschreven reacties weer weghaald dan is er niets meer te bewijzen, he?? Da's al heel achterbaks om mailtjes te gaan weghalen :!:

Gast

Oh als het een man is komt ie wel vrouwelijk over dan zal het wel een halve zachte zijn.

Gast

Een halve zachte is het zeker, hahahaha!!

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Zeg gasten we hadden het over de reuze wespen van helmond Met bandjes en snorkeltjes op ,en ze worden steeds groter en ze gaan ook al lachen en wuiven.Goed kijken mensen en als je wacht komt er een olifantje langs en blies het verhaaltje uit.Dat is pas nieuws.En bekkum komt niet van amsterdam dus gelderland en ik kom van hwet midden in nederland en daar zijn geen wespen en bromvliegen. groetjes nel.En gast Gert als ze bestaan eet ik mijn hoed op.!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :D :arrow:

GdeBoer

Ongelezen bericht door GdeBoer »

Zeg Nelletje, doe niet zo laag tegen mij. Als je me niet gellofd is dat prima maar ga dan niet van die cynische stukjes schrijven. Ik heb je niets aangedaan dus waar is dit voor nodig. En denk je nu werkelijk dat ik moeite ga doen om hier iets te bewijzen. Waarom zou ik?? Ik hoop dat het nog in het nieuws komt, ik doe geen moeite meer, ik heb wel wat anders te doen. Ga maar vast een hoedje uitzoeken om op te eten :!:

Gast

Valt me op dat je een duidelijk schrijf-verschil ziet bij nel-foppe. Volgens mij zijn het 2 figuren: nel EN foppe en schrijven ze fijn samen! Of niet soms?

Gast

Ik heb net een Mega-Mega Weps gezien.

20 CM

Gast

Haha, neem de boel effe in de maling. Als je het niet geloofd flikker dan op!

Gast

Nee, niet jokken ze zijn nooit groter dan 7-8 cm.

En wat jij zag waren Wepsen maar dit zijn wespen.
Hoe dik zijn ze eigenlijk.

Gast

gast van 17.16 heeft een delirium waarschijnlijk :shock:

Gast

Hoe dik zijn ze eigenlijk.
metertje of wat. soort agressieve lintworm

Gast

En weg is de discussie!! Bedankt, stelletje narren. Ga lekker buiten in de regen lopen, koel je misschien een beetje af!

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Kijk en dat krijg je als de Tros geen verplichting heeft tot het registreren van namen (alleen bij het Legio-Lease Forum wel verplicht) dan gaan
"Gasten" onzin zitten uitkramen mensen de grond in trappen, zieken en mensen vals beschuldigen de lafaards.

Er is maar een oplossing bij de Tros erop aan blijven dringen dat ze verplicht moeten stellen dat iedereen die het Forum wil bezoeken zich moet laten registreren.

Gast

Kijk en dat krijg je als de Tros geen verplichting heeft tot het registreren van namen (alleen bij het Legio-Lease Forum wel verplicht) dan gaan
"Gasten" onzin zitten uitkramen mensen de grond in trappen, zieken en mensen vals beschuldigen de lafaards.
Bekkumpje, jij bent toch geregistreerd?? Ja toch?? en wat doe jij? Precies! Onzin uitkramen, mensen de grond in trappen, zieken en mensen vals beschuldigen. Dus maakt het geeb biet uit of je gast bent op met een suffe naam hier te boek staat!

Gast

Bekkum is de dorpsgek van Zuuk
.

Gast

En weg is de discussie!! Bedankt, stelletje narren. Ga lekker buiten in de regen lopen, koel je misschien een beetje af!
hier schijnt de zon :D

Gast

wat is Zuuk?

Gesloten