Persoonlijk heb ik erg moeite met deze "ik en de rest kan stikken" mentaliteit. Ik heb zelf zover ik weet geen Corona gehad en val ook niet binnen de risico groep. Ben wel werkzaam in een branche die keihard geraakt wordt. Echter snap ik de keus van het kabinet voor de lock-down. Corona is geen griepje en compleet niet te vergelijken... Zoals aangegeven lagen er in 2018 minder dan 400 patiënten op de IC met griep en zelf toen is er gedacht over maatregelen.Nijogeth schreef: ↑11 mar 2021 17:56Sorry, bij mij en vele anderen kwam de besmetting met het coronavirus overeen met een griepje. Is dat beter dan? Je moet het toch ergens mee kunnen vergelijken. En laat de reclamespot van FVD nu juist die groep aan willen spreken. De mensen die er amper ziek van worden en door willen.
Denk dat je de reacties iets te persoonlijk trekt. Heb geen haat tegen je, maar vind soms je reacties over Corona inhoudelijk erg zwak en tegen het randje van het ontkennen van de ernst van de situatie aanzitten.Nijogeth schreef: ↑11 mar 2021 17:56Waarom ik er op word aangevallen dat ik dat eruit licht, dat snap ik dan weer niet. Lijkt een soort blinde haat, die ik wel vaker zie op mijn reacties. Meestal blinde haat van mensen zonder eigen mening (zelfs als ik er naar vragen), maar in het geval van Sjohie zit er een persoonlijk verhaal achter.
Naar mijn mening doe je dit meer om te "trollen" en reacties uit te lokken, want je plaats niet zoals Bert888 ongefundeerde fake nieuws verhalen, je lult er altijd maar een beetje omheen om een soort van niet inhoudelijk tegengeluid te geven.