LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] V & D gaat piercen
Re: V & D gaat piercen
Piercen en tatoage wordt van lust tot last wanneer je er geen behoorlyke baan of betrekking er meer door kunt krygen,door dat de werkgever zegt"loop naar de duivel,want daar hoor je thuis met je rotzooi"Reclame voor myn bedryf of instelling ben je niet bepaald,al denk jy by jezelf er nog zo tof of cool uittezien of er by te lopen.Beschaafd en menselyk fatsoen gaat met normen en standaard waarden gepaard,je hebt hogere waarden en normen in je leven en je hebt lagere waarden in je leven,aan jou om jezelf te verminken en toetetakelen vanwege een tyds gril of mode uiting.Piercen begon by de dieren,een ring door de neus,dan konden ze het beestje makkelyker transporteren,Wil jy ook voor dat beestje spelen my best, tot je met de gepierste neus eens op de naakte feiten wordt gedrukt,dan kom je na een x aantal keren vanzelf wel tot de conclusie waar jou,standaard waarde ligt
gewoon een raar commercieel grapje.
op de waan van de dag.
v en d stevent zo regelrecht af op haar faillissement.
erg is dat niet
op de waan van de dag.
v en d stevent zo regelrecht af op haar faillissement.
erg is dat niet
Mijn hemel, wat een ophef over zo'n piercing.
Als je het niet mooi/leuk meer vind, haal je deze er toch gewoon weer uit.
En oorbellen zijn in feite ook gewoon piercings.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Zelf hoef ik geen navelpiercing, maar daarom vind ik het bij een ander best geinig staan.
Als je het niet mooi/leuk meer vind, haal je deze er toch gewoon weer uit.
En oorbellen zijn in feite ook gewoon piercings.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Zelf hoef ik geen navelpiercing, maar daarom vind ik het bij een ander best geinig staan.
laat alle mensen toch in hun waarde .we leven mar een keer.
en denk je dat v&d zijn goede naam te grabbel gooid.
als ze er niet achterstaat
en denk je dat v&d zijn goede naam te grabbel gooid.
als ze er niet achterstaat
De topic starter heeft nog steeds geen antwoord gegeven waarom het een schande is dat V&D ook gaat piercen. Mijn gedachten gaan nu uit dat de starter zelf een piercer is, die nu concurentie vreest van een goed bekent staande zaak. Veel mensen die een piercing willen laten zetten kiezen bij voorkeur voor V&D.
Pierce maar een end weg,hoe meer ontstekingen en pijn des te beter.piercen is voor de ordinaire kneusjes en masochisten.Ik vind het nix maar ik zou zeggen,ga je gang!LUCIFER
Ik vindt het juist coolw dat ze et ook bij v&d gaan doen!! Als ik langs zo'n piercing winkeltje loop, voel ik me nooit egt op men gemak, dus ik heb er nix op tege!!!
Dit soort uitspraken worden alleen gedaan door mensen die niet goed snik zijn.Pierce maar een end weg,hoe meer ontstekingen en pijn des te beter.piercen is voor de ordinaire kneusjes en masochisten.Ik vind het nix maar ik zou zeggen,ga je gang!LUCIFER
Dat een bedrijf zich hiermee bezig gaat houden duidt op de laatste stuiptrekkingen van een bedrijf dat aan de rand van de afgrond staat.V&D heeft weer een gat in de markt, nu het zo slecht gaat met het bedrijf.
Inderdaad. Maar we kennen Lucifer langer op dit forum, en het is inderdaad wel duidelijk dat hij niet goed snik is.Dit soort uitspraken worden alleen gedaan door mensen die niet goed snik zijn.
Jan1,Ik vind het een schande !
Volgens mij heeft de topicstarter vooral morele bezwaren.
Als deze persoon zelf een piercer was zou die een pittige discussie niet uit de weg gaan.
haha, ik wilde enkel even reageren vanuit mijzelf ivm het vroeger hebben gedragen van een neus piercig.Grappig (lees synisch) dat hier nu opeens een discussie over is, toen ik 20 jaar geleden mn neus ring had gaapte mensen me aan alsof ik van mars kwam,ging er geen hond naast me zitten in de tram en waren de rest van de vooroordelen niet van lucht.Ik heb de mijne (tijdelijk?) uitgedaan ,heb geen behoefte te wordfen geassioseerd met een mode gril .Verder zou ik zeggen ga wat doen met je leven en laat andere dat ook lekker doen!Veel succes ,met of zonder piercing!!
Ik rook niet, eet geen vlees, drink nauwelijks tot nihiel...
Maar héy, ik vermaak me nog steeds kostelijk hoor
dus om nou meteen te zeggen dat zo leven saai is? Het enige wat je erover kunt zeggen is dat het gezond is... ik weet niet of JIJ het spannend vindt om risico te lopen... (als ik naar de mcdonalds ga, waar niemand die ik ken overigens heengaat dus waarom zou ik, haal ik gewoon een salad ofzo...)(ik bedoel, wat boeit mij dat nou, als 17 jarige mag ik toch mooi zelf weten hoe ik eet:P)
ik zou ook niet snel een piercing halen maar jou bv ook niet tegenhouden:P moet je zelf weten... en de kosten vergoed je moi zelf maar want het is je eigen verantwoordelijkheid... je vraagt er toch zelf om?
Maar héy, ik vermaak me nog steeds kostelijk hoor
dus om nou meteen te zeggen dat zo leven saai is? Het enige wat je erover kunt zeggen is dat het gezond is... ik weet niet of JIJ het spannend vindt om risico te lopen... (als ik naar de mcdonalds ga, waar niemand die ik ken overigens heengaat dus waarom zou ik, haal ik gewoon een salad ofzo...)(ik bedoel, wat boeit mij dat nou, als 17 jarige mag ik toch mooi zelf weten hoe ik eet:P)
ik zou ook niet snel een piercing halen maar jou bv ook niet tegenhouden:P moet je zelf weten... en de kosten vergoed je moi zelf maar want het is je eigen verantwoordelijkheid... je vraagt er toch zelf om?
Een oorbel laten "schieten" is ook een piercing en dat is algemeen geacepteerd! En ik denk niet dat V&D gelachtsdelen oid zal gaan piercen dus al met al niks aan de hand, gewoon DOEN V&D!
Tuurlijk
liever bij de V&D
dan bij een shop acheraf gelegen waar mannen zonder oorlelletje (dat is 1 gat!!!) je dochter haar navel piercen.
Het valt niet mee om een zaak te vinden waar "normale" niet zo overdreven versierde mensen dit beroep uit oefenen.
Ik ben mee geweest, maar als ze nog een piercing wil dan graag bij een niet zo duistere zaak.'
Dus V&D GO FOR IT
Misschien laat ik mijn naveltje dan zelf ook nog wel versieren
liever bij de V&D
dan bij een shop acheraf gelegen waar mannen zonder oorlelletje (dat is 1 gat!!!) je dochter haar navel piercen.
Het valt niet mee om een zaak te vinden waar "normale" niet zo overdreven versierde mensen dit beroep uit oefenen.
Ik ben mee geweest, maar als ze nog een piercing wil dan graag bij een niet zo duistere zaak.'
Dus V&D GO FOR IT
Misschien laat ik mijn naveltje dan zelf ook nog wel versieren
mensen waar hebben we het over?!? iedereen doet toch wel wat ie wil. Kijk maar in de rest van de wereld.
Je KIEST er toch voor?¿?
Zolang je anderen niet tot last bent moet je het lekker laten doen en als men allemaal op mijn kosten met ontstekingen rondloopt en er zoachter komt dat het misschien niet zo`n goed idee is dan worden mjn centen tenminste eens goed besteed.
Er is geen betere leerschool dan de praktijk toch?
Trouwens: Kinderen mogen ze niet zetten.
En de rest is echt niet achterlijk hoor. Als je 14 bent ben je trouwens ook niet zo achterlijk als de meest vroome mens altijd maar aanneemt.
Als je gaat drinken weet je wat dat met je doet, juist omdat je het deed.
Maar je doet het toch. Het hoort bij je persoonlijkheid.
HEY COMP VAN DIE BUROSTOEL!
Zit mij daar een beetje geld te kostne met die dichtgeslibte cellulietus kont.
Kom zeg!
We hebben allemaal onze zonden en dat kan iedere gelovige en ongelovige niet erkennen en de grootste is wel bemoeizucht.
Heb liever dat ze piercings kopen dan kogels.
Trouwens: Je moet elkaar wel op uiterlijk beoordelen. Een heleboel mensen kunnen op een andere manier hun werk niet doen (denk aan de politie, duane, directeuren, winkeliers, vertegenwoordigers [en dat zijn we eigenlijk allemaal]), en zelfs je instinct gaat af op de meest verzorgde / gezonde persoon.
Als je piercingen of amputaties hebben wilt moet je dat zelf weten.
Maar ik kijk naar je hoe ik dat wil als ik je als sollicitant moet beoordelen.
Respect moet je niet verwachten. Het is niet vanzelfsprekend en hoort niet als regel bij de normen en waarde van Balkenende. Het is een gift.
En net als een Boedha beeld moet je het niet stelen of verkopen.
Je moet blij zijn met wat je krijgt.
Zelfrespect daarintegen hoort weer bij stijl.
Als je tegen jezelf in gaat verdien je geen respect van jezelf.
`t Is maar hoe je ermee om gaat.
Dus pierce, brand, amputeer maar lekker.
Ieder zijn ding en als het voor je werkt zul je mij niet horen klagen.
Zolang je anderen niet tot last bent moet je het lekker laten doen en als men allemaal op mijn kosten met ontstekingen rondloopt en er zoachter komt dat het misschien niet zo`n goed idee is dan worden mjn centen tenminste eens goed besteed.
Er is geen betere leerschool dan de praktijk toch?
Trouwens: Kinderen mogen ze niet zetten.
En de rest is echt niet achterlijk hoor. Als je 14 bent ben je trouwens ook niet zo achterlijk als de meest vroome mens altijd maar aanneemt.
Als je gaat drinken weet je wat dat met je doet, juist omdat je het deed.
Maar je doet het toch. Het hoort bij je persoonlijkheid.
HEY COMP VAN DIE BUROSTOEL!
Zit mij daar een beetje geld te kostne met die dichtgeslibte cellulietus kont.
Kom zeg!
We hebben allemaal onze zonden en dat kan iedere gelovige en ongelovige niet erkennen en de grootste is wel bemoeizucht.
Heb liever dat ze piercings kopen dan kogels.
Trouwens: Je moet elkaar wel op uiterlijk beoordelen. Een heleboel mensen kunnen op een andere manier hun werk niet doen (denk aan de politie, duane, directeuren, winkeliers, vertegenwoordigers [en dat zijn we eigenlijk allemaal]), en zelfs je instinct gaat af op de meest verzorgde / gezonde persoon.
Als je piercingen of amputaties hebben wilt moet je dat zelf weten.
Maar ik kijk naar je hoe ik dat wil als ik je als sollicitant moet beoordelen.
Respect moet je niet verwachten. Het is niet vanzelfsprekend en hoort niet als regel bij de normen en waarde van Balkenende. Het is een gift.
En net als een Boedha beeld moet je het niet stelen of verkopen.
Je moet blij zijn met wat je krijgt.
Zelfrespect daarintegen hoort weer bij stijl.
Als je tegen jezelf in gaat verdien je geen respect van jezelf.
`t Is maar hoe je ermee om gaat.
Dus pierce, brand, amputeer maar lekker.
Ieder zijn ding en als het voor je werkt zul je mij niet horen klagen.