LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lilshy

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door lilshy »

Ook wij gebruiken tele2mobiel bijna 2 jaar. De overstap was snel genomen toen KPN aankondigde dat je 2 keer per jaar 20 euro moest opwaarderen. (DE druppel die KPN dee overlopen) Het bereik is toereikend (niet optimaal nee) Ik sms en bel alleen. We schaften een 2e toestel aan zodat we elkaar ook makkelijk/voordelig kunnen bellen. Veel mensen die ik ken gebruiken tele2mobiel.

Gratis toestel aktie:
Toen ik mijn eerste toestel bij tele2mobiel kocht (Siemens A50) koste die € 49,- een heel redelijk bedrag voor zo'n toestel. 6 Maanden € 10,- = € 60,- is ook een nette prijs voor hun aktie toestel. Je mag trouwens ook hetzelfde toestel KOPEN voor € 49,- zonder abbo!!!!! In mijn ogen zijn de abbo-voorwaarden niet erg super. Misschien wel voor een bepaalde doelgroep maar niet voor mij in ieder geval.

Een nadeel wat veel menden niet weten:
In het buitenland gebruik maken van je mobiel gaat niet van je prepaid af maar van je gewone rekening. Een simkaart weggeven/verkopen kan je dus een leuke :? rekening bezorgen.

Een betere aktie van tele2mobiel:
Maakt je het toestel niet erg uit? Ik kocht een maand geleden via hun de Motorola C115 (guitig toestelletje) SIMLOCKVRIJ met € 10,- beltegoed voor € 12,90 (netto 3 euro dus) http://schlecker.besteljemobiel.nu meer info over deze aktie: http://www.telecomvergelijker.nl/thread ... t_limit=20

Service tele2mobiel:
Met problemen bel ik het 0900 nummer van ze en wordt tot nu toe altijd snel en effectief geholpen.

Vaste telefonie:
Wij bellen sinds tele2 bestaat zo'n beetje via hun. We zijn vervente antie KPN-ers en ik riep al voor tele2 bestond... de eerste de beste concurent, ook al is hij iets duurder, nemen we. We hebben preselect van tele2 maar bellen ook wel via andere aanbieders (1601)

Van mij krijgen ze een 8

(ow ja KPN hou nou eens op mij te bellen of ik niet terug wil komen want na het keer op keer uitgelegd te hebben wat we van jullie vinden zou dat toch duidelijk moeten zijn!!!! En hou eens of fatsoenlijke concurenten af te kraken)

vinkie

Ongelezen bericht door vinkie »

Ik heb zelf een tijd gebeld met tele2mobiel en ik vond het erg prettig om met hun te bellen. Nooit problemen gehad met bereik ofzo.
En ik had ook nooit een hoge telefoonrekening. Ik heb nooit gemerkt dat er een addertje onder het gras zat.
De volgende vraag zal zijn waarom ik nu niet meer met ze bel. Ik ben overgestapt naar een abbonnement omdat ik daar een gratis telefoon bij uit kon zoeken.

erik-jan

Ongelezen bericht door erik-jan »

beste mensen

tele 2 mobiel mag misschien niet zo heel erg duur zijn in binnenland..
maar in het buitenland des te meer..
k ben 1 week in duitsland geweest en heb samen ongeveer een 45 minuten gebeld.. daar moest ik toen 75 euro voor betalen en dat halen ze zo van je rekening af en er op reageren

Alv

Ongelezen bericht door Alv »

'k Heb een jaar Tele2 Mobiel prepaid gehad en dat beviel prima. Nu ben ik overgestapt op abonnement van € 10 per maand bij Tele2 Mobiel en dat is ook oké. Vaste, duidelijke prijzen; goede en goedkope klantenservice en prima bereik (ook in België, Frankrijk, Groot-Brittannië en Ierland). Nooit rare rekeningen gehad, integendeel: alles zeer overzichtelijk. Van mij geen klachten! :D

Mikahond

Ongelezen bericht door Mikahond »

Ik ben nog niet zolang van Hi naar Tele2 mobiel overgestapt omdat je a. een leuk toestel voor heel weinig krijgt. b iedere minuut die jij gebeld wordt krijg je 0,03 euro cent bij je beltegoed. Verder hoef je geen kaart meer te kopen en kun je opwaarderen via je rekening.
Maar een hele grote tegenvaller is de bereikbaarheid van tele2 is ronduit slecht. Verder ondersteunen ze eigenlijk niks dus Wappen en of downloaden emailen e.d kun je wel vergeten. Ik ga dus binnenkort terug naar HI.Ze beloven veel maar ik vind het beschamend :oops:

avdzweep

Ongelezen bericht door avdzweep »

Ik vind ze erg opdringerig met aanmelden voor abonnement.Ik bel zeer weinig en heb dus een lage rekening,werd mij het voorstel gedaan om een vaker naar mijn vrienden te moeten bellen :twisted: Wie is het die me zo iets opdringd.Ik denk NIEMAND toch.Als ik nu niet de telefoon nu heb neergelegd was ze me nog aan het regiseren.En van andere mensen hoor ik ook al slechte dingen over deze mensen.

g.lachenal

Ongelezen bericht door g.lachenal »

als je de mobiele dienst van tele 2 gebruikt [prepay] kun je 0800 nummers voor een groot gedeelte niet gebruiken zelfs 0800 1602 van tele 2 zelf niet comentaar van tele 2medewerker moet je maar even naar de buren gaan die een vaste aansluiting hebben dus wat de bedoeling was : vaste aansluiting er uit kan niet omdat je de informatienummers niet kunt bellen.[/u]

plexat.........

Ongelezen bericht door plexat......... »

Als je KAN bellen en GEBELD KAN worden via tele2 is het prima! Maar als je voor je werk mobiel NIET bereikbaar bent voor je klanten is het een grote brok van ergernis en na lang heen en weer bellen met tele2 hebben we toch besloten om voor ons mobiele nummer over te stappen. Tele2 gaf na onderzoeken toe dat in ons gebied een slecht bereik was en dat ze daar voorlopig niets aan konden veranderen.
Wel erg jammer van die bonus want als je vaker gebeld was kon die bonus toch aardig oplopen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

met tele2 hebben we toch besloten om voor ons mobiele nummer over te stappen
Tja, dat kan. Ik heb mijn Vodafone eruitgegooid, en ben nu overgestapt op Tele2 omdat die bij mij een betere ontvangst heeft.

merel2

Ongelezen bericht door merel2 »

al jaren bij tele 2 , rekeningen zijn vaak een zooitje geweest
maar t ziet er naar uit dat het tegenwoordig aardig klopt

als het niet klopt heb je vaak geen poot om op te staan

tele 2 mobiel , zucht , al jaren prepaid , t lijkt wel of het bereik steeds slechter word ...

was ik eerst in huis nog te bereiken nu niet meer , bij mijn vriendin in huis in de tuin etc ook niet door de hele bollenstreeks is het steeds
weer doet tie t of doet tie t niet .. in de auto onderweg van dorp tot dorp verbazingwekkend weer wel :D (plaatselijk dan ..)

1 groot voordeel via je telefoon opwaarderen
komt bij je rekening ..

verder tja service is niet om over naar huis te schrijven
en idd bepaalde nrs kun je niet bellen , beetje jammer
en wij gaan binnenkort verhuizen naar zeeland
nou .. in ons gehele toekomstige dorp en omgeving niet tot nauwelijks bereikbaar ..

wij gaan weer overstappen , waarna tja daar zijn we nog niet uit
(igg niet de kpn , ben al 7 weken bezig om weer naar het buitenland te kunnen bellen , een verhuizing te regelen en nog veel en veel meer ..)
wisten jullie trouwens als je opbelt in naam van iemand anders en zegt dat je buitenland geblokkeerd wilt hebben evt incl 0900 nrs dat dit gelijk geregeld word :wink:, niks bewijs zie je bent ja hoor doen we direct , anders om moet je bewijzen wie je bent.. leuk als je iemand wil pesten want t duurt rustig 2 maanden voor ze het weer teruggedraaid hebben ...

gjbargeman

Ongelezen bericht door gjbargeman »

mensen leren het nooit,heb hetzelf ook moeten leren, ervaring maakt wijs .
tele 2 ;ze maken geen reclame grote fout.dit doen ze wel
goed koop ? mis.
wil je goedkoop bellen ? bel dan niet .
en wil je toch bellen,? doe het bewust. niet in het wilde weg.
heb zelf telfort prepayt bevalt goed.
je moet gewoon bewust bellen.

impact

Ongelezen bericht door impact »

Zowel mijn gesprekken via de vaste telefoon als mobiel (pre-paid) gaan via Tele-2. Ik heb hierover geen enkele klacht. Integendeel, altijd een prima verbinding met de vaste telefoon en mobiel bellen, ook vanuit het buitenland, gaat perfect - zowel binnenkomende als uitgaande gesprekken. Ook over de helpdesk niets dan lof!

kiaam

Ongelezen bericht door kiaam »

Het is niet alleen gratis naar tele2 of tele2mobiel nummers.. vanaf 7 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends, is het ook gratis naar alle vaste nummers, en idd tele2mobiel nummers.

ankie73

Ongelezen bericht door ankie73 »

Regelmatig wordt ik lastiggevallen door zo'n muts van TELE2.
Diverse keren aangegeven dat ik geen gebruik wens te maken van hun diensten, maar ze zijn nogal hardleers.
De laatste keer heb ik ze gezegd dat als ze nog 1 keer bellen dat ik aangifte ga doen, ik ben het helemaal beu.

Nu heb ik deze week per post een brief ontvangen van TELE2Mobiel, brief is terug gestuurd met daarop geschreven "NIET GEWENST".

j vd b

Ongelezen bericht door j vd b »

Zelf bel ik al jaren met tele2 en met tele2mobiel(pre-paid).Ik heb geen klachten over Tele2. De rekening is overzichtelijk en zelf met Tele2-internet zijn we stukken goedkoper uit. Mijn vriend moest bv via de kpn voor 15 uur internet 25 euro betalen en ik betaal voor 25 uur internet 15 euro.
Over het bellen met Tele2mobiel in het buitenland heb ik ook niet te klagen. Dat kan ook makkelijk met een pre-paidkaart en je kan natuurlijk zelf nagaan wie de goedkoopste tel.provider is in het buitenland en je mobiel handmatig instellen op deze provider.

tele2gebruiker

Ongelezen bericht door tele2gebruiker »

tsja, ik hebniet alle reacties gelezen, maar ik heb nu zo'n 1,5 jaar een mobiel van tele2 en ben er wel blij mee(alleen is het jammer dat het toestel het niet meer doet :? )

mins

Ongelezen bericht door mins »

Ik ben tevreden over tele2mobiel. Bel ongeveer 2 jaar via tele2 en nog nooit problemen gehad.

bogie_61

Ongelezen bericht door bogie_61 »

Ik maak gebruik van de tele 2 mobiel met gratis bellen voor €10 per maand en dat bevalt mij prima.Van te voren werd mij verteld dat je sávonds na 1900u en in het weekend voor €0,07(start tarief)kan bellen met alle vaste nummer en tele 2 mobiel.Ik heb zo al uren gebeld.Enig nadeel onder vind ik wel eens dat de verbinding plots verbroken wordt en je dus weer opnieuw moet bellen maar voor de rest werkt het echt perfct.Je kan dus echt onbeperkt uren bellen zonder verdere kosten.

linda37

Ongelezen bericht door linda37 »

Mijn ouders hebben al een tijdje tele2 mobiel en zijn daar best tevreden over en ze hebben tenminste ontvangst op de camping.

Nu mijn schoonvader die sluit een tele2mobiel contract af niet duur en idd een telefoon erbij!Jaja na 6 weken kreeg ie een halve telefoon maar ht bedrag was wel meteen van zijn rekening gehaald.dus hij de mobiel terug gestuurd en tig keer gebeld krijgt ie nu opeens een rekening in de bus.van abonnementskosten á 14,95 euro dat klopte wel maar die rekening was geen 14,95maar 29,00 want er zaten gespreks kosten hij heeft nooit kunnen bellen dus waar hun dat vandaan halen weet ik ook niet.
nu bedoel ik maar geld van je rekening afhalen zijn ze goed in mar terug storten ho maar hj heeft inmiddels de incasso stopgezet en het geld terug laten boeken nu maar afwachten wat de volgende maand brengt.en oja zijn vorige mobiele nummer wilde hij meenemen naar tele2 mobiel maar die is dus nu ook mooi pleitos afgesloten !!!
ik ben van plan GEEN mobiel te nemen van tele2

stehmann

Ongelezen bericht door stehmann »

Ik weet het niet maar ik heb al voor vast en voor 2 mobiele telefoons Tele2. Had ik een probleempje zo opgelost. In buitenland zitten, geen moeilijk doen, heel gemakkelijk over te zetten om naar huis te bellen of zo. Van buitenland uit, gewoon een 1 voor je code plaatsen en klaar. Geen opwaarderen etc. Afrekeningen na opmerkingen rigoreus gecontroleerd, klopt altijd. Dus ik ben zéér tevreden. Misschien zijn er goedkopere, maar deze is voor mij goedkoper dan KPN en ik ben content.
Ed Stehmann

Gesloten