Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
De kwalificatie en de F1 van Australie waren na afloop niet beschikbaar om terug te kijken. Ik heb hierover contact proberen te krijgen met Viaplay en daar werd bevestigd dat dit juist was. Hiermee zijn we weer terug in de tijd van vóór play on demand. Waardeloos dus
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
De techniek om de actieve streams te controleren bij deze partij voldoet niet. Dit is een mankement in de software en hier zou geen geld voor gerekend mogen worden, werkelijk belachelijk. Ik ben er 100% zeker van dat 1 ander iemand in mijn gezin toegang heeft en vervolgens wil ik een stream op de laptop aanzetten en gaat het wederom mis.
Klantenservice? 2x geen gehoor, dus wel klanten, geen service. Vervolgens wel betalen voor deze troep. Passie voor de sport maar deze dienst gaat er bij mij zsm uit. Dit mag niet zo in de markt staan...
Klantenservice? 2x geen gehoor, dus wel klanten, geen service. Vervolgens wel betalen voor deze troep. Passie voor de sport maar deze dienst gaat er bij mij zsm uit. Dit mag niet zo in de markt staan...
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Voor de zoveelste keer geen beeld, alleen maar geluid. Een klantenservice die super slecht bereikbaar is en uiteindelijk na contact niet met een oplossing komt. Klantenservice lijkt sowieso geen zin te hebben om klanten netjes te woord te staan.
De ervaring met ViaPlay is tot op heden superslecht..
De ervaring met ViaPlay is tot op heden superslecht..
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Arjandoe schreef: ↑22 mei 2022 15:19Voor de zoveelste keer geen beeld, alleen maar geluid. Een klantenservice die super slecht bereikbaar is en uiteindelijk na contact niet met een oplossing komt. Klantenservice lijkt sowieso geen zin te hebben om klanten netjes te woord te staan.
De ervaring met ViaPlay is tot op heden superslecht..
[/quote
Een paar weken geleden kreeg ik het advies per email om de app te verwijderen van de tv en deze opnieuw te installeren.
Niet dat het veel scheelt. Films en series gaan nu goed, maar de F1 valt nog steeds uit, mn bij de kwalificatie en race.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Viaplay adviseerde mij om de app van de tv te verwijderen en opnieuw te installeren.M.V.K. schreef: ↑09 apr 2022 14:35Bij ons was vanmorgen de kwalificatie via de app op de tv (Netflix werkt daar perfect, met als YouTube etc.)ook niet om aan te zien.
Allemaal blokjes en balken. Gelukkig konden wij via Ziggo kijken, maar die mogelijkheid stopt in augustus.
Het wordt tijd dat Viaplay iets gaat doen om het e.e.a. te verbeteren.
Dat helpt wel een beetje, maar nog steeds niet bij de F1, met de kwalificatie en de race.
Misschien toch het proberen waard.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Ik weet het niet, maar internet staat er vol mee dat het slecht qua kwaliteit is, met F1 kijken, dus ik denk dat voor dat ze het kanaal kwijtraken, in augustus geloof ik, dan zullen ze behoorlijk moeten verbeteren. Ik heb deze keer op sky f1 gekeken, maar dat was super.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Tsja, dat is niet echt een objectieve maatstaf. Er zijn ook mensen waar het wel goed werkt, mijn zwager is er dik tevreden mee bijvoorbeeld, maar die zet dát niet op fora en andere online plekken.Onkruid71 schreef: ↑22 mei 2022 22:05Ik weet het niet, maar internet staat er vol mee dat het slecht qua kwaliteit is, met F1 kijken, dus ik denk dat voor dat ze het kanaal kwijtraken, in augustus geloof ik, dan zullen ze behoorlijk moeten verbeteren. Ik heb deze keer op sky f1 gekeken, maar dat was super.
Maar het is duidelijk dat ze toch wel wat ongelukkig van hun zelf gemetselde voetstuk zijn gevallen, ze zouden het immers professioneler, journalistieker en moderner gaan doen, en dat kost ze best wat moeite. Daarmee hebben ze op voorhand toch wat goodwill laten verdampen heb ik het idee.
Ikzelf heb F1 tv voor veel minder geld gekozen, en dan heb je per race een keer zo'n buffer cirkeltje van een seconde of 2 max, en soms een paar keer dat de app even switcht van 1080 naar 720 ivm bandbreedte ofzo, maar dat is verre van wat ik lees over Viaplay.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Ik heb tot nu toe alle races en vrijwel alle kwalificaties via ViaPlay gekeken: letterlijk geen één vastloper of bufferissue gehad.Onkruid71 schreef: ↑22 mei 2022 22:05Ik weet het niet, maar internet staat er vol mee dat het slecht qua kwaliteit is, met F1 kijken, dus ik denk dat voor dat ze het kanaal kwijtraken, in augustus geloof ik, dan zullen ze behoorlijk moeten verbeteren. Ik heb deze keer op sky f1 gekeken, maar dat was super.
Ik kijk op een jaar oude LG OLED (bekabeld) met de ViaPLay app.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Ik kijk dubbel via kanaal 200 en de app op een tablet. Toen ik gisteren om 14.55 wilde inloggen lukte dat even niet. Ik denk dat er dan even teveel mensen tegelijk inloggen. Enkele minuten later kwam ik er zo in. Kwaliteit is op beide gewoon goed. Niet een keer een vastloper of een bufferissue.
Ik heb wel de ervaring (in het buitenland) dat de kwaliteit van wifi wel belangrijk is. Moet dan echt niet te ver van het acces point zitten.
Ik heb wel de ervaring (in het buitenland) dat de kwaliteit van wifi wel belangrijk is. Moet dan echt niet te ver van het acces point zitten.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Het is geen maatstaf inderdaad, maar een signaal dat het bij vele niet goed gaat.sjohie schreef: ↑23 mei 2022 09:32Tsja, dat is niet echt een objectieve maatstaf. Er zijn ook mensen waar het wel goed werkt, mijn zwager is er dik tevreden mee bijvoorbeeld, maar die zet dát niet op fora en andere online plekken.Onkruid71 schreef: ↑22 mei 2022 22:05Ik weet het niet, maar internet staat er vol mee dat het slecht qua kwaliteit is, met F1 kijken, dus ik denk dat voor dat ze het kanaal kwijtraken, in augustus geloof ik, dan zullen ze behoorlijk moeten verbeteren. Ik heb deze keer op sky f1 gekeken, maar dat was super.
Maar het is duidelijk dat ze toch wel wat ongelukkig van hun zelf gemetselde voetstuk zijn gevallen, ze zouden het immers professioneler, journalistieker en moderner gaan doen, en dat kost ze best wat moeite. Daarmee hebben ze op voorhand toch wat goodwill laten verdampen heb ik het idee.
Ikzelf heb F1 tv voor veel minder geld gekozen, en dan heb je per race een keer zo'n buffer cirkeltje van een seconde of 2 max, en soms een paar keer dat de app even switcht van 1080 naar 720 ivm bandbreedte ofzo, maar dat is verre van wat ik lees over Viaplay.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Volgens mij heeft het ook niks te maken waarmee je het bekijkt. Hetgene waar de app op draaide bij mij, was e nvidia shield bekabeld, die is sneller als je tv, qua cpu. En internet snelheid van mij is 500/40, en tijdens de uitzendingen haal ik op mijn telefoon zelfs 300/35 zonder dat er data verloren gaat. Dus toch iets gaat er niet goed. Maar ja ik ben er vanaf in ieder geval.Moneyman schreef: ↑23 mei 2022 09:38Ik heb tot nu toe alle races en vrijwel alle kwalificaties via ViaPlay gekeken: letterlijk geen één vastloper of bufferissue gehad.Onkruid71 schreef: ↑22 mei 2022 22:05Ik weet het niet, maar internet staat er vol mee dat het slecht qua kwaliteit is, met F1 kijken, dus ik denk dat voor dat ze het kanaal kwijtraken, in augustus geloof ik, dan zullen ze behoorlijk moeten verbeteren. Ik heb deze keer op sky f1 gekeken, maar dat was super.
Ik kijk op een jaar oude LG OLED (bekabeld) met de ViaPLay app.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Voornamelijk als reactie van Viaplay, een vriend van me kreeg ook de "tip" zijn verbinding te checken, ondanks dat hij al duidelijk had gemaakt dat de TV bekabeld verbonden was, via een gigabit glasvezel internetabonnement, en al zijn andere streaming producten, perfect werkten.
De milde arrogantie van de directeur en presentatrice heeft wat afgewreven op de technische mensen heb ik het idee, als ik sommige reacties van klanten lees.
Er zullen vast mensen met een gare wifi-4 verbinding proberen 4K te streamen etc, de Ziggo gebruikers facebook groep heeft pareltjes van klachten op dat vlak, maar het is duidelijk dat Viaplay aanloopproblemen heeft, en in plaats van enige nederigheid en oplossingsgerichtheid te tonen, best wat klanten afserveert met overduidelijke kul over de internetverbinding, terwijl het duidelijk aan hunzelf ligt.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
https://www.xgn.nl/nieuws/viaplay-op-de ... mentenbond
Dit is niet incidenteel meer, maar structureel. Ben nog steeds blij met mij eigen keuze en heb voor een derde van de prijs F1 zonder de technische problemen.
Dit is niet incidenteel meer, maar structureel. Ben nog steeds blij met mij eigen keuze en heb voor een derde van de prijs F1 zonder de technische problemen.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Nope, ook op de diverse fora's waar over dit probleem wordt geklaagd.
Overigens ben ik het volledig met je eens dat de arrogantie van ViaPLay ronduit stuitend is.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 mei 2022 21:38
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Heb zondag naar 3 pogingen toch nog naar f1 kunnen kijken met een continu een haperende beeld zeer zeer slecht en dan hebben we het niet nog niet eens over de interviews en de verslaggever
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
Vanaf het begin problemen met het beeld, haperend en stilstaand of gewoon zwart beeld.
Op verschillende locaties, en op verschillende media.
Alles geprobeerd, laptop op tv, via telefoon, via de tv (smart tv) ….helaas constant problemen.
Zojuist Q3 niet kunnen zien omdat het wederom geen beeld meer gaf.
Ik heb het abonnement opgezegd en verzocht om restitutie wegens het niet nakomen van beloofde dienst. We waren te goedgelovig en hadden meteen een jaarabonnement genomen. Gewoon geld weg dus?!
Enige reactie die ik krijg is bevestiging van opzegging en dat ik tot de einddatum gebruik kan blijven maken.
Op verschillende locaties, en op verschillende media.
Alles geprobeerd, laptop op tv, via telefoon, via de tv (smart tv) ….helaas constant problemen.
Zojuist Q3 niet kunnen zien omdat het wederom geen beeld meer gaf.
Ik heb het abonnement opgezegd en verzocht om restitutie wegens het niet nakomen van beloofde dienst. We waren te goedgelovig en hadden meteen een jaarabonnement genomen. Gewoon geld weg dus?!
Enige reactie die ik krijg is bevestiging van opzegging en dat ik tot de einddatum gebruik kan blijven maken.
Laatst gewijzigd door Siet op 11 jun 2022 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
We hebben een abonnement genomen op Viaplay en daar heb ik zoveel spijt van.
De app op de tv geïnstalleerd en daar alles ingevuld. Heb 2 mensen die op dit account kijken.
Als ik de app opstart duurt het vervolgens heel lang voor er wat gebeurd. En als we dan eindelijk beeld hebben, is het zo slecht te volgen omdat het constant hapert. Is echt niet te kijken. Dus dan maar op een andere manier proberen te kijken. Via de telefoon en de tablet streamen met een Google Chromecast werkt wel beter. Via de pc en dan casten naar de tv werkt ook. Ze zeggen dat het probleem bij ons ligt en dan mijn internet verbinding slecht is. Ik heb een Ziggo abbo van 300 mbit. Alles werkt behalve Viaplay. De tv is bekabelt verbonden met het internet
De app op de tv geïnstalleerd en daar alles ingevuld. Heb 2 mensen die op dit account kijken.
Als ik de app opstart duurt het vervolgens heel lang voor er wat gebeurd. En als we dan eindelijk beeld hebben, is het zo slecht te volgen omdat het constant hapert. Is echt niet te kijken. Dus dan maar op een andere manier proberen te kijken. Via de telefoon en de tablet streamen met een Google Chromecast werkt wel beter. Via de pc en dan casten naar de tv werkt ook. Ze zeggen dat het probleem bij ons ligt en dan mijn internet verbinding slecht is. Ik heb een Ziggo abbo van 300 mbit. Alles werkt behalve Viaplay. De tv is bekabelt verbonden met het internet
Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar
ook ik heb veel last van wegvallend beeld stotterende beelden
heb dan ook besloten om mijn abonnement bij viaplay niet te gaan verlengen dan kijk ik wel naar de samenvatting op een andere zender .
erger ik mij in ieder geval niet meer aan die vervelende storingen
heb dan ook besloten om mijn abonnement bij viaplay niet te gaan verlengen dan kijk ik wel naar de samenvatting op een andere zender .
erger ik mij in ieder geval niet meer aan die vervelende storingen