Álles in nederland wat nog niet bij de consument is aangekomen, wordt dus nog (door) verkocht.Ik vroeg of mlm nu distributie of (door) verkoop is.
Distributie of Doorverkoop = één pot nat!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Álles in nederland wat nog niet bij de consument is aangekomen, wordt dus nog (door) verkocht.Ik vroeg of mlm nu distributie of (door) verkoop is.
En als mlm distributie is, die vergelijking trok jij, maar ben je verder niet op ingegaan, waarom inleggeld betalen?
Doe toch niet zo onnozel, maarschalk.Ik lees al een tijdje mee om te weten hoe jij in elkaar zit.En als mlm distributie is, die vergelijking trok jij, maar ben je verder niet op ingegaan, waarom inleggeld betalen?
Alles is te koop.Maar niemand rept over wat er precies te koop is
overdijven is ook een vak!werkelijk iedereen
Ik heb er geeneen, heb er ook nog nooit één aangeboden gekregen. En ja ik heb een fax.Waterkoelers.
Als je een fax hebt wordt je daar dood mee gespamd:
werkelijk iedereen verkoopt waterkoelers.
eN dAT bEPAAL jIJ ?!
is een uitspraak van iemand die laat zien dat hij niet eens kan lezen:Je weet zelf niet eens waarover je praat Bart
Dat was niet BART die het had over een heel stadje wat aan de herbalife was, dat was IK. En dat was niet om de HELE markt te peilen, dat was om aan te tonen dat de markt wel degenlijk dicht kan slibben. In de wekelijkse HaH-krant stonden 9 advertenties deze week, allemaal herbalife. En dan zijn er nog tallozen die niet adverteren.met iedereen bedoelt ons Bartje bij hem in de straat met 3huisjes.dat is voor hem genoeg om zo de hele markt te peilen.iedereen vindt mlm niks.iedereen is ertegen.iedereen verdient weinig.iedereen....gaaaaap
beste Tegenstander,En dat was niet om de HELE markt te peilen, dat was om aan te tonen dat de markt wel degenlijk dicht kan slibben. In de wekelijkse HaH-krant stonden 9 advertenties deze week, allemaal herbalife. En dan zijn er nog tallozen die niet adverteren.
Beste Christina,beste Tegenstander,
De feiten zijn:* Herbalife heeft vestigingen in 59 landen.
* 40 miljoen tevreden klanten wereldwijd (en steeds
groeiender)
* De gemiddelde groei in Nederland alleen al was 30%
verleden jaar
* De omzet in 2003 bedroeg 1.8 miljard US$
Dat de kranten volstaan betekent dat we behoorlijk aan het werk zijn. "de markt slibt dicht"?, ik weet zeker van niet. Je zult verbaasd staan hoeveel mensen nog nooit van Herbalife gehoord hebben!
Beste Maarschalk,Beste Christina,
Herbalife heeft 40 miljoen klanten, of ze allemaal tevreden zijn weet je niet.
Leuk dat ze 30% groei in Nederland hebben, maar daarbij laat je nog een fors aantal vragen open:
30% groei van wat? Omzet, klanten, of aantallen producten?
Wat is dan nu (omzet, klanten of aantallen) wat er 30% gegroeid is?