Over onkunde gesproken. Waarom zou die rekening betaald moeten worden zonder overeenkomst?NeoDutchio schreef: ↑06 nov 2022 20:07Dat u geen internetbundel heeft wil dat niet zeggen dat de telefoon geen internet kan gebruiken. Een smartphone heeft internet nodig voor updates. Daarbij gebruiken apps ook het nodige internet. Als u geen bundel afsluit krijgt u dus rekeningen voor het gebruik buiten een bundel.
Het lijkt bij u meer op onkunde dan dat het probleem bij de andere partij zou liggen.
opzeggen abonnement Ziggo
Re: opzeggen abonnement Ziggo
-
- Berichten: 914
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Je reageert nu wel op een erg oud bericht....
Lady1234
vindt dit leuk
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Dat had ik even gemist.
-
- Berichten: 12777
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Ondanks de lange tijd geleden dat dit geschreven is, de persoon in kwestie heeft internet afgenomen wat gewoon betaald moet worden.alfatrion schreef: ↑17 aug 2023 21:50Over onkunde gesproken. Waarom zou die rekening betaald moeten worden zonder overeenkomst?NeoDutchio schreef: ↑06 nov 2022 20:07Dat u geen internetbundel heeft wil dat niet zeggen dat de telefoon geen internet kan gebruiken. Een smartphone heeft internet nodig voor updates. Daarbij gebruiken apps ook het nodige internet. Als u geen bundel afsluit krijgt u dus rekeningen voor het gebruik buiten een bundel.
Het lijkt bij u meer op onkunde dan dat het probleem bij de andere partij zou liggen.
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Nee toch, hè?
Lowieze
en J. Deltoer
vinden dit leuk
Re: opzeggen abonnement Ziggo
U geeft aan dat u een mail gekregen hebt dat de abonnement op is gezegd.
Een abonnement heeft een looptijd van 1 of 2 jaar. Hierna mag u met een opzegtermijn van 1 maand opzeggen.
De looptijd van maximaal 2 jaar mag opnieuw lopen bij het ontvangen van een cadeau of korting.
Zie www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en ... n-diensten
De vraag is of u een resteerde looptermijn hebt.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl indien u vindt dat het abonnement door Ziggo te laat op wordt gezegd. Ook kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... iediensten voor een bindend uitspraak.
U bent meestal verplicht om de spullen te retourneren.
Een abonnement heeft een looptijd van 1 of 2 jaar. Hierna mag u met een opzegtermijn van 1 maand opzeggen.
De looptijd van maximaal 2 jaar mag opnieuw lopen bij het ontvangen van een cadeau of korting.
Zie www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en ... n-diensten
De vraag is of u een resteerde looptermijn hebt.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl indien u vindt dat het abonnement door Ziggo te laat op wordt gezegd. Ook kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... iediensten voor een bindend uitspraak.
U bent meestal verplicht om de spullen te retourneren.
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Niet gezien dat dit slaat op een nieuw topic in het oude topic?Arizonakid schreef: ↑18 aug 2023 19:24Seinhuis, zeikerd, nu ga je zelfs hele oude topics spammen met je domme juridische loket.
Niet nodig zo uit te vallen.
-
- Berichten: 3410
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Goed advies. Uitprinten en bij je aan de muur hangen.Lady1234 schreef: ↑18 aug 2023 22:02Niet gezien dat dit slaat op een nieuw topic in het oude topic?Arizonakid schreef: ↑18 aug 2023 19:24Seinhuis, zeikerd, nu ga je zelfs hele oude topics spammen met je domme juridische loket.
Niet nodig zo uit te vallen.
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Vandaag van Ziggo deze reactie ontvangen nadat ik op Trustpilot een vernietigend review had geplaatst:
Hallo Andrew, bedankt voor je review. Ik snap je verbazing volledig. Dit wil ik ook graag voor je uitzoeken en laten we dit op een juiste manier afronden.
Laten we beginnen bij de opzegging. Heb je nog toegang tot je Mijn Ziggo account? Via je Mijn Ziggo account kun je deze bevestiging eenvoudig doorsturen. Na het ontvangen van deze bevestiging zullen wij je abonnement met terugwerkende kracht vergoeden zodat je niets teveel betaald.
Ook zullen wij de retourdoos voor je regelen. Deze kunnen we helaas niet naar een buitenlands adres toesturen. Overleg even via onze online helpdesk hoe we dit het beste samen kunnen oplossen.
Heb je geen toegang meer tot onze Mijn Ziggo app? Open dan een chat via: www.ziggo.nl/contact .
Alvast bedankt!
Mijn Ziggo werkt niet meer omdat ik nu een Duits nummer heb.
Retour kan niet naar het buitenland.... wat denken ze dat ik het kom brengen. Ondertussen heb ik de incasso geblokkeerd dus Ziggo wij zijn klaar....
Hallo Andrew, bedankt voor je review. Ik snap je verbazing volledig. Dit wil ik ook graag voor je uitzoeken en laten we dit op een juiste manier afronden.
Laten we beginnen bij de opzegging. Heb je nog toegang tot je Mijn Ziggo account? Via je Mijn Ziggo account kun je deze bevestiging eenvoudig doorsturen. Na het ontvangen van deze bevestiging zullen wij je abonnement met terugwerkende kracht vergoeden zodat je niets teveel betaald.
Ook zullen wij de retourdoos voor je regelen. Deze kunnen we helaas niet naar een buitenlands adres toesturen. Overleg even via onze online helpdesk hoe we dit het beste samen kunnen oplossen.
Heb je geen toegang meer tot onze Mijn Ziggo app? Open dan een chat via: www.ziggo.nl/contact .
Alvast bedankt!
Mijn Ziggo werkt niet meer omdat ik nu een Duits nummer heb.
Retour kan niet naar het buitenland.... wat denken ze dat ik het kom brengen. Ondertussen heb ik de incasso geblokkeerd dus Ziggo wij zijn klaar....
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Maar... heb je het spul meegenomen dan? Vooraf erachteraan zitten als je de retourdoos niet ontvangt is toh veel logischer?
Nou nee, klaar ben je niet...
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Retour kan nog steeds, zie deze pagina van Ziggo Apparaten terugsturen. Doe dat, dan heeft Ziggo geen enkele reden meer om iets in rekening te brengen. Voor de zekerheid graag een kopie (print) van de opzegging, waar je oude klantnummer en oude adres goed leesbaar op staan, erbij doen. Liefst vastplakken aan het apparaat.
(Vanuit het buitenland kun je gratis post naar Nederlandse antwoordnummers sturen. Is alleen iets duurder voor de ontvanger dan vanuit Nederland.)