Pagina 3 van 3
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 17 aug 2023 21:50
door alfatrion
NeoDutchio schreef: ↑06 nov 2022 20:07
Dat u geen internetbundel heeft wil dat niet zeggen dat de telefoon geen internet kan gebruiken. Een smartphone heeft internet nodig voor updates. Daarbij gebruiken apps ook het nodige internet. Als u geen bundel afsluit krijgt u dus rekeningen voor het gebruik buiten een bundel.
Het lijkt bij u meer op onkunde dan dat het probleem bij de andere partij zou liggen.
Over onkunde gesproken. Waarom zou die rekening betaald moeten worden zonder overeenkomst?
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 17 aug 2023 21:55
door StevieNL81
Je reageert nu wel op een erg oud bericht....
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 17 aug 2023 22:35
door alfatrion
Dat had ik even gemist.
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 17 aug 2023 22:37
door NeoDutchio
alfatrion schreef: ↑17 aug 2023 21:50
NeoDutchio schreef: ↑06 nov 2022 20:07
Dat u geen internetbundel heeft wil dat niet zeggen dat de telefoon geen internet kan gebruiken. Een smartphone heeft internet nodig voor updates. Daarbij gebruiken apps ook het nodige internet. Als u geen bundel afsluit krijgt u dus rekeningen voor het gebruik buiten een bundel.
Het lijkt bij u meer op onkunde dan dat het probleem bij de andere partij zou liggen.
Over onkunde gesproken. Waarom zou die rekening betaald moeten worden zonder overeenkomst?
Ondanks de lange tijd geleden dat dit geschreven is, de persoon in kwestie heeft internet afgenomen wat gewoon betaald moet worden.
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 17 aug 2023 22:41
door ZeerPrivé
Nee toch, hè?
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 18 aug 2023 07:08
door Seinhuis
U geeft aan dat u een mail gekregen hebt dat de abonnement op is gezegd.
Een abonnement heeft een looptijd van 1 of 2 jaar. Hierna mag u met een opzegtermijn van 1 maand opzeggen.
De looptijd van maximaal 2 jaar mag opnieuw lopen bij het ontvangen van een cadeau of korting.
Zie
www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en ... n-diensten
De vraag is of u een resteerde looptermijn hebt.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of
www.juridischloket.nl indien u vindt dat het abonnement door Ziggo te laat op wordt gezegd. Ook kunt u naar
www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... iediensten voor een bindend uitspraak.
U bent meestal verplicht om de spullen te retourneren.
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 18 aug 2023 22:02
door Lady1234
Arizonakid schreef: ↑18 aug 2023 19:24
Seinhuis, zeikerd, nu ga je zelfs hele oude topics spammen met je domme juridische loket.
Niet gezien dat dit slaat op een nieuw topic in het oude topic?
Niet nodig zo uit te vallen.
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 19 aug 2023 06:31
door J. Deltoer
Lady1234 schreef: ↑18 aug 2023 22:02
Arizonakid schreef: ↑18 aug 2023 19:24
Seinhuis, zeikerd, nu ga je zelfs hele oude topics spammen met je domme juridische loket.
Niet gezien dat dit slaat op een nieuw topic in het oude topic?
Niet nodig zo uit te vallen.
Goed advies. Uitprinten en bij je aan de muur hangen.
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 21 aug 2023 16:55
door Piggywig
Vandaag van Ziggo deze reactie ontvangen nadat ik op Trustpilot een vernietigend review had geplaatst:
Hallo Andrew, bedankt voor je review. Ik snap je verbazing volledig. Dit wil ik ook graag voor je uitzoeken en laten we dit op een juiste manier afronden.
Laten we beginnen bij de opzegging. Heb je nog toegang tot je Mijn Ziggo account? Via je Mijn Ziggo account kun je deze bevestiging eenvoudig doorsturen. Na het ontvangen van deze bevestiging zullen wij je abonnement met terugwerkende kracht vergoeden zodat je niets teveel betaald.
Ook zullen wij de retourdoos voor je regelen. Deze kunnen we helaas niet naar een buitenlands adres toesturen. Overleg even via onze online helpdesk hoe we dit het beste samen kunnen oplossen.
Heb je geen toegang meer tot onze Mijn Ziggo app? Open dan een chat via:
www.ziggo.nl/contact .
Alvast bedankt!
Mijn Ziggo werkt niet meer omdat ik nu een Duits nummer heb.
Retour kan niet naar het buitenland.... wat denken ze dat ik het kom brengen. Ondertussen heb ik de incasso geblokkeerd dus Ziggo wij zijn klaar....
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 21 aug 2023 17:00
door Moneyman
Piggywig schreef: ↑21 aug 2023 16:55
Retour kan niet naar het buitenland.... wat denken ze dat ik het kom brengen.
Maar... heb je het spul meegenomen dan? Vooraf erachteraan zitten als je de retourdoos niet ontvangt is toh veel logischer?
Piggywig schreef: ↑21 aug 2023 16:55
Ondertussen heb ik de incasso geblokkeerd dus Ziggo wij zijn klaar....
Nou nee, klaar ben je niet...
Re: opzeggen abonnement Ziggo
Geplaatst: 21 aug 2023 21:51
door Jablan
Piggywig schreef: ↑21 aug 2023 16:55
Retour kan niet naar het buitenland.... wat denken ze dat ik het kom brengen.
Retour kan nog steeds, zie deze pagina van Ziggo
Apparaten terugsturen. Doe dat, dan heeft Ziggo geen enkele reden meer om iets in rekening te brengen. Voor de zekerheid graag een kopie (print) van de opzegging, waar je oude klantnummer en oude adres goed leesbaar op staan, erbij doen. Liefst vastplakken aan het apparaat.
(Vanuit het buitenland kun je gratis post naar Nederlandse antwoordnummers sturen. Is alleen iets duurder voor de ontvanger dan vanuit Nederland.)