Lenen MUB

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
kuklos

Re: Lenen MUB

Ongelezen bericht door kuklos »

sacredfour schreef:
07 feb 2025 11:53
Lenenmub heeft een maas in de wet gevonden om extra rente en kosten te bereken.

De lening wordt zogenaamd aangegaan met een prive persoon als een prive lening met als gevolg dat er geen maximale rente of andere kosten aan zijn verbonden. Mijn advies is dan ook te stoppen met betalen totdat Lenenmub de volledige gegevens doorgeeft van de prive persoon waar jij van hebt geleend. Ook moet je vragen voor een getekende kopie van het contract dat Lenenmub heeft met deze prive persoon. deze overeenkomst tussen Lenenmub en deze prive persoon moet in ieder geval ondertekend zijn door deze priv?? persoon.

Kom je er zelf niet uit dan kan de Stichting Xwiljoenen je hierbij helpen.
Uiteraard wordt er nog steeds niet ingegaan op vragen, maar wel het topic even gebumpt om reclame te maken voor zijn eigen stichting.

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

is dat bed zoiets als saldodipje.nl

Cro

Ongelezen bericht door Cro »

kuklos schreef:
07 feb 2025 12:32
sacredfour schreef:
07 feb 2025 11:53
Lenenmub heeft een maas in de wet gevonden om extra rente en kosten te bereken.

De lening wordt zogenaamd aangegaan met een prive persoon als een prive lening met als gevolg dat er geen maximale rente of andere kosten aan zijn verbonden. Mijn advies is dan ook te stoppen met betalen totdat Lenenmub de volledige gegevens doorgeeft van de prive persoon waar jij van hebt geleend. Ook moet je vragen voor een getekende kopie van het contract dat Lenenmub heeft met deze prive persoon. deze overeenkomst tussen Lenenmub en deze prive persoon moet in ieder geval ondertekend zijn door deze priv?? persoon.

Kom je er zelf niet uit dan kan de Stichting Xwiljoenen je hierbij helpen.
Uiteraard wordt er nog steeds niet ingegaan op vragen, maar wel het topic even gebumpt om reclame te maken voor zijn eigen stichting.
Ik snap ook niet dat radar dit blijft tolereren, dit soort werving mag volgens mij volgens de regels van het forum niet

Zie ook:
Het is gebruikers niet toegestaan om reclame te maken. Gebruikers mogen dus geen advertenties plaatsen of al dan niet commerciële bedrijven promoten.

Bovenstaande uit de huisregels.

Plaats reactie