Jong zijn en nog niet alles weten is wat anders dan dom zijn. Maar dat weten die oude mensen blijkbaar niet. Het is pas dom als je niet leert, en dan uitspraken gaat zoals jij doet over jonge mensen.
Je kind ingezet als troll, met de "Jacko Meijaard Internet Succes Gids"
Re: Je kind ingezet als troll, met de "Jacko Meijaard Internet Succes Gids"
-
Daar hoeft u niet bang voor te zijn.
-
Dank u voor uw weloverwogen beschouwing. U weet ook echt alles. Je zou bijna denken....
Wat is dit toch een fantastisch forum.
En HOPPPAAA nu de volle laag voor kuklos.
Wat denk je, is dit meer een Arran Sherry Cask of een GlenAllachie 10 years? En borrelnoten of toch een kaasplankje? Ik wil er wel goed voor zitten.J. Deltoer schreef: ↑09 aug 2023 13:06En HOPPPAAA nu de volle laag voor kuklos.
Moneyman
vindt dit leuk
Dit is gewoon heel kinderachtig gedoe van iemand die zich verveelt.J. Deltoer schreef: ↑09 aug 2023 13:06]
-
Nee, hij is klaar met klussen, is trots op het resultaat, en reageert blijmoedig op de discussies waar hij zich noodgedwongen een paar dagen van afzijdig heeft gehouden.Lady1234 schreef: ↑09 aug 2023 13:27Dit is gewoon heel kinderachtig gedoe van iemand die zich verveelt.J. Deltoer schreef: ↑09 aug 2023 13:06]
Ben benieuwd of ik er ver van af zit...
-
Echter bleek de welverdiende whiskey die hij gisteren zelf als beloning had genomen een wat zurige afdronk te hebben gehad.
Ik ben al sinds Mei bezig om mijn refund terug te krijgen van Jacko Meijaard. Al wat mailtjes gestuurd. Ze zeggen dan dat je het geld snel terug gaat krijgen wat dus gewoon een zoethoudertje is. Op het
Forum zag ik veel mensen die ook al een tijd bezig waren om hun geld terug te krijgen. In mijn laatste mail heb ik ze 48 uur de tijd gegeven anders ging ik de media inlichten. Bij deze dus....
Forum zag ik veel mensen die ook al een tijd bezig waren om hun geld terug te krijgen. In mijn laatste mail heb ik ze 48 uur de tijd gegeven anders ging ik de media inlichten. Bij deze dus....
En hebt u dan de media ingelicht? Dit is overigens het forum van Radar, niet de media.
Jezelf aanmelden voor spam is inderdaad erg naïef te noemen. Geloof meteen dat de honden geen brood lusten van het niveau van de email's. Niet voor niets hebben we allemaal een spambox waar dat soort e-mailtjes automatisch naar toe gaan.RoellieBoellie schreef: ↑17 mei 2023 11:11Mijn dochter (van 12) hoorde -op school- dat je makkelijk geld kunt verdienen door 'reacties te schrijven' (=troll te worden). Daarop heeft ze, een beetje naief, haar gegevens ingevuld op een website en vanaf toen kwamen de dagelijkse spam-mails, die mij onder ogen kwamen aangezien ik toegang heb tot haar mailbox.
Toen ben ik even wat onderzoek gaan doen en schrok van de omvang en gehaaidheid van deze club.
Hun werkwijze in het kort:
Men probeert de jeugd (als voorbeeld: mijn dochter van 12) over te halen om te stoppen met school/opleiding en te beginnen met een carrière in affiliate-marketing, waarmee het grote geld kan worden binnen geharkt en zet ze ondertussen in als ‘Trolls’ ten dienste van de organisatie.
Een ander verdienmodel is het verkopen van een prijzige online cursus wat dient als het startpunt van de succesvolle carrière.
Mocht u niet bekend zijn met deze (en vergelijkbare) organisatie(-s), dan adviseer ik u eens te googelen naar "Jacko Meijaard" en haak vooral niet te snel af wanneer u op de 1e meters Google-search alleen maar positieve inhoud ziet. Al deze >>>100 (!!!) websites zijn onderdeel van de organisatie! Wanneer een Blogger over de organisatie schrijft worden de reacties binnen de kortste keren overstroomt met onzin-reacties door Trolls (= jeugd die ten behoeve hiervan worden geronseld!). Ben je dus op zoek naar herkenning, zoals in mijn geval, dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg en haak je op een gegeven moment af en is hun doel bereikt.
Ze schamen zich werkelijk nergens voor en gaan zeer doordacht te werk. Het volgende illustreert dit in mijn ogen perfect:
Ze schrijven pagina’s op meerdere van hun websites, welke speciaal zijn gericht op mensen (zoals ik) die het in het hoofd halen te googlen naar "Jacko Meijaard opgelicht", met als doel je te demotiveren om ..ergens.. je beklag te doen.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn wiens kind hiermee te maken heeft gehad.
En... ik ben stiekem ook een beetje benieuwd of ik hier reacties van Trolls ga zien...
Het verkopen van online cursussen waar je achteraf bekeken niet zoveel aan hebt, dat heeft weinig met trollen of oplichting te maken. Dat is gewoon een domme aankoop. Vergelijkbaar met alles wat je bij TellSell en vergelijkbare televisie programma's kan kopen. Het lijkt heel mooi maar achteraf gezien vliegen de kilo's er toch niet af en zitten die mooie buikspieren er toch niet in. Of was het toch niet het gebrek aan de revolutionaire 'slicer-dicer' waardoor je niet dagelijks een Michelen sterren maaltijd bereidt hebt. Laat staan die auto lak beschermer voor heel veel centjes waarmee je de auto zelfs geen brandschade meer oploopt. Of die vloeistof die je bij je benzine moest gooien waarna de auto 1 op 50 rijdt.
Het zijn allemaal domme aankopen en ja, de claims in de reclame sloegen nergens op maar ja, dat was wel te voorzien toch?
Ergens je beklag doen heeft weinig nut. Als je iets koopt en de beloftes worden niet waargemaakt, dan zal je naar de rechter moeten stappen. En in de praktijk doet bijna niemand dat want daar moet je moeite voor doen.