Terras biertje over de datum!
-
Re: Terras biertje over de datum!
Ja en als mijn oma met wielen was geboren was ze een rolstoel.
-
Geen bureaustoel?juliomariner schreef: ↑16 jun 2023 10:34Ja en als mijn oma met wielen was geboren was ze een rolstoel.
-
" Ik snap even niet wat het kabinet met bier heeft te maken? ΅"
ik snap dat wel, Ze zijn namelijk allebei over de datum.
ik snap dat wel, Ze zijn namelijk allebei over de datum.
arietje
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
Dit forum is ook over de datum, waarom daar dan niet mee vergelijken?
juliomariner
, ZeerPrivé
, gosewijn
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Ik drink thuis Bernadus Abt van 10 procent met tht datum van juli 2020. Ik kan u garanderen, ik leef nog steeds en mankeer niets. Soms heb ik het idee dat de overjarige zware biertjes alleen maar lekkerder smaken. Ze staan overigens wel ook jaren gekoeld op zelfde temperatuur. Misschien is dat het geheim. Durf niet te zeggen of het zo wel of niet verkocht mag worden.
arietje
vindt dit leuk
Ik let daar ook niet op. Vindt ik ook niet nodig. Maar de vraag is niet of iemand triest is als je dat wel doet, maar of dat mag verkocht worden.Alkmaarder schreef: ↑16 jun 2023 09:51@Moneyman. Ach weet je, misschien heb je gelijk. Maar ik snap zulke mensen gewoon niet; steeds in de gaten houden of je niet wordt bedonderd en als je een aanknopingspunt vindt dat dat wel zo is (per ongeluk of expres), er meteen werk van maken en er energie in steken. Ik vind dat een beetje triest (heb je niets anders te doen?), maar wie ben ik. Zo gaat het leven.
-
Dat is een heel goed bier. Eén Bernardus is nog beter, en dat is met een goed vlaamse term de christmas ale. Aanbeveling. Abt = 9, CA = 10.
Overjarige abt heb ik nooit gedronken, maar die kom ik graag bij u proeven.
Ga niet mijn adres hier geven. zoveel terrasstoelen heb ik niet, haha.Overigens Bernardus ABT bier (ik bedoel Bernardus Abt 12) is voor de duidelijkheid geen Abdij bier hoor. Mag niet zo genoemd worden, dus noemen ze het Abt ipv Abdij bier.