Moneyman schreef: ↑22 jun 2023 22:59
NeoDutchio schreef: ↑22 jun 2023 20:32
Waarom denkt u dat het benoemen van het juiste antwoord, namelijk: "Doe niets buiten het systeem om. Daar is eigenlijk alles mee gezegd" niet juist is en het enkel op andere forumleden reageren wel iets zal toevoegen?
Ah, de verdraaiingen zijn weer nodig. Zegt genoeg. Want waar ik op reageerde was iets heel anders, bamelijk dit.
NeoDutchio schreef: ↑22 jun 2023 11:28
Voor u is het nuttig omdat u er nu op gaat letten. Maar in hoeveel gevallen gaan mensen eerst boeken, trappen ze in deze werkwijze en gaan daarna pas zoeken of waarschuwen?
En die reactie is niet naar u gegeven. Waarom u zich er tussen mengt en meent dat ik u uitleg verschuldigd ben ontgaat mij. U snapt schijnbaar niet waarom ik dat geschreven heb, maar voor mij en anderen is het wel logisch. Zou mijn tekst niet kloppen, dan hadden we een enorm saai forum gehad hier.
Natuurlijk kan 1 consument die alle andere waarschuwingen en tv uitzendingen niet gezien heeft en vergeet om de waarschuwing te lezen op de site van Booking per toeval hier uitkomen, dit lezen en toevallig net diezelfde dag gaan boeken bij Booking, maar met die gedachtengang kan je het hele forum wel volzetten met allerlei waarschuwingen. Doe geen slippers aan als je naar een supermarkt gaat, als je je teen stoot kan dat problemen geven. Of als tip, ga tussen de huisbaas en de Gamma wonen, dat scheelt tijd als er iets is.
Waarschuwen gebeurd hier voor het gevoel van de waarschuwer. Die denkt immers een ander een plezier te doen terwijl diezelfde waarschuwer jarenlang zelf ook niets afwist van de scam. Terwijl het al jarenlang op internet te vinden was.
Maar voor uw ego, als er inderdaad bij toeval net die ene persoon hier zou komen klopt uw stelling helemaal. Heeft u nu een aai over uw bolletje. Wat het toevoegt geen idee, maar u bent er schijnbaar blij mee. Moet ik ook meteen een aai geven over de bolletjes van al die andere sites die waarschuwen.