LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jack Russel

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
siepie

Re: Jack Russel

Ongelezen bericht door siepie »

ik wordt niet goed, moet braken, van heel dit forum. allemaal van die oh zo goedwetende lui. Mensen weten niet dit, mensen weten niet dat, enz. enz. Oh, wat fijn dat jullie er zijn en alles zo perfect weten. Dat jullie nooit fouten maken...en als dat zo zou zijn..waarschijnlijk niet toe geven. Voer in de plaats aktie!! Weg met de broodfokkers en verder, leef zelf zo voorbeeldig als je je zelf voor doet..dan komt alles goed!!
succes met het afkraken van domme nietwetende mensen die zomaar domwetend een hondje aanschaffen met de kerst ofzo...want die zijn er zo veel he! Succes in je cultureelcorrecte leventje!

hil198

Re: Jack Russel

Ongelezen bericht door hil198 »

ik wil toch even kwijt dat onze jack russen een fantastische hond is,

we hebben hem al vanaf dat hij een pup is en dat is nu 6 jaar.

3 jaar geleden werd onze eerste dochter geberen en hij ging er echt heel erg goed mee om, ze trok aan zijn staart, aan zijn oren, aan zijn poeten en hij deed niks. helemaal niks.

vorig jaar werd onze 2de dochter geboren en willempie (onze jack russel)
is helemaal weg van haar, ze knuffelen en slapen soms samen.
wij kunnen hem zeker niet missen.

wat ik ook heel belangrijk vind is dat onze hond een staart heeft en de oren orgineel heeft.
hij is absoluut niet overdreven druk of opgefokt, hij heeft wel eens de gekke 5 minuten en dan racet hij de hele kamer door, heel snel.
dat is wel lachen.
een jack russen heeft absoluut geen slecht karakter en als een hond gaat bijten moet je eens nagaan waar het door komt.

jacqui
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:04

Re: Jack Russel

Ongelezen bericht door jacqui »

Jack russel terriers zijn - net als iedere hond - HONDEN. Wij hebben er eentje; laagbenig, driekleurig en gladharig (een teefje). We hebben ook een Mechelse herder (reu). Samen spelen is hun favourite bezigheid, waarbij de Jack Russel zeker niet onderdoet voor de herder, ze is zelfs slimmer en feller. (Uitkijken en erbij aanwezig zijn is noodzakelijk, dat wel)

Kelly, onze Jack Russel hebben we gehaald (via Markplaats) op een (helaas voor jullie :wink: ) Manege. Kelly heeft geen stamboom maar is (beide ouders waren aanwezig) zeker raszuiver en vreselijk stoer!!
Ze kostte relatief weinig en was kerngezond (volgens de dierenarts). We hebben haar meteen laten chippen. (We wonen in een toeristisch gebied en er worden in onze woonomgeving met regelmaat "loslopende"dieren meegenomen, door zgn. bezorgde toeristen die in deze landelijke omgeving, menen beter voor hen te kunnen zorgen.) Mijn oproep: BLIJF ASJEBLIEFT MET DE ZGN. GOEDE BEDOELINGEN VAN ONZE HUISDIEREN AF!!!)

O ja, onze Kelly is een heel rustig goedopgevoed schatje, die na haar verscheidene rustuurtjes in haar bench, heel graag speelt met balletjes e.d.

Groetjes, en sterkte met het zoeken en de aankoop van een dergelijk soortgelijk hondje.

Gast

Re: Jack Russel

Ongelezen bericht door Gast »

gaan we weer met voorooerdelen, jr's zijn fel, niet te vertrouwen!

Ja dag, neem er zelf eens 1 in huis (leen hem van de buren ofzo)
Ik ben laatst een dag weggeweest met 35 (!) JR's en geen 1 was vals, over druk of wat dan ook!
Ik zou zeggen schoenmaker hou je bij je leest!
Als je echt iets weet help mensen dan en hou anders je mond!

Ik raad deze mensen aan eens rond te kijken op www.jackrussellforum.nl daar kan je veel opsteken.

Gesloten