LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Pikant »

Maar jullie zijn zo bang om je schouders er onder te zetten,dat bij jullie het zo en zo fout moet gaan.
Je moet wel durven om zo'n uitspraak te doen. Alsof de mensen een beetje achterlopen :wink:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, ben je nu echt zo dom of lijkt het alleen maar zo. Verstandige gedupeerden hebben inmiddels allang een advocaat ingehuurd. De mijne heeft de dagvaarding voor Dexia al klaar. Een oplossing voor alle gedupeerden kan op het ogenblik niemand uit de losse hand geven, lijkt mij. Jij wel zeker, met je "vereniging" van misschien 3 leden.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

pikant,geeft alleen maar aan hoe zeker ik ben over het beleid van de vereniging en de toekomst.Met schelden en schreeuwen kom je er niet.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,waarom niet voor iedereen.Dus jij zegt alleen de verstandige gedupeerden? en jij moet dingen verwoorden voor andere gedupeerden nou ga je naast je schoenen lopen.Dus jij zegt als iemand niets geregeld heeft is die stom,laat mij niet lachen we leven in 2004 hoor.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, raaskal maar rustig verder. Ik heb antwoord gegeven op je vraag ("welke oplossing heb jij dan voor de gedupeerden").
Mijn antwoord was "ik heb een advocaat ingehuurd, die de dagvaarding voor Dexia nu klaar heeft liggen".
MIJN oplossing voor andere gedupeerden dus is het advies:

Neem een terzakekundige advocaat om Dexia te lijf te gaan.

Nu JIJ nog, Croosjes.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,en als de gedupeerden geen geld hebben voor een advocaat wat is daar je plan voor?

de vereniging voldoet aan alle aspecten voor deze gedupeerden voor wie geld heeft maar met een hoog schuld en voor gedupeerden met een lage schuld en weinig geld.Alleen doorzettingsvermogen moet aanwezig zijn en zich houden aan het verenigingssysteem.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, ik weet het niet. Jij dus kennelijk wel. Wees dan zo goed en verlicht diegenen, die nog GEEN oplossing hebben gevonden, met je wijsheden.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,ik zou zeggen gedupeerden meld je aan.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, die gedupeerden willen graag van JOU uitgebreide uitleg hoe jouw vereniging in elkaar steekt en wat DIE voor hen kan doen! Leg dat hier nu eindelijk eens uit, of heb je iets te verbergen?

MIJ hoef je dat niet te vertellen want ik heb echt geen interesse!

Gast

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Gast »

Croosjes heeft een website waar alle informatie vermeldt staat maar mag dit blijkbaar van de Tros niet meer publiceren.

.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Jan Janssen,en verder kan iedereen mij mailen of bellen voor verdere info.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Piramidespelen tieren welig op internet

Een bijna niet uit te roeien verschijnsel is het piramidespel. Elke keer komt het wel weer in een of andere vorm terug, een spoor van vernieling achterlatend. Gelukkig is het piramidespel sinds een aantal jaren officieel verboden, dit weerhoudt een aantal mensen niet om toch weer een piramidespel in een of andere vorm te beginnen.

Het spreekt voor zich dat internet een uitstekend medium is om reclame te maken voor piramidespelen. Toevallig ben ik de laatste weken een beetje aan het neuzen op internet op zoek naar informatie over piramidespelen. Een advertentie die ik vaak tegenkom is de volgende:

Instructies U zult rijk worden met het versturen van e-mail. Deze e-mail bestaat uit 4 verschillende rapporten. Deze rapporten geven kennis omtrent het lukratief maken van het internet verkeer. Telkens als u een order krijgt thuisgestuurd voor zo'n rapport, e-mailt u het gevraagde rapport naar de aanvrager. De betaling (5 euro per order) die u daarvoor vraagt en per post krijgt, zit contant in de envelop met de order. Die 5 euro is helemaal voor u. Door de kracht van multi level marketing zult u echter ook geld verdienen aan de orders die andere mensen binnenhalen. Zo moet u te werk gaan om zelf een fortuin te verdienen: 1. Bestel éénmalig de 4 rapporten.( zie onder aan ) Deze rapporten bevatten namelijk de informatie die u op aanvraag gaat leveren. U kunt die informatie niet verkopen als u ze zelf niet eerst heeft. Om de rapporten dus eerst zelf te bestellen, pakt u voor ieder rapport een vel papier en schrijft daarop: A. het nummer en de naam van het rapport dat u bestelt B. uw e-mailadres (daar ontvangt u namelijk later het rapport) C. uw (post)adres, in geval van problemen met e-mailen U adresseert de 4 enveloppen aan de 4 personen op de lijst die u onderaan te zien krijgt. U stopt elk vel papier met de betaling (één briefje van 5 euro) in een envelop. Adresseer en verstuur de enveloppen met uw orders vandaag nog naar deze 4 personen. En binnen 3 dagen begint ook u met geld verdienen! Het is belangrijk dat u alle 4 de rapporten tegelijk bestelt. Want wanneer iemand bijvoorbeeld rapport 2 zou bestellen, dan moet u die informatie ook in huis hebben. U kunt dus niet zonder alle 4 rapporten. En wat gaat u dit kosten? Niet meer dan 20 euro. Dit kan iedereen toch missen. 2. Goed, wat doet u als u die rapporten via e-mail in huis heeft? Belangrijk is dat u niets wijzigt aan de inhoud van de rapporten en de namen en adressen onderaan de rapporten. Wat u wel wijzigt, is alleen de volgorde van de namen. U begint bij rapport 4 en gaat zo omhoog naar rapport 1, als volgt: A. Verwijder naam en adres onder rapport 4. Deze persoon is intussen door de cyclus gekomen en is waarschijnlijk zijn € 100.000,- aan het uitgeven ! B. Verplaats naam en adres onder rapport 3 naar rapport 4 C. Verplaats naam en adres onder rapport 2 naar rapport 3 D. Verplaats naam en adres onder rapport 1 naar rapport 2 E. Plaats nu uw eigen naam en adres onder rapport 1 Doe dit nauwkeurig, zodat de naam en adresgegevens van de anderen niet worden veranderd. Print deze set rapporten (nu met uw naam en adres dus onder rapport 1) uit en bewaar ze goed. De kosten om mee te doen bedragen zoals gezegd slechts 20 euro! Als u na ontvangst van de 4 rapporten per e-mail de verplaatsing van de namen en adressen volgens bovengenoemde instructie heeft uitgevoerd, dan moet u de lijst van Beschikbare Rapporten ook aanpassen, zodat het juiste rapport bij de juiste naam komt. Daarna kunt u deze informatie in z'n geheel gebruiken om aan geïnteresseerden door te mailen. Hoe krijgt u orders (geld) binnen? Om u te helpen met het verkopen van de rapporten, worden in de 4 rapporten belangrijke zaken als gratis adverteren op internet, e-mail als reclamemiddel en nog veel meer andere relevante zaken behandeld. Echt waar, die 10 orders heeft u zó op zak.

Is dit een piramidespel ? Nee. Bij een piramidespel wordt geen product of dienst verkocht. Het gaat dan alleen om de investering zelf, die vaak duizenden euro's bedraagt. Het doel van de deelnemer is dan andere mensen te zoeken die ook dat grote bedrag willen inleggen. Niet gelukt? Geld weg! Er heerst grote druk om mensen te vinden die willen investeren. Achter een piramidespel zit ook altijd een organisatie die alles regelt en bepaalt. Het piramidespel is iets van de laatste 7 jaar, terwijl multi level marketing al bijna 40 jaar bestaat. Piramidespellen zijn verboden door de Nederlandse wet. De werkwijze beschreven op deze website is volledig legaal, er wordt u niets opgelegd, u loopt geen enkel risico en u hoeft geen gigantische investeringen te doen. U verkoopt informatie die anderen helpt succesvol te zijn. U bent echt eigen baas en er heerst geen enkele druk om te presteren, behalve uw eigen motivatie! Wilt u 50.000 euro of meer verdienen in 90 dagen??? 1. U zorgt zelf voor 10 orders voor rapport #1. Uw naam staat namelijk straks onder rapport #1 Dit is het enige dat u hoeft te doen! Punt 2, 3 en 4 gebeuren automatisch dankzij andere mensen. Terwijl u in uw luie stoel ligt! U verdient: 10 orders x 5 euro = 50 euro

2. Deze 10 mensen zorgen net als u wederom ieder voor 10 orders van rapport #1. Uw naam wordt doorgeschoven naar rapport #2: deze kopers zullen dan rapport #2 van u bestellen. U verdient: 10 mensen x ieder 10 orders x 5 euro = 500 euro

3. Deze 100 mensen verkopen ook weer elk 10 keer rapport #1. U krijgt bestellingen voor rapport #3, want uw naam is inmiddels opgeschoven naar rapport #3. U verdient: 100 mensen x ieder 10 orders x 5 euro = 5.000 euro

4. Deze 1.000 mensen zorgen ieder ook weer voor 10 orders van rapport #1. Deze kopers zullen rapport #4 van u bestellen, omdat uw naam naar rapport #4 is opgeschoven. U verdient: 1000 mensen x ieder 10 orders x 5 euro = 50.000 euro Samen goed voor 55.550 euro, in de eerste 90 dagen. Het enige dat u gedaan heeft, is het zorgen voor 10 orders voor rapport #1. De rest gaat automatisch!

Hoe krijg ik orders binnen? Om u te helpen met het verkopen van de rapporten, worden in de 4 rapporten belangrijke zaken als gratis adverteren op internet, e-mail als reclamemiddel en nog veel meer andere relevante zaken behandeld. Echt waar, die 10 orders heeft u zo op zak. U kunt zelf ook verwijzen naar deze website voor uitleg en instructies. Zorg wel dat deze mensen uw adressenlijst krijgen om te bestellen. (Op uw eigen lijst staat u bovenaan) Nu gaan we ervanuit dat iedereen 15 pakketten verkoopt: 15x5=75 15x15x5=1125 15x15x15x5=16.875 15x15x15x15x5=253.125 Dat wordt samen meer dan 250.000 euro!

Nu iets minder optimistisch. Iedereen verkoopt slechts 5 pakketten. 5x5=25 5x5x5=125 5x5x5x5=725 5x5x5x5x5=3125 Je verdient toch mooi 4000 euro "MLM werkt, anders had u dit niet gelezen. En zouden wij het niet aanbieden!" ADRESSEN VOOR HET BESTELLEN VAN DE RAPPORTEN:

Rapport 1 "De geheimen van gratis adverteren op internet" Besteld u bij: XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Rapport 2 "Hoe u e-mail gebruikt als reclamemiddel" Bestelt u bij: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX Rapport 3 "Hoe u maximaal profiteert van deze werkwijze" Bestelt u bij: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Rapport 4 "Hoe óók u miljonair wordt met e-mailen" Bestelt u bij: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

In deze advertentie wordt beweerd dat dit geen piramidespel is, tegelijkertijd laten de berekeningen die opgevoerd worden juist zien dat het wel om een klassiek piramidespel gaat. Ook de adressen onderaan de lijst werken als bij een normale kettingbrief. Het lijkt me evident dat je hier nooit aan moet beginnen. Ook al claimt men dat je makkelijk 4000 euro kan verdienen.

Een aantal weken terug heb ik iemand die adverteerde met deze methode een mailtje gestuurd om te horen hoe en wat. Deze persoon wilde uiteraard niet alles uit de doeken doen maar hij had het wel over bulkmailings, met andere woorden SPAM!. Kortom, behalve dat mensen worden misleid om hier aan mee te doen zorgen deze praktijken ook nog eens voor een overdaad aan spam. Slechte zaak dus.

Ook gebruikt men hier de woorden MLM oftewel multi level marketing. Een manier van verkopen op een manier die sterk op een piramidespel lijkt. De komende weken zal er op deze website volop aandacht worden besteed aan deze praktijken die zich steeds meer naar internet lijken te verplaatsen.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Croosjes zal NOOIT antwoorden, zijn antwoorden bestaan uit een wedervraag en een aantal achter elkaar geplaatste vreemde woorden.
Geplaatst op 12 Sep 2004 22:11 door Bonnie

--------------------------------------------------------------------------------

Bent u eegaleaser meneer Croosjes ? zo ja dan ziet het er goed uit voor u en die anderen denk ik.
Geplaatst op 12 Sep 2004 22:14 door croosjes

--------------------------------------------------------------------------------

Bonnie,waarom ziet het er alleen voor de eegaleaser er goed uit en niet voor de alleen staander of samen wonende.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,Je moet toch wel een hele grote tegenstrijder zijn en waarom weet ik niet maar ja dat zal wel zo blijven met geen duidelijke argumenten.


Ik heb al zo vaak hierop dit forum en dat moet jij zeker weten als niet domme jongen (Ikwaseenbeetjedom) dat ik eegaleaser ben.

Voor de rest ziet het er voor welke gedupeerden dan ook net zo slecht uit tot dat de hogeraad het tegen deel heeft bewezen""want dit zijn weer andere rechters dan die al een beslissing genomen hebben""


En verder wat jij schrijft over Piramidespelen,lees dat nou maar eens goed.Wat je schrijft en vergelijkt dat dan met de vereniging dat komt zeker niet overéén met wat jij op noemt.En dat kan jij ook niet weten want je beschikt niet over de goede info.Want je roept maar wat tegen iedereen die op de vereniging reageert.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

de advocaat kan alleen via de vereniging benadert worden met overschakelling naar de sponsor en in groepsverband want daar is de prijs op berekend.Dit is voor de gedupeerden die mij mailden met die vraag
Laatst gewijzigd door croosjes op 16 sep 2004 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

Waarom doe je toch zo geheimzinnig, Croosjes? Ik denk dat veel gedupeerden, die nog geen advocaat hebben, zich best zouden willen verdiepen in het aanbod van jouw vereniging. Als je eindelijk maar eens open kaart zou spelen.

WIE is die "kwaliteits"advocaat van jouw vereniging dan wel en welke successen heeft die reeds behaald?
WIE is die SPONSOR van jouw vereniging?
WAAR zijn de statuten van je vereniging in te zien?
WIE zijn de bestuurders en HOE worden die gekozen?
WAT is jouw persoonlijk belang en wat is jouw functie in de vereniging?
HOEVEEL leden heeft de vereniging nu?
WAT zijn de voorwaarden voor een aspirant-lid om lid te mogen worden?
HOEVEEL bedraagt de contributie en over welke periode?
WAT zijn de eventuele andere voorwaarden, waaraan een lid moet voldoen?

Geef nu eindelijk eens opening van zaken, Croosjes! Zodat gedupeerden zelf en in alle vrijheid kunnen afwegen of een lidmaatschap van jouw vereniging voor hen de aangewezen weg is.
Laatst gewijzigd door impact op 15 sep 2004 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Michiel Luidens

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Goeie vragen impact :lol:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

Michiel, ik stel die vragen beslist niet om Croosjes te beschadigen, maar om eindelijk eens wat duidelijkheid te krijgen. Daar kunnen gedupeerden, die nog geen juridische hulp hebben, hopelijk hun voordeel mee doen.

Michiel Luidens

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Heeft geen zin impact, bij lastige vragen zegt men mail me (croosjes) of klik maar op mijn envelopje (Piet).

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

verdiep je in het verleden van dit forum of Ikwaseenbeetjedom die weet het ook zo goed?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
croosjes

Reacties: 58
Bekeken: 2440

Categorie: Legio Lease Geplaatst op: 15 Sep 2004 11:27 Onderwerp: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Laat ik het zo zeggen al die gedupeerden hier op het forum die zo negatief reageren op de vereniging en vergelijk dat eens""even op croosjes als topic houder klikken""met deze aantallen op één dag van de topic van de vereniging ,denk jij dan dat ik mij druk maak op dit forum om bekende gedupeerden die steeds dezelfde vragen stellen en die bekend zijn op dit forum

Gesloten