Pagina 3 van 3

Re: Geld verloren bij Bunq bank

Geplaatst: 28 nov 2024 20:13
door Thijs124
We weten ondertussen toch wel dat je geen tijdelijk nummer hoeft te nemen als je telefoon verloren is. Dat kan toch alleen maar nep zijn. Je hebt net zo snel een nieuwe sim als een nieuwe telefoon.

Re: Geld verloren bij Bunq bank

Geplaatst: 28 nov 2024 20:55
door witte angora
AxBeer123987 schreef:
28 nov 2024 20:03
Erthanax schreef:
03 mei 2024 17:02
Was er onlangs niet een topic over een overschrijvingskaart waarop bedrag en rekeningnummer waren aangepast?

ING heeft sinds kort zelfs een knop “Belt ING? Check het gesprek!” In de app, nog voor het inloggen. Eerlijk gezegd vind ik het knap dat een bank zijn processen zodanig kan inrichten dat dit mogelijk is.

Aan de andere kant hoop ik nog steeds op een appje van een van de kinderen “Hoi pap, mijn telefoon is in het water gevallen, dit is mijn tijdelijke nummer.” Ik zou me daar kostelijk mee vermaken.
Laat me raden: geen kinderen? :)
Over kinderen heeft Erthanax het volgens mij nooit gehad. Hij heeft wel een aantal zeer jonge kleinkinderen. Waar die dan vandaan komen is mij niet geheel duidelijk. :wink:

Re: Geld verloren bij Bunq bank

Geplaatst: 28 nov 2024 23:31
door Erthanax
AxBeer123987 schreef:
28 nov 2024 20:03
Erthanax schreef:
03 mei 2024 17:02
(…) Aan de andere kant hoop ik nog steeds op een appje van een van de kinderen “Hoi pap, mijn telefoon is in het water gevallen, dit is mijn tijdelijke nummer.” Ik zou me daar kostelijk mee vermaken.
Laat me raden: geen kinderen? :)
Mis. Het zijn er zes.