Hoe is jouw ervaring met Easypark?
-
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Kreeg uit het niet een auto incasso.
UItzoeken van wat het was tot mijn verbazing een parkapp.
Gek,die heb ik al. Maar via mijn werk. Auto is van mijn werk. Telefoon is van mijn werk.
Iedere maand halen ze geld van mijn rekening gemailed gebeldt maar wat een mafketels. Niks veranderd en iedere maand weer proberen ze het. FRAUDE. Als iemand een rechzaakt spant tegen ze ben ik getuige van deze criminelen.
Riverty weet zogenaamd niks. Dus riverty is het schild en in mijn ogen medeplichtig tot diefstal en fraude.
Gek,die heb ik al. Maar via mijn werk. Auto is van mijn werk. Telefoon is van mijn werk.
Iedere maand halen ze geld van mijn rekening gemailed gebeldt maar wat een mafketels. Niks veranderd en iedere maand weer proberen ze het. FRAUDE. Als iemand een rechzaakt spant tegen ze ben ik getuige van deze criminelen.
Riverty weet zogenaamd niks. Dus riverty is het schild en in mijn ogen medeplichtig tot diefstal en fraude.
Er niks gemakkelijker op te lossen dan een onterechte incasso. Dan doe je toch een MOI melding bij je bank. Daarmee is een onterechte incasso opgelost en krijgen ze ook nog een boete.
-
Nu snap ik waarom dit land langzaam naar de vaantjes gaat.Patrickje76 schreef: ↑03 sep 2024 15:14Kreeg uit het niet een auto incasso.
Als iedereen zo denkt.
Echt he... man man man, wat een grote woorden gelijk weer
Als er al gefraudeerd zou zijn, dan is dat vrijwel zeker niet door EasyPark gedaan, maar door iemand die het rekeningnummer van deze reageerder heeft gebruikt.
Als er al gefraudeerd zou zijn, dan is dat vrijwel zeker niet door EasyPark gedaan, maar door iemand die het rekeningnummer van deze reageerder heeft gebruikt.
-
U bent op dit moment gedupeerde, als u het geld niet terug krijgt kunt u zelf een rechtszaak aanspannen. Als getuige gaat u niets bereiken.Patrickje76 schreef: ↑03 sep 2024 15:14Kreeg uit het niet een auto incasso.
Het makkelijkste is om via uw bank deze incasso te laten blokkeren. Dan hoeven zij het niet elke maand te proberen en hoeft u niet elke maand actie te ondernemen.
-
- Contacteer:
Kreeg dit zojuist binnen van Easypark. Voor de gedupeerde, let dus goed op de nieuwe "waardevolle" functies.
Ikzelf heb geen problemen met Easypark.
Bijna bij jou: onze meest complete app ooit
Hi,
Twee jaar geleden startten we onze reis om onze Nederlandse parkeerdiensten samen te voegen met onze Europese diensten. Het bleek een reis met hobbels, anders dan we hadden gewild. Maar nu, na veel inspanning en toewijding, zijn we bijna aan het eind van deze reis...
*tromgeroffel*
In de komende weken lanceren we onze meest eenvoudige en meest steady app tot nu toe. Niet alleen in een nieuw jasje, maar met nieuwe, waardevolle functies om te ontdekken.
Met onze vernieuwde app kun jij je richten op wat écht belangrijk is. Want zeg nou eerlijk, niemand wil toch aan parkeren denken?
Bedankt dat je nog met ons meereist, en blijf ons volgen: er komen mooie dingen aan.
Groet,
Jouw EasyPark-team
Ikzelf heb geen problemen met Easypark.
Bijna bij jou: onze meest complete app ooit
Hi,
Twee jaar geleden startten we onze reis om onze Nederlandse parkeerdiensten samen te voegen met onze Europese diensten. Het bleek een reis met hobbels, anders dan we hadden gewild. Maar nu, na veel inspanning en toewijding, zijn we bijna aan het eind van deze reis...
*tromgeroffel*
In de komende weken lanceren we onze meest eenvoudige en meest steady app tot nu toe. Niet alleen in een nieuw jasje, maar met nieuwe, waardevolle functies om te ontdekken.
Met onze vernieuwde app kun jij je richten op wat écht belangrijk is. Want zeg nou eerlijk, niemand wil toch aan parkeren denken?
Bedankt dat je nog met ons meereist, en blijf ons volgen: er komen mooie dingen aan.
Groet,
Jouw EasyPark-team
Helemaal niets, alleen zijn er bijna geen automaten meer waar munten in kunnen. En ik heb eigenlijk ook nooit munten bij me anders dan voor de boodschappen wagentjes. Bij de meeste automaten moet je je kenteken invoeren en met een pas betalen. Dan werkt de QPark app toch veel makkelijker.J. Deltoer schreef: ↑23 mei 2024 09:17Wat is er eigenlijk mis met muntjes in een automaat gooien. Goed, je moet er naartoe lopen en soms is er iemand voor je, maar je hebt niet dit gedoe met een onbereikbare klantenservice.
Bezint voor je begint.
-
Niet als je de problemen moet ervaren zoals in deze topic zijn verwoord. Dan kun je beter met muntjes, of okay, met een bankkaart betalen. Even naar zo'n paal lopen moet toch niet zo'n geweldige moeite zijn.
Wel als die palen er gewoon niet meer zijn.J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 14:06Even naar zo'n paal lopen moet toch niet zo'n geweldige moeite zijn.
-
Ik vind dat redelijk ongewoon eerlijk gezegd. Heb nog nooit meegemaakt dat er geen paal stond. Anticipeert u wellicht op een denkbeeldige situatie in de toekomstig zoals de heer Dutchio ook vaker doet?Moneyman schreef: ↑04 sep 2024 15:11Wel als die palen er gewoon niet meer zijn.J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 14:06Even naar zo'n paal lopen moet toch niet zo'n geweldige moeite zijn.
Zo zie je maar dat jouw ervaring niet maatgevend is, want in 51% van de gevallen kon er in 2023 al niet meer contant worden betaald.J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 16:08Ik vind dat redelijk ongewoon eerlijk gezegd. Heb nog nooit meegemaakt dat er geen paal stond.Moneyman schreef: ↑04 sep 2024 15:11Wel als die palen er gewoon niet meer zijn.J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 14:06Even naar zo'n paal lopen moet toch niet zo'n geweldige moeite zijn.
-
U verdraait mijn woorden. In mijn laatste en voorlaatste bericht had ik het over palen waar je moet betalen (contant/kaart). U zei dat er gewoon geen palen meer zijn.Moneyman schreef: ↑04 sep 2024 18:02Zo zie je maar dat jouw ervaring niet maatgevend is, want in 51% van de gevallen kon er in 2023 al niet meer contant worden betaald.J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 16:08Ik vind dat redelijk ongewoon eerlijk gezegd. Heb nog nooit meegemaakt dat er geen paal stond.
Geef eens aan waar je in Nederland uitsluitend met een park app kunt betalen, want dat insinueerde u.
De discussie over de palen ging primair over contant betalen.
Maar zelfs als ik met je meega, dan blijft nog mijn punt overeind: in 26% van de gevallen kan er immers alleen per app worden betaald en is er geen paal meer.
Maar zelfs als ik met je meega, dan blijft nog mijn punt overeind: in 26% van de gevallen kan er immers alleen per app worden betaald en is er geen paal meer.
-
Na opzeggen EasyPark loopt incasso via Riverty gewoon door. Klantenservice EasyPark leest mijn bericht niet goed en vraagt mij als klant mijn "relatie met Riverty", die ik niet heb, te beëindigen. Zij geven de opzegging van het EasyPark accoun niet door!?
Dit is al maanden aan de gang!!!!!!!
Dit is al maanden aan de gang!!!!!!!
Als dit een onterechte automatische incasso is kun je die toch zelf stoppen en terughalen door bij jouw bank een MOI, een melding onterechte incasso te doen. Als die incasso onterecht is krijgt de incasseerder ook een forse boete.
https://help.mollie.com/hc/nl/articles/ ... eldig%20is.
https://help.mollie.com/hc/nl/articles/ ... eldig%20is.
Slecht bedrijf.
We reden een parkeergarage in met automatische nummerbord herkenning. We hebben de app geopend op de telefoon van mijn partner. Hier perongeluk een verkeerde zonde op straat aangevinkt, maar stoppen kon niet meer. We zaten vast aan 25 euro voor 24 uur. We zagen echter de parkeergarage actie nergens lopen. Contact klantenservice, is niet door heen te komen. Nergens kun je deze actie stoppen. We stonden dus ook niet in deze zone geparkeerd.
Vervolgens zijn de kosten voor het parkeren in de parkeergarage via mijn account afgeschreven. Terwijl mijn app helemaal niet meer werkt op mijn Iphone. (ook niet na een update). En de kosten voor het straatparkeren met het zelfde kenteken via het account van mijn partner.
We hebben nu 2 keer betaald voor het zelfde kentekenen, waarvan we op 1 plek helemaal niet stonden.
Contact proberen te krijgen met Easypark, 2,5 uur in de chat, meerdere keren, en steeds geen medewerker eraan. De chatbot is al weken 'under construction' en werkt voor geen meter. Bellen is helemaal onmogelijk om er door heen te komen. Uiteindelijkj maar een mail gestuurd.
Easypark heeft na 14 dagen eindelijk gereageerd dat ze zien dat we gelijk hebben, maar we hebben pech. Ze kunnen de tijden van de scans van de parkeergarage inzien, en bevestigen dat we inderdaad in de parkeergarage waren en niet op straat stonden, maar ze kunnen niets doen voor ons. de straat betaling, die niet te stoppen is moeten we gewoon betalen, ondanks dat we bewijs hebben (en dit bewijs door hun ook is vastgesteld) dat we hier niet stonden.
Mag dit uberhaupt?
We reden een parkeergarage in met automatische nummerbord herkenning. We hebben de app geopend op de telefoon van mijn partner. Hier perongeluk een verkeerde zonde op straat aangevinkt, maar stoppen kon niet meer. We zaten vast aan 25 euro voor 24 uur. We zagen echter de parkeergarage actie nergens lopen. Contact klantenservice, is niet door heen te komen. Nergens kun je deze actie stoppen. We stonden dus ook niet in deze zone geparkeerd.
Vervolgens zijn de kosten voor het parkeren in de parkeergarage via mijn account afgeschreven. Terwijl mijn app helemaal niet meer werkt op mijn Iphone. (ook niet na een update). En de kosten voor het straatparkeren met het zelfde kenteken via het account van mijn partner.
We hebben nu 2 keer betaald voor het zelfde kentekenen, waarvan we op 1 plek helemaal niet stonden.
Contact proberen te krijgen met Easypark, 2,5 uur in de chat, meerdere keren, en steeds geen medewerker eraan. De chatbot is al weken 'under construction' en werkt voor geen meter. Bellen is helemaal onmogelijk om er door heen te komen. Uiteindelijkj maar een mail gestuurd.
Easypark heeft na 14 dagen eindelijk gereageerd dat ze zien dat we gelijk hebben, maar we hebben pech. Ze kunnen de tijden van de scans van de parkeergarage inzien, en bevestigen dat we inderdaad in de parkeergarage waren en niet op straat stonden, maar ze kunnen niets doen voor ons. de straat betaling, die niet te stoppen is moeten we gewoon betalen, ondanks dat we bewijs hebben (en dit bewijs door hun ook is vastgesteld) dat we hier niet stonden.
Mag dit uberhaupt?
Het is niet dat je een zone kiest en verder niets hoeft te bevestigen. De foutieve keuze heb je dus blijkbaar ook nog bevestigd. Dat is niet de fout van Easypark.