Pagina 3 van 3
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 03 sep 2024 15:14
door Patrickje76
Kreeg uit het niet een auto incasso.
UItzoeken van wat het was tot mijn verbazing een parkapp.
Gek,die heb ik al. Maar via mijn werk. Auto is van mijn werk. Telefoon is van mijn werk.
Iedere maand halen ze geld van mijn rekening gemailed gebeldt maar wat een mafketels. Niks veranderd en iedere maand weer proberen ze het. FRAUDE. Als iemand een rechzaakt spant tegen ze ben ik getuige van deze criminelen.
Riverty weet zogenaamd niks. Dus riverty is het schild en in mijn ogen medeplichtig tot diefstal en fraude.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 03 sep 2024 15:49
door Thijs124
Er niks gemakkelijker op te lossen dan een onterechte incasso. Dan doe je toch een MOI melding bij je bank. Daarmee is een onterechte incasso opgelost en krijgen ze ook nog een boete.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 03 sep 2024 16:20
door Morgan le Fay
Patrickje76 schreef: ↑03 sep 2024 15:14
Kreeg uit het niet een auto incasso.
UItzoeken van wat het was tot mijn verbazing een parkapp.
Gek,die heb ik al. Maar via mijn werk. Auto is van mijn werk. Telefoon is van mijn werk.
Iedere maand halen ze geld van mijn rekening gemailed gebeldt maar wat een mafketels. Niks veranderd en iedere maand weer proberen ze het. FRAUDE. Als iemand een rechzaakt spant tegen ze ben ik getuige van deze criminelen.
Riverty weet zogenaamd niks. Dus riverty is het schild en in mijn ogen medeplichtig tot diefstal en fraude.
Nu snap ik waarom dit land langzaam naar de vaantjes gaat.
Als iedereen zo denkt.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 03 sep 2024 16:35
door Moneyman
Echt he... man man man, wat een grote woorden gelijk weer
Als er al gefraudeerd zou zijn, dan is dat vrijwel zeker niet door EasyPark gedaan, maar door iemand die het rekeningnummer van deze reageerder heeft gebruikt.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 03 sep 2024 16:54
door NeoDutchio
Patrickje76 schreef: ↑03 sep 2024 15:14
Kreeg uit het niet een auto incasso.
UItzoeken van wat het was tot mijn verbazing een parkapp.
Gek,die heb ik al. Maar via mijn werk. Auto is van mijn werk. Telefoon is van mijn werk.
Iedere maand halen ze geld van mijn rekening gemailed gebeldt maar wat een mafketels. Niks veranderd en iedere maand weer proberen ze het. FRAUDE. Als iemand een rechzaakt spant tegen ze ben ik getuige van deze criminelen.
Riverty weet zogenaamd niks. Dus riverty is het schild en in mijn ogen medeplichtig tot diefstal en fraude.
U bent op dit moment gedupeerde, als u het geld niet terug krijgt kunt u zelf een rechtszaak aanspannen. Als getuige gaat u niets bereiken.
Het makkelijkste is om via uw bank deze incasso te laten blokkeren. Dan hoeven zij het niet elke maand te proberen en hoeft u niet elke maand actie te ondernemen.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 04 sep 2024 10:19
door Teunbosseman
Kreeg dit zojuist binnen van Easypark. Voor de gedupeerde, let dus goed op de nieuwe "waardevolle" functies.
Ikzelf heb geen problemen met Easypark.
Bijna bij jou: onze meest complete app ooit
Hi,
Twee jaar geleden startten we onze reis om onze Nederlandse parkeerdiensten samen te voegen met onze Europese diensten. Het bleek een reis met hobbels, anders dan we hadden gewild. Maar nu, na veel inspanning en toewijding, zijn we bijna aan het eind van deze reis...
*tromgeroffel*
In de komende weken lanceren we onze meest eenvoudige en meest steady app tot nu toe. Niet alleen in een nieuw jasje, maar met nieuwe, waardevolle functies om te ontdekken.
Met onze vernieuwde app kun jij je richten op wat écht belangrijk is. Want zeg nou eerlijk, niemand wil toch aan parkeren denken?
Bedankt dat je nog met ons meereist, en blijf ons volgen: er komen mooie dingen aan.
Groet,
Jouw EasyPark-team
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 04 sep 2024 13:53
door Dirkie
J. Deltoer schreef: ↑23 mei 2024 09:17
Wat is er eigenlijk mis met muntjes in een automaat gooien. Goed, je moet er naartoe lopen en soms is er iemand voor je, maar je hebt niet dit gedoe met een onbereikbare klantenservice.
Bezint voor je begint.
Helemaal niets, alleen zijn er bijna geen automaten meer waar munten in kunnen. En ik heb eigenlijk ook nooit munten bij me anders dan voor de boodschappen wagentjes. Bij de meeste automaten moet je je kenteken invoeren en met een pas betalen. Dan werkt de QPark app toch veel makkelijker.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 04 sep 2024 14:06
door J. Deltoer
Niet als je de problemen moet ervaren zoals in deze topic zijn verwoord. Dan kun je beter met muntjes, of okay, met een bankkaart betalen. Even naar zo'n paal lopen moet toch niet zo'n geweldige moeite zijn.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 04 sep 2024 15:11
door Moneyman
J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 14:06
Even naar zo'n paal lopen moet toch niet zo'n geweldige moeite zijn.
Wel als die palen er gewoon niet meer zijn.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 04 sep 2024 16:08
door J. Deltoer
Moneyman schreef: ↑04 sep 2024 15:11
J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 14:06
Even naar zo'n paal lopen moet toch niet zo'n geweldige moeite zijn.
Wel als die palen er
gewoon niet meer zijn.
Ik vind dat redelijk ongewoon eerlijk gezegd. Heb nog nooit meegemaakt dat er geen paal stond. Anticipeert u wellicht op een denkbeeldige situatie in de toekomstig zoals de heer Dutchio ook vaker doet?
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 04 sep 2024 18:02
door Moneyman
J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 16:08
Moneyman schreef: ↑04 sep 2024 15:11
J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 14:06
Even naar zo'n paal lopen moet toch niet zo'n geweldige moeite zijn.
Wel als die palen er
gewoon niet meer zijn.
Ik vind dat redelijk ongewoon eerlijk gezegd. Heb nog nooit meegemaakt dat er geen paal stond.
Zo zie je maar dat jouw ervaring niet maatgevend is, want in 51% van de gevallen kon er in 2023 al niet meer contant worden betaald.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 04 sep 2024 19:50
door J. Deltoer
Moneyman schreef: ↑04 sep 2024 18:02
J. Deltoer schreef: ↑04 sep 2024 16:08
Moneyman schreef: ↑04 sep 2024 15:11
Wel als die palen er
gewoon niet meer zijn.
Ik vind dat redelijk ongewoon eerlijk gezegd. Heb nog nooit meegemaakt dat er geen paal stond.
Zo zie je maar dat jouw ervaring niet maatgevend is, want in 51% van de gevallen kon er in 2023 al niet meer contant worden betaald.
U verdraait mijn woorden. In mijn laatste en voorlaatste bericht had ik het over palen waar je moet betalen (contant/kaart). U zei dat er gewoon geen
palen meer zijn.
Geef eens aan waar je in Nederland
uitsluitend met een park app kunt betalen, want dat insinueerde u.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 05 sep 2024 11:47
door Moneyman
De discussie over de palen ging primair over contant betalen.
Maar zelfs als ik met je meega, dan blijft nog mijn punt overeind: in 26% van de gevallen kan er immers alleen per app worden betaald en is er geen paal meer.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 23 sep 2024 17:22
door Sonja Pama
Na opzeggen EasyPark loopt incasso via Riverty gewoon door. Klantenservice EasyPark leest mijn bericht niet goed en vraagt mij als klant mijn "relatie met Riverty", die ik niet heb, te beëindigen. Zij geven de opzegging van het EasyPark accoun niet door!?
Dit is al maanden aan de gang!!!!!!!
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 24 sep 2024 00:21
door Thijs124
Als dit een onterechte automatische incasso is kun je die toch zelf stoppen en terughalen door bij jouw bank een MOI, een melding onterechte incasso te doen. Als die incasso onterecht is krijgt de incasseerder ook een forse boete.
https://help.mollie.com/hc/nl/articles/ ... eldig%20is.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 31 okt 2024 10:30
door Sjanssen
Slecht bedrijf.
We reden een parkeergarage in met automatische nummerbord herkenning. We hebben de app geopend op de telefoon van mijn partner. Hier perongeluk een verkeerde zonde op straat aangevinkt, maar stoppen kon niet meer. We zaten vast aan 25 euro voor 24 uur. We zagen echter de parkeergarage actie nergens lopen. Contact klantenservice, is niet door heen te komen. Nergens kun je deze actie stoppen. We stonden dus ook niet in deze zone geparkeerd.
Vervolgens zijn de kosten voor het parkeren in de parkeergarage via mijn account afgeschreven. Terwijl mijn app helemaal niet meer werkt op mijn Iphone. (ook niet na een update). En de kosten voor het straatparkeren met het zelfde kenteken via het account van mijn partner.
We hebben nu 2 keer betaald voor het zelfde kentekenen, waarvan we op 1 plek helemaal niet stonden.
Contact proberen te krijgen met Easypark, 2,5 uur in de chat, meerdere keren, en steeds geen medewerker eraan. De chatbot is al weken 'under construction' en werkt voor geen meter. Bellen is helemaal onmogelijk om er door heen te komen. Uiteindelijkj maar een mail gestuurd.
Easypark heeft na 14 dagen eindelijk gereageerd dat ze zien dat we gelijk hebben, maar we hebben pech. Ze kunnen de tijden van de scans van de parkeergarage inzien, en bevestigen dat we inderdaad in de parkeergarage waren en niet op straat stonden, maar ze kunnen niets doen voor ons. de straat betaling, die niet te stoppen is moeten we gewoon betalen, ondanks dat we bewijs hebben (en dit bewijs door hun ook is vastgesteld) dat we hier niet stonden.
Mag dit uberhaupt?
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Geplaatst: 31 okt 2024 15:06
door Moneyman
Het is niet dat je een zone kiest en verder niets hoeft te bevestigen. De foutieve keuze heb je dus blijkbaar ook nog bevestigd. Dat is niet de fout van Easypark.