Jaarnota na 13 of 14 x incasseren?
Re: Jaarnota na 13 of 14 x incasseren?
In 2021 zijn er zeven (7) leveranciers die failliet zijn gegaan. Ik ben ze liever geld schuldig dan dat ze mij geld schuldig zijn.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 25 mei 2024 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Jaarnota na 13 of 14 x incasseren?
Waarom zo’n merkwaardige U-bocht, die niet zonder risico is? Wat je niet weggeeft, hoef je ook niet terug te krijgen.
Wie €2000 euro per maand overhoudt, maakt zich toch niet druk of hij eventueel een paar tientjes moet betalen bij de jaarafrekening?
Wie €2000 euro per maand overhoudt, maakt zich toch niet druk of hij eventueel een paar tientjes moet betalen bij de jaarafrekening?
-
Bezorgdeburger
Re: Jaarnota na 13 of 14 x incasseren?
Elk jaar overstappen en een bonus incasseren is ook een optie natuurlijk. De bonus krijg je pas na 1 jaar maar is wel vaak hoger dan welke rente dan ook.
-
Rosa Duarte
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 05 jun 2024 08:09
Re: Jaarnota na 13 of 14 x incasseren?
Normaal gesproken, binnen 6 weken nadat het jaar is verlopen
