Pagina 3 van 3

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jun 2024 02:14
door hercu1965
inmiddels eruit ; het gaat de samsung HW-Q999D (2024) worden die heeft HDMI 2.2
en iedere test 5 sterren
en samsung heeft me werkelijk nog nooit teleurgesteld, die gaat gewoon probleemloos 10 jaar mee !
aankoop via hello tv

150 euro aktiekorting en 200 euro cashback eraf , sonos hoef ik nooit meer, klaar ermee !

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jun 2024 08:25
door Onkruid71
Veel plezier met je set. Geniet er van.

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jun 2024 09:05
door Moneyman
hercu1965 schreef:
06 jun 2024 02:14
inmiddels eruit ; het gaat de samsung HW-Q999D (2024) worden die heeft HDMI 2.2
en iedere test 5 sterren
Zo op het eerste gezicht een mooie set. En met surroundspeakers, dat scheelt enorm. Veel plezier ermee!

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jun 2024 12:49
door gosewijn
hercu1965 schreef:
06 jun 2024 02:14
inmiddels eruit ; het gaat de samsung HW-Q999D (2024) worden die heeft HDMI 2.2
en iedere test 5 sterren
en samsung heeft me werkelijk nog nooit teleurgesteld, die gaat gewoon probleemloos 10 jaar mee !
aankoop via hello tv

150 euro aktiekorting en 200 euro cashback eraf , sonos hoef ik nooit meer, klaar ermee !
Hello tv , eens maar nooit meer ,zoek maar eens op internet reakties

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jun 2024 13:58
door ZeerPrivé
hercu1965 schreef:
06 jun 2024 02:14
inmiddels eruit ; het gaat de samsung HW-Q999D (2024) worden die heeft HDMI 2.2
en iedere test 5 sterren
en samsung heeft me werkelijk nog nooit teleurgesteld, die gaat gewoon probleemloos 10 jaar mee !
aankoop via hello tv

150 euro aktiekorting en 200 euro cashback eraf , sonos hoef ik nooit meer, klaar ermee !
Nou als die cashback aanvraag net zo lekker verloopt als bij mij, wens ik je succes. Zit nu al een uur in de app wacht omdat de EAN code ongeldig zou zijn. Wat niet klopt, want die EAN code staat gewoon op hun promopagina vermeld.

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jun 2024 15:41
door Moneyman
gosewijn schreef:
06 jun 2024 12:49
hercu1965 schreef:
06 jun 2024 02:14
aankoop via hello tv
Hello tv , eens maar nooit meer ,zoek maar eens op internet reakties
Oops dat had ik nog niet eens gezien. Hercu1965 houdt wel van een risicootje ;-)

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jun 2024 16:11
door ZeerPrivé
Moneyman schreef:
06 jun 2024 15:41
gosewijn schreef:
06 jun 2024 12:49
hercu1965 schreef:
06 jun 2024 02:14
aankoop via hello tv
Hello tv , eens maar nooit meer ,zoek maar eens op internet reakties
Oops dat had ik nog niet eens gezien. Hercu1965 houdt wel van een risicootje ;-)
Als hij rechtstreeks bij Samsung had besteld, had hij meteen bij aankoop 200 euro minder betaald.
Voorkomt gesodemieter met cashback.

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 07 jun 2024 00:28
door Justmeagain
Ik gooi ook een soundbar in de groep. De Sennheiser Ambeo Max.
Een serieus geluid voor audio en film. Ding weegt 19kg en heeft geen subwoofer nodig. Prijs is pittig met 2499 (ongeveer) maar eenmaal gehoord dan ben je verkocht.

JBL stond bij ons in de branche bekend als JustBloodyLoud

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 07 jun 2024 09:03
door Moneyman
Justmeagain schreef:
07 jun 2024 00:28
Prijs is pittig met 2499 (ongeveer)...
Nee joh. Voor 1600-1700 euro staat'ie op je TV-meubel.
Justmeagain schreef:
07 jun 2024 00:28
JBL stond bij ons in de branche bekend als JustBloodyLoud
Haha herkenbaar. Ik heb alleen de JBL Charge 4, prima voor bij de voetbal en dergelijke, maar voor een evenwichtig geluid hoef je ;m niet te kopen ;-)

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 07 jun 2024 09:35
door Nevyn
Even of topic, heb de Yamaha YSP 2700 voldoet erg goed

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 05 jul 2024 15:29
door hercu1965
Inmiddels de 200 euro cash back op mijn rekening gehad van Samsung
over Hellow TV niets dan lof ! keurige nette schone winkel met vakkundig personeel.
de revieuws van hellow tv zijn ook super goed , uiteraard bij een zaak met zo een grote omzet ontkom je niet aan 100% tevreden klanten, en de boze klanten schrijven als eerst een revieuw

over het geluid kan ik kort zijn ; de samsung die ik heb met de 2,2 USB klinkt gewoon veel beter dan de sonos die ik eerst had, de bas bij samsung gaat naadloos over in de bast uit de soundbar, de bas is strak en helder !
bij sonos een blubberige bas en dan een hele tijd nix en dan de bas uit de soundbar er zit een giga gat tussen die 2.

hoe heerlijk om gewoon een afstandsbediening te hebben bij samsung , die het altijd doet ! en niet een app tussen die andere 350 op je gsm en bij die app zit alles op de meest onlogische plek , tevens crasht de app steeds, google anders; sonos revieuws het regent klachtten over die waardeloze rot app. Een ieder hartelijk bedankt voor zijn inbreng en fijn weekend alvast !

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 05 jul 2024 16:15
door Moneyman
hercu1965 schreef:
05 jul 2024 15:29
bij sonos een blubberige bas en dan een hele tijd nix en dan de bas uit de soundbar er zit een giga gat tussen die 2.
Hoewel ik eigenlijk nauwelijks snap wat je hier nu precies bedoelt, herken ik dat gat in ieder geval totaal niet.

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jul 2024 01:27
door J. Deltoer
Dat een gat niet herkend wordt is logisch als in het geheel de bedoeling niet gesnapt wordt.

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jul 2024 08:09
door 16again
Moneyman schreef:
05 jul 2024 16:15
hercu1965 schreef:
05 jul 2024 15:29
bij sonos een blubberige bas en dan een hele tijd nix en dan de bas uit de soundbar er zit een giga gat tussen die 2.
Hoewel ik eigenlijk nauwelijks snap wat je hier nu precies bedoelt, herken ik dat gat in ieder geval totaal niet.
Een "gat" krijg je als de subwoofer bijvoorbeeld stopt bij 150 Hz, terwijl de soundbar pas bij 250Hz begint.Tussenliggende tonen zijn dan te zacht.
Blubberig (?): Flinke hobbels in de frequentie karakteristiek resulteren automatisch in extra group-delay: Sommige bas frequenties worden vertraagd . Bas start en stopt dan te laat .

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jul 2024 10:50
door Ron5300
hercu1965 schreef:
05 jul 2024 15:29
Inmiddels de 200 euro cash back op mijn rekening gehad van Samsung
over Hellow TV niets dan lof ! keurige nette schone winkel met vakkundig personeel.
de revieuws van hellow tv zijn ook super goed , uiteraard bij een zaak met zo een grote omzet ontkom je niet aan 100% tevreden klanten, en de boze klanten schrijven als eerst een revieuw

over het geluid kan ik kort zijn ; de samsung die ik heb met de 2,2 USB klinkt gewoon veel beter dan de sonos die ik eerst had, de bas bij samsung gaat naadloos over in de bast uit de soundbar, de bas is strak en helder !
bij sonos een blubberige bas en dan een hele tijd nix en dan de bas uit de soundbar er zit een giga gat tussen die 2.

hoe heerlijk om gewoon een afstandsbediening te hebben bij samsung , die het altijd doet ! en niet een app tussen die andere 350 op je gsm en bij die app zit alles op de meest onlogische plek , tevens crasht de app steeds, google anders; sonos revieuws het regent klachtten over die waardeloze rot app. Een ieder hartelijk bedankt voor zijn inbreng en fijn weekend alvast !
Riekt wel naar reclame voor Hellow tv en niet direct voor het aangekochte Samsung sound systeem die gewoon doet wat die moet doen namelijk geluid produceren op een manier die u bevalt.

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jul 2024 12:49
door Moneyman
J. Deltoer schreef:
06 jul 2024 01:27
Dat een gat niet herkend wordt is logisch als in het geheel de bedoeling niet gesnapt wordt.
Rare logica heb je dan. Zelfs zonder de tekst te snappen is een hoorbaar gat vrij makkelijk herkenbaar :lol:

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jul 2024 12:52
door Moneyman
16again schreef:
06 jul 2024 08:09
Moneyman schreef:
05 jul 2024 16:15
hercu1965 schreef:
05 jul 2024 15:29
bij sonos een blubberige bas en dan een hele tijd nix en dan de bas uit de soundbar er zit een giga gat tussen die 2.
Hoewel ik eigenlijk nauwelijks snap wat je hier nu precies bedoelt, herken ik dat gat in ieder geval totaal niet.
Een "gat" krijg je als de subwoofer bijvoorbeeld stopt bij 150 Hz, terwijl de soundbar pas bij 250Hz begint.Tussenliggende tonen zijn dan te zacht.
Blubberig (?): Flinke hobbels in de frequentie karakteristiek resulteren automatisch in extra group-delay: Sommige bas frequenties worden vertraagd . Bas start en stopt dan te laat .
Kijk, dát is helder. En (gelukkig) niet herkenbaar. Maar goed, TS heeft een veel ouder Sonos-product dan ik heb, dus wellicht is dat de oorzaak (of een kwestie van verkeerde instellingen natuurlijk).

Re: Sonos waarom overal maar EEN ster ????

Geplaatst: 06 jul 2024 12:57
door Lowieze
Ron5300 schreef:
06 jul 2024 10:50

Riekt wel naar reclame voor Hellow tv en niet direct voor het aangekochte Samsung sound systeem die gewoon doet wat die moet doen namelijk geluid produceren op een manier die u bevalt.
Als je per se reclame wilt maken, dan zorg je toch wel voor een correcte spelling lijkt mij.