Huis kopen om te verhuren

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Jablan
Berichten: 6218
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huis kopen om te verhuren

Ongelezen bericht door Jablan »

ZeerPrivé schreef:
13 okt 2024 12:37
Zoals je al schrijft, 'lijkt' ervaring te hebben. Lijkt is niet hetzelfde als blijkt.
Inderdaad: lijkt. Want al lever ik 100.000 overtuigend bewijs, jij wil het aannemen noch geloven. Graag een volgende keer anderen ook niet indirect negatief beoordelen, maar het gewoon bij jezelf houden en vanuit jouw ervaring reageren.

ZeerPrivé
Berichten: 6191
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huis kopen om te verhuren

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Jablan schreef:
13 okt 2024 14:07
ZeerPrivé schreef:
13 okt 2024 12:37
Zoals je al schrijft, 'lijkt' ervaring te hebben. Lijkt is niet hetzelfde als blijkt.
Inderdaad: lijkt. Want al lever ik 100.000 overtuigend bewijs, jij wil het aannemen noch geloven. Graag een volgende keer anderen ook niet indirect negatief beoordelen, maar het gewoon bij jezelf houden en vanuit jouw ervaring reageren.
Jij hebt een ex wbv huisje uit de jaren 60/70 gekocht ergens in het oosten van het land dat jullie aan het verbouwen waren/zijn en een vakantiehuisje ergens in Kroatië ofzo. Jij hebt geen eigen ervaring met het verhuren van een 2e woning in Nederland.

Moneyman
Berichten: 31356
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huis kopen om te verhuren

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
13 okt 2024 14:17
Jij hebt een ex wbv huisje uit de jaren 60/70 gekocht ergens in het oosten van het land dat jullie aan het verbouwen waren/zijn en een vakantiehuisje ergens in Kroatië ofzo. Jij hebt geen eigen ervaring met het verhuren van een 2e woning in Nederland.
Jij kent Jablan's omstandigheden beter dan hij zelf....? :oops:

ZeerPrivé
Berichten: 6191
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huis kopen om te verhuren

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
13 okt 2024 14:29
ZeerPrivé schreef:
13 okt 2024 14:17
Jij hebt een ex wbv huisje uit de jaren 60/70 gekocht ergens in het oosten van het land dat jullie aan het verbouwen waren/zijn en een vakantiehuisje ergens in Kroatië ofzo. Jij hebt geen eigen ervaring met het verhuren van een 2e woning in Nederland.
Jij kent Jablan's omstandigheden beter dan hij zelf....? :oops:
Als hij alle privé aangelegenheden online gooit wel ja. Dan is het toch wel erg vreemd dat ik van een verhuurde 2e woning in Nederland, nooit 1 woord voorbij heb zien komen. Tenzij hij natuurlijk per bed zijn woning verhuurt aan arbeidsmigranten, want dat zou ik ook niet online durven zetten.

Consumenneke
Berichten: 210
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Huis kopen om te verhuren

Ongelezen bericht door Consumenneke »

De een heeft daadwerkelijk een huis in een mooi buitenland, de ander zit op een zolderkamer te fantaseren over wereldwijd leven als huisbezitter. :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: Gaan we nu weer op-topic zonder zuur persoonlijk commentaar?

ZeerPrivé
Berichten: 6191
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huis kopen om te verhuren

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Consumenneke schreef:
13 okt 2024 14:34
De een heeft daadwerkelijk een huis in een mooi buitenland, de ander zit op een zolderkamer te fantaseren over wereldwijd leven als huisbezitter. :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: Gaan we nu weer op-topic zonder zuur persoonlijk commentaar?
:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

Jablan
Berichten: 6218
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huis kopen om te verhuren

Ongelezen bericht door Jablan »

ZeerPrivé schreef:
13 okt 2024 14:17
Jij hebt een ex wbv huisje uit de jaren 60/70 gekocht ergens in het oosten van het land dat jullie aan het verbouwen waren/zijn en een vakantiehuisje ergens in Kroatië ofzo. Jij hebt geen eigen ervaring met het verhuren van een 2e woning in Nederland.
:mrgreen:

En maar naar anderen wijzen. Inderdaad, je weet niet wat ik/wij nog meer hebben, hadden of nog zullen kopen. Samen met La Familia hebben we wel iets meer bezit, waar zouden we anders vluchtelingen uit de Ukraine onderbrengen?

Het verschil tussen jou en mij: ik reageer op de openingsvraag, jij reageert alleen op anderen. Juist jouw manier van reageren zorgt voor een negatieve sfeer.

Methusalah
Berichten: 1309
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Huis kopen om te verhuren

Ongelezen bericht door Methusalah »

Consumenneke schreef:
13 okt 2024 14:34
De een heeft daadwerkelijk een huis in een mooi buitenland, de ander zit op een zolderkamer te fantaseren over wereldwijd leven als huisbezitter. :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: Gaan we nu weer op-topic zonder zuur persoonlijk commentaar?
De hypocrisie van deze comment is stuitend. Bijzonder hoe dik het bord voor je hoofd is.

Plaats reactie