Pagina 3 van 4

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 10:39
door witte angora
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 11:20
door Francesco26
witte angora schreef:
28 nov 2024 10:39
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Het inflatie percentage per jaar x 2 als het contract 2 jaar loopt.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 11:24
door 16again
witte angora schreef:
28 nov 2024 10:39
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.
En de aanbieder spint er garen bij, hij heeft ook je abonnement binnen.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 11:37
door witte angora
Francesco26 schreef:
28 nov 2024 11:20
witte angora schreef:
28 nov 2024 10:39
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Het inflatie percentage per jaar x 2 als het contract 2 jaar loopt.
En daarvan nog minder dan de helft, immers, je lost ook nog eens af. Maar het gaat niet eens om het inflatiepercentage, maar om het rentepercentage. Dat ligt op zo'n 1.50 tot 2.00%.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 14:05
door Thijs124
Maar via Odido was met 48 euro renteloze lening over twee jaar bijna 20 euro goedkoper dan meteen betalen 2 euro extra per maand loont zich dan.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 17:29
door Moneyman
16again schreef:
28 nov 2024 11:24
witte angora schreef:
28 nov 2024 10:39
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.
Onzin, natuurlijk. Iemand die een telefoon koopt om "het nieuwste ding" te hebben, koopt geen telefoon van 250 euro.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 17:37
door kuklos
16again schreef:
28 nov 2024 11:24
witte angora schreef:
28 nov 2024 10:39
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.
Welke telefoons uit die groep kosten €250?

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 18:37
door ZeerPrivé
16again schreef:
28 nov 2024 11:24
witte angora schreef:
28 nov 2024 10:39
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.
En de aanbieder spint er garen bij, hij heeft ook je abonnement binnen.
Degene die een mobiel van 250,- euro koopt, verbergt hem liever voor de groep. Daar maak iemand echt geen indruk mee. Je bedenkt blijkbaar niet dat het voor veel gebruikers gewoon gaat om de specificaties van de smartphone. En die zijn bij een duur toestel nou eenmaal altijd beter.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 19:23
door Nijogeth
Hé, ik verberg die niet. Ook al is het Chinese prul (Ulefone). Ik poch er juist mee door m in een bak met water te duwen om te laten zien hoe geweldig mijn telefoon is. Overigens zag ik dat ie Android 9 heeft en ik m al 5 jaar heb. Wordt tijd voor een nieuwe en ja, dat wordt weer een rugged telefoon van Ulefone. Grote accu en prima vervanging van een hamer als die even niet voor handen is.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 19:39
door ZeerPrivé
Nijogeth schreef:
28 nov 2024 19:23
Hé, ik verberg die niet. Ook al is het Chinese prul (Ulefone). Ik poch er juist mee door m in een bak met water te duwen om te laten zien hoe geweldig mijn telefoon is.
Maar jij hoort ook niet bij die groep waar @16again het over heeft. :wink:

Oh, en hier geloof ik niks van en prima vervanging van een hamer als die even niet voor handen is.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 20:10
door Francesco26
witte angora schreef:
28 nov 2024 11:37
Francesco26 schreef:
28 nov 2024 11:20
witte angora schreef:
28 nov 2024 10:39
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Het inflatie percentage per jaar x 2 als het contract 2 jaar loopt.
En daarvan nog minder dan de helft, immers, je lost ook nog eens af. Maar het gaat niet eens om het inflatiepercentage, maar om het rentepercentage. Dat ligt op zo'n 1.50 tot 2.00%.
Je vraag wat je uitspaart en dat niet het rentepercentage maar toch echt de inflatie @Witte Angora😁

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 21:14
door Nijogeth
ZeerPrivé schreef:
28 nov 2024 19:39
Oh, en hier geloof ik niks van en prima vervanging van een hamer als die even niet voor handen is.
Ik moet zeggen dat ik het nooit heb geprobeerd, maar dat deze telefoons zonder problemen gegooid kunnen worden en kunnen vallen, dat is wel een feit. Dat is bij mij namelijk al vaak genoeg gebeurd. De reden dat ik naar dat merk ben overgestapt is mijn slechte ervaringen met vallende telefoons (op de grond en in het zwembad). Deze zijn ip69k goedgekeurd.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 22:09
door ZeerPrivé
Nijogeth schreef:
28 nov 2024 21:14
ZeerPrivé schreef:
28 nov 2024 19:39
Oh, en hier geloof ik niks van en prima vervanging van een hamer als die even niet voor handen is.
Ik moet zeggen dat ik het nooit heb geprobeerd, maar dat deze telefoons zonder problemen gegooid kunnen worden en kunnen vallen, dat is wel een feit. Dat is bij mij namelijk al vaak genoeg gebeurd. De reden dat ik naar dat merk ben overgestapt is mijn slechte ervaringen met vallende telefoons (op de grond en in het zwembad). Deze zijn ip69k goedgekeurd.
Dat tie tegen een stootje kan, geloof ik zomaar. Even vluchtig gekeken, ziet er qua specificaties en prijs echt goed uit. Maar voor vrouwenhanden nogal grof. 8) Voor mannen met kantoor handjes ook. :mrgreen:
Zag dat er net een nieuw model uit is gebracht https://ulefone.nl/products/armor-27t-pro (zag 'm voor minder voorbij komen).

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 22:30
door witte angora
Francesco26 schreef:
28 nov 2024 20:10
witte angora schreef:
28 nov 2024 11:37
Francesco26 schreef:
28 nov 2024 11:20


Het inflatie percentage per jaar x 2 als het contract 2 jaar loopt.
En daarvan nog minder dan de helft, immers, je lost ook nog eens af. Maar het gaat niet eens om het inflatiepercentage, maar om het rentepercentage. Dat ligt op zo'n 1.50 tot 2.00%.
Je vraag wat je uitspaart en dat niet het rentepercentage maar toch echt de inflatie @Witte Angora😁
Dat is natuurlijk onzin. De toestelprijs blijft hetzelfde, of je nu in 1 x betaalt of in 24 maanden. Daar zit geen inflatie meer in. Je hebt hem immers al. Dat je in die 24 maanden een beetje meer loon/uitkering/pensioen/whatever krijgt doet niet ter zake. Inkomsten en uitgaven zijn twee verschillende dingen. Je kan die 250 euro dus even op een spaarrekening parkeren, en iedere maand daar een tientje van af halen. Nou... Hoop werk voor weinig.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 22:52
door 16again
Moneyman schreef:
28 nov 2024 17:29
16again schreef:
28 nov 2024 11:24
witte angora schreef:
28 nov 2024 10:39
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.
Onzin, natuurlijk. Iemand die een telefoon koopt om "het nieuwste ding" te hebben, koopt geen telefoon van 250 euro.
De telefoons die in dit topic op afbetaling worden gekocht kosten ook fors duurder dan gemiddeld 250,-

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 23:27
door Moneyman
16again schreef:
28 nov 2024 22:52
Moneyman schreef:
28 nov 2024 17:29
16again schreef:
28 nov 2024 11:24

Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.
Onzin, natuurlijk. Iemand die een telefoon koopt om "het nieuwste ding" te hebben, koopt geen telefoon van 250 euro.
De telefoons die in dit topic op afbetaling worden gekocht kosten ook fors duurder dan gemiddeld 250,-
Je draait weer eens.

En je verzint er zaken bij, want ook TS noemt überhaupt geen prijs.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 28 nov 2024 23:57
door 16again
Maar het klopt wel. Onder de 250,- is er immers geen verplichte BKR registratie, en gedoe met loonstroken.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 29 nov 2024 00:01
door ZeerPrivé
witte angora schreef:
28 nov 2024 22:30
Je kan die 250 euro dus even op een spaarrekening parkeren, en iedere maand daar een tientje van af halen. Nou... Hoop werk voor weinig.
Niet dat ik ooit gehoord heb dat mensen 10 euro van hun spaarrekening halen, maar hoop werk? Als ik spaargeld overhevel naar mijn betaalrekening is dat binnen 5-10 seconden geregeld.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 29 nov 2024 11:40
door Moneyman
16again schreef:
28 nov 2024 23:57
Maar het klopt wel. Onder de 250,- is er immers geen verplichte BKR registratie, en gedoe met loonstroken.
Dat rechtvaardigt natuurlijk op geen enkele manier jouw statements: "fors duurder dan 250 euro" en "het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft". Dat zijn gewoon jouw projecties/ invullingen.

Dus nee, het klopt niet.

Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?

Geplaatst: 29 nov 2024 11:45
door witte angora
ZeerPrivé schreef:
29 nov 2024 00:01
witte angora schreef:
28 nov 2024 22:30
Je kan die 250 euro dus even op een spaarrekening parkeren, en iedere maand daar een tientje van af halen. Nou... Hoop werk voor weinig.
Niet dat ik ooit gehoord heb dat mensen 10 euro van hun spaarrekening halen, maar hoop werk? Als ik spaargeld overhevel naar mijn betaalrekening is dat binnen 5-10 seconden geregeld.
Ik heb daar ook nooit van gehoord. Maar als je voor die 250, misschien 300 euro, het maximale rendement wil hebben zal je het op een spaarrekening moeten zetten. De betaalrekening kan ook, maar dat levert niks op. En ja, ik vind het verhoudingsgewijs een hoop werk: identifier pakken, inloggen op je bankrekening, bedrag van de spaarrekening afhalen enzovoorts, enkel voor die betaling? Kost bijna net zoveel tijd als de geraniums water geven. :wink:

Oftewel, want dáár gaat het om: het geeft geen enkel voordeel om dergelijke bedragen uit te smeren over 24 maanden.