Probleem? Even googelen op slotenmaker en de eerste hit kan meteen snel bij je langskomen en het oplossen. (Kun je ook contant betalen)witte angora schreef: ↑29 nov 2024 11:39Nou... als je je sleutels kwijt bent en er niet in kan heb je toch wel een probleem...
ABNAMRO bankapp
Re: ABNAMRO bankapp
Methusalah
en Erthanax
vinden dit leuk
-
PGros schreef: ↑29 nov 2024 11:52Probleem? Even googelen op slotenmaker en de eerste hit kan meteen snel bij je langskomen en het oplossen. (Kun je ook contant betalen)witte angora schreef: ↑29 nov 2024 11:39Nou... als je je sleutels kwijt bent en er niet in kan heb je toch wel een probleem...
Als je de eerste hit laat langskomen, grote kans dat je je daglimiet even naar boven moet bijstellen. Heb je tegenwoordig gelukkig een app voor dus kan dat ook in het weekend, hoef je niet door de weeks langs het bankkantoor te gaan.PGros schreef: ↑29 nov 2024 11:52Probleem? Even googelen op slotenmaker en de eerste hit kan meteen snel bij je langskomen en het oplossen. (Kun je ook contant betalen)witte angora schreef: ↑29 nov 2024 11:39Nou... als je je sleutels kwijt bent en er niet in kan heb je toch wel een probleem...
witte angora
vindt dit leuk
Je kan toch ook Android 11 kopen 2e hands?
Ouwe meuk kopen is nu juist net niet verstandig als je niet telkens weer tegen dit soort **** aan wil lopen. Heb je hier volgend jaar weer een topic, ik heb vorig jaar op aanraden van Dhr Dagkoers 2de hands telefoons gekocht voor het hele gezin en nu werkt het weer niet omdat ik nu Andriod 12 nodig heb.
-
Als je iets koopt op aanraden van dagkoers,
mijn zoon heeft net een nieuwe Motorola gekocht voor 89 euro, voorzien van de nieuwste Android en werkend op 5G
Zit ik mij weer af te vragen waarom ik toch een toestel van 1200 euro koop.
Zit ik mij weer af te vragen waarom ik toch een toestel van 1200 euro koop.
witte angora
vindt dit leuk
Dan zorg je toch dat iemand in de buurt een reservesleutel heeft? Dat deden en doen wij al zo lang als ik me kan herinneren. (En als je niemand vertrouwd om je sleutel aan te geven, waarom zou je dan wel vertrouwen hebben in de eerste de beste slotenmaker?)witte angora schreef: ↑29 nov 2024 11:39Nou... als je je sleutels kwijt bent en er niet in kan heb je toch wel een probleem...
-
Ach, in mijn vorige flat leenden buren gewoon mijn 'vuistje' en, als ze op de 1e woonden, de ladder van de buurman van de achterliggende woning. Ze zijn allemaal wel eens bij me langs geweest...
De verplichte glasverzekering regelde de rest.
De verplichte glasverzekering regelde de rest.