LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herbalife ook een piramidespel?!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
horecamedewerker

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door horecamedewerker »

Kent u ook een naam? Binnenkort gaan we ze bekend maken.

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Goed Hotel!?!?

Zeker geen Van der Valk... Bij hun moet je meteen achteraf betalen met creditkaart of cash. Dit is bij de meeste goede en grote hotels zo.
bij het Dorinth moet je meestal zelfs vooruit betalen, zeker de 1ste drie keer.

Dus...........????

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Goed Hotel!?!?

Zeker geen Van der Valk... Bij hun moet je meteen achteraf betalen met creditkaart of cash. Dit is bij de meeste goede en grote hotels zo.
bij het Dorinth moet je meestal zelfs vooruit betalen, zeker de 1ste drie keer.

Dus...........????
Wat kan nou in jezusnaam jouw bedoeling met deze reactie zijn? Al was het een slecht hotel, wat dan nog? Hoef je dan je drank niet af te rekenen? Zijn de mlm-ers er dan te goed voor en hoeven ze de zaalhuur niet te voldoen? Waarom huren ze die zaal dan als ze het hotel zo slecht vinden? Moet een hotel dan maar niet zo stom zijn om achteraf de rekening te factureren?
En dat is dan ALS het een slecht hotel was (bestaan die eigenlijk wel), en dan is het nog maar de vraag of de mlm-ers dat kunnen bepalen en er hun gevolgtrekking uit kunnen doen. Nee het lijkt er meer op dat bevestigd wordt wat we al weten. Dat het mlm schorriemorrie er structureel op uit is om alles en iedereen te besodemieteren. Daar is het hele systeem op gebaseerd.

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Ik Heb tot nu toe (En ik doe al wat jaren aan MLM) nog nooit meegemaakt dat er bij de groter en dus betere hotels een factuur wordt nagestuurd.

Door de reactie die jij geeft, bewijst eens te meer dat IK gelijk heb betreffende dat verhaal. Anders reageerde je niet zo op je l*ul getrapt.!

als je zo overtuigd bent dat je gelijk hebt stuur maar bewijzen naar mijn e-mail. Kan ik deze natrekken bij de betreffende hotels.

E-nergetix 8)

Gast

Ik ben het met de reactie eens over wel of niet betalen van de rekening. Het doet er niet toe in wat voor soort gelegenheid er accommodatie wordt gehuurd, er zal betaald moeten worden. Dat is de afspraak.

Wat mij wel opvalt, dat in meerdere items wordt gesproken dat de horecagelegenheden waar de presentaties worden gehouden, niet conform de afspraak worden betaald. Zou het soms iets te maken hebben met het feit dat de zogenaamde zelfstandige distributeurs zélf moeten opdraaien voor de kosten van de meetings?

Dus: én de marketing voor eigen rekening, alles sociale lasten idem, alles kosten die een normaal bedrijf voor haar organisatie betaald moeten jullie dus ophoesten. En is daar misschien geen geld voor omdat jullie geen fluit verdienen?
En jullie prijzen nog steeds jullie moederbedrijf, die zich een ongeluk lacht om jullie onbenulligheid, de hemel in? Dat het zo'n geweldige kans is die zij jullie geven? Over loosers gesproken....

suzana

Ongelezen bericht door suzana »

het lijkt er wel op als beginner moet je zelf eten dan veel bestellingen plaatsen dan voor 2500 duizend euro besteling plaatsen dat je superviseer wordt en je krijgt vijftig procent korting maar als je even financieel niet meer red en geen domme mensen vind net als mij dan verlies je alles word je er uitgetrapt dan besta je niet meer dus je moet blijven geld uitgeven anders mag je niet mee doen in principe je geeft geld uit voor die boven je zitten en zelf je komt in de schulden grote schulden als je volgt hun plan

Gast

Geplaatst op 17 Feb 2005 03:06 door suzana

--------------------------------------------------------------------------------

het lijkt er wel op als beginner moet je zelf eten dan veel bestellingen plaatsen dan voor 2500 duizend euro besteling plaatsen dat je superviseer wordt en je krijgt vijftig procent korting maar als je even financieel niet meer red en geen domme mensen vind net als mij dan verlies je alles word je er uitgetrapt dan besta je niet meer dus je moet blijven geld uitgeven anders mag je niet mee doen in principe je geeft geld uit voor die boven je zitten en zelf je komt in de schulden grote schulden als je volgt hun plan
Dit is de langste zin die ik ooit gezien heb.
Misschien kun je moeite doen om van je warrige verhaaltje een normaal lezend verhaal te maken.
Maar zo aan de tijd te zien zal je wel niet meer helder kunnen denken..... :? Hik!

suzana

Het is warrig als je niet geloofd jou probleem ik denk dat je wel begrijpt wat er op staat en omdat ik geen Nederlandse les had let ik niet op de punten. Helaas voor mij is het waar.
Ik kan er niet wat anders van maken.

Gast

Ik snap het ook niet.
In welke taal heb je dan wel les gehad?
En waren daar geen punten, komma's en andere leestekens nodig?

suzana

het gaat jou geen bal aan in welke taal racist

suzana

jij bent de slimste van Nederland misschien
is er aan jou een probleem dat je geen Nederlands kan lezen en daarom snap je er niet of heb je moeite met lezen (misschien licht het aan jou dat je in je eigen wereldje leeft) Of wil je meester of juf gaan spelen het ging over wat anders het is niet een forum voor discriminatie of voor Nederlandse les ik hoop dat je nu wel kan lezen anders heb je een groot probleem moet je hulp gaan zoeken (of heb je aandacht te kort)

theguestformerlyknownas

Ongelezen bericht door theguestformerlyknownas »

Welkom slimme suzana, je bent perfect voor de mlm bizz.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten