Ik vermoed dat je dat wel kan zeggen, maar dat wanneer ze er recht op heeft, ze dat niet zal hoeven te doen.
Ik ken ook wat mensen die dat riepen, en toen kwam het LBIO.
Op de site van het juridisch Loket vind ik informatie over kinderalimentatie, in het geval van Dagkoers kan deze als verwekker van het kind verplicht worden om alimentatie te betalen.
Dat gaat over een onderhoudsbijdrage, die door het JL ten onrechte ook kinderalimentatie wordt genoemd. Maar ook daarvoor moet eerst bekend zijn of Dagkoers daadwerkelijk de vader is. En hoe het nou afgelopen was met die vaderschapstest ben ik alweer vergeten
Ik ben de vader van mijn zoon. Ik mocht hem niet erkennen van mij ex en daar is rechtszaak over geweest en dat heb ik gewonnen. Ik mag hem ook niet zien van mijn ex en nu zie ik hem onder begeleiding.
Hoogste tijd om dus ook je verantwoordelijkheid te nemen en niet overal ondoordacht je tuinslangetje in te steken en mee te gaan betalen aan de opvoeding.
En al zou het niet verplicht zijn, geen idee, je doet wel allerlei moete om je kind te erkennen en zien, dan zou ik ook maar eens gaan bijdragen.
Welkom in de echte wereld.
Mijn ex wilde dat ik eerst psychisch onderzocht zou worden.
Hierdoor was ik in 1x door heel mijn eigen risico heen.
Ik mocht het niet op haar verhalen. Ik werk daar nu ook niet meer aan mee.
Ik wil best alimentatie betalen, maar ik zit in een shv traject.
Maar ik wil ook graag dat mijn ex wat makkelijker was, maar ze werkt nergens aan mee.