LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Annelease

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Annelease »

Michiel, goed lezen! Ik zeg heel duidelijk dat ik dat vind, dus mijn mening Of die mensen dat zelf vinden is aan hen!
Maar ik vind het niet kunnen! Bovendien is kwetsbaar iets anders dan dom! Dat begrijp je toch wel?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door impact »

Michiel Luidens, probeer je weer tweedracht te zaaien? Ik bedoelde dus dat ik het met de mening van Annelease over "inzagirl" eens ben en ben beslist niet zo dom om achter het stupide advies van inza te staan ("geen advocaat nemen en in plaats daarvan met bier in de hand NIETS te doen").

Michiel Luidens

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Als je het nu nog niet begrijpt, is het onnodig het je nog een keer uit te leggen, want dan zwelg je in zelfvergenoegzaamheid. Je hersenen zitten dan op de plaats die je hier steeds weer beschrijft! Succes met de hele hiphop :D

Michiel Luidens

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Impact waarom is dat een stupide advies misschien spoor je zelf wel niet helemaal.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door impact »

Luidens, ik merk dat het geen zin heeft om op jou te reageren. Vanaf nu zal ik dat dan ook niet meer doen.
Trouwens, hoe is de stemming vandaag op het Dexia-kantoor?

Annelease

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Annelease »

Michiel, die quote was bedoeld voor Inza. Maar als jij je ook aangesproken voelt, heb ik daar geen enkele moeite mee :wink:

Michiel Luidens

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Impact een verstandig besluit om je domme commentaar voor je te houden. De stemming bij Dexia weet ik niet, bel ze maar.

Great Bear

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 15 Sep 2004 12:02 door Michiel Luidens


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

Anneleaske, misschien een idee om dit oordeel aan de lezers over te laten of zijn ze daar volgens jou te dom voor ?
Michiel Luidens,

Jij kan wel zo doen tegen Annelease, maar zij heeft gelijk met haar opmerking.
Sommige mensen zijn veel te optemistisch; had ik overigens al gezegd, maar het is wel zo.
Ook ik vind het een zeer realistische gedachte inzake het aanvechten van dexia bij de hooge raad.
Ben ik nu ook te dom om zulke dingen te begrijpen?
Zeg het even, wil je, dan doe ik vrolijk mee met die scheldkarbonades.
Als jij gelooft net zoals Inzagirl dat de strijd gestreden is, dan ben jij dom.
Een intelligent mens blijft met zijn beide benen op de grond staan.
Maar het geeft niet joh, dat jij zo bent, verstand komt met de jaren.
Aan jouw reacties te zien ben je nog piep, dus dattegaat moet je nog heel wat leren.
Annelease, ik ken jou natuurlijk niet, maar ik deel wel jouw mening.
Inzagirl en Michel Luidens, lees het bericht nogeven op na van kat in de zak: dexia.
Aandachtig bestuderen zou ik zeggen, dan wil ik van jullie weten of jullie nog zo positief zijn en zo ja, waarom?
Het artikel zegt toch genoeg.
Bij mij is iniedergeval de alarmbel gaan rinkelen.

Michiel Luidens

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Anneleaske dat doet mij deugd.

Michiel Luidens

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Een intelligent mens blijft met zijn beide benen op de grond staan.
Waarom doe je dat dan niet ?

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Een intelligent mens neemt een biertje en gaat lekker chillen.
Je leeft maar 1x dus maak er wat van.

Of ga janken, twijfelen, paniekeren bij je zakkevuller.

:lol:

Great Bear

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 15 Sep 2004 12:49 door [email protected]


--------------------------------------------------------------------------------

Een intelligent mens neemt een biertje en gaat lekker chillen.
Je leeft maar 1x dus maak er wat van.

Of ga janken, twijfelen, paniekeren bij je zakkevuller.
neem mij even niet kwalijk inzagirl, dit slaat echt nergens op.
ik geloof dat ik maar geen tijd en energie meer aan jou moet spenderen, jij bent kennelijk een type die een bord voor haar kop heeft.
toch heb ik nog een vraag aan jou: als het allemaal anders uit mocht pakken dan jij voor ogen gehouden had, ben jij dan nog zo vrolijk.?

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik heb toch geen geld dus wat kunnen ze doen dan?

:lol:

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ben je te optimistisch deugt het niet en heb je in een bepaald geval een pessimistisch oordeel dan wordt dat ook direct van tafel geveegd want dat wil men ook niet horen.
Het beste is een ieder voor zichzelf bepalen welke koers hij of zij gaat varen, maar dat we er nog lang niet zijn is een ding wat zeker is.

Great Bear

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 15 Sep 2004 12:45 door Michiel Luidens


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

Waarom doe je dat dan niet ?
Ik sta wel met mijn beide benen op de grond joh.
Mij hoor je niet zeggen, de strijd is gestreden, Dexia gaat plat.
Ik ben net zoals ieder ander een gedupeerde, ook al heb ik de stille hoop dat alles goed komt, toch hou ik er rekening mee, dat het anders uit zou kunnen pakken.
Weet jij wat de H.R. beslist?
Ik iniedergeval niet!
Men mag best positief zijn, ook optemistisch, maar over al waar Te voor staat is niet goed.
Ik verdedig niemand, ik zeg alleen waar wij ons voor moeten behoeden.
Men kan niet stellen, Dexia heeft verloren, hoeraa, ze hebben geen poot meer om op te staan; was het maar zo, dan voelde ik mij een stuk beter.
Weet je wanneer ik mij beter ga voelen en feest ga vieren? Als de Rechter in Arnhem inzake WCK bepaald dat alle lease-kontrakten vernietigd worden en iedereen meteen zijn/haar geld gaat halen via de Deurwaarder, kijk vriend, dan is de klus geklaard, dan hebben ze geen geld meer om in het hoger beroep te gaan en naar de Hooge Raad te gaan.
Maar zolang de Arnhemse Rechter geen uitspraak gedaan heeft hou ik liever mijn hoofd erbij en rekening houdend met alles wat er zou kunnen gebeuren.
Snappie?
Groet, Great Bear

Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Spongebob »

Great Bear, ik denk niet dat het bij een voor de gedupeerden gunstige uitspraak in Arnhem afgelopen zal zijn. Vergeet niet dat Dexia een grote speler is in Europa. Er zal door Dexia zeker tot aan de Hoge Raad geprocedeerd worden, aangezien het hier over een gedeelte van de wetgeving gaat waarover, binnen deze context, nog geen eenduidige jurispedentie bestaat. Pas bij een uitspraak van de Hoge Raad zal er een standaard zijn waaraan alle overeenkomsten zullen kunnen worden getoetst.

Ik adviseer dan ook iedereen om, indien Dexia overgaat tot het uitkeren van de inleg + wettelijke rente om dit bedrag tijdelijk te stallen op een rekenin. Het kan immers altijd nog dat Dexia door de Hoge Raad in het gelijk wordt gesteld, met alle negatieve gevolgen van dien.

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Als je met beide benen op de grond staat dan ben je zeker over de zaak. Ik twijfel niet dat we gaan winnen, het is duidelijk waarom dexia aegon de schuld geeft, en het is duidelijk waarom dexia de bewijzen uitstelt.

:lol:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Idaho »

"Ik heb toch geen geld, dus wat kunnen ze doen?" Nou Inzagirl, ooit wel eens van een persoonlijk faillisement gehoord?
Dan kan je een lange tijd op een zeepkistje je biertje drinken, maar daar hoeft natuurlijk ook niks mis mee te zijn. het is maar van welke levensstandaard je houdt.

Great Bear

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 15 Sep 2004 14:46 door Spongebob


--------------------------------------------------------------------------------

Great Bear, ik denk niet dat het bij een voor de gedupeerden gunstige uitspraak in Arnhem afgelopen zal zijn. Vergeet niet dat Dexia een grote speler is in Europa. Er zal door Dexia zeker tot aan de Hoge Raad geprocedeerd worden
precies Spongebob,

dat is nou waar ik bang voor ben.
ik zou alleen, hetgeen ik al eerder zei, gerust gesteld zijn als de arnhemse rechter een gunstige uitspraak voor ons allen doet en wij na de gunstige uitspraak ons geld direct gaan halen bij dat geboefte, dan zijn zij failliet en kunnen ze niks meer beginnen.
zonder geld kun je namelijk niks meer beginnen.
natuurlijk de moedermij. zit in belgië, daar zouden ze nog geld kunnen halen om toch naar de hooge raad te gaan, maar ik heb inmiddels vernomen dat de moedermaatschappij de handen afgetrokken heeft van haar dochterbedrijf in amsterdam, dus rest de vraag, stel dat, dat zou gebeuren, krijgen ze dan nog geld vanuit belgië.
maar wat jij zei, heb jij helemaal gelijk in.

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Dexia vs Aegon -> Dexia is bang!... Biertje!!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wat er ook gebeurt mijn zakken zijn leeg. Wie wil mij nou helpen als ik geen poen geef. Dus jullie kunnen twijfelen met een hoop gezeur, maar ik doe niks omdat ik niet anders kan. Dus toon een beetje begrip.

:lol:

Gesloten