LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ben ik dan de enigste?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ω©ØĹĐΩ

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Ω©ØĹĐΩ »

:D Heb Chello opgezegd op 30 augustus j.l in een brief aan Upc Capelle ad ijssel per 1 oktober j.l. denk wat er gebeurd wordt er op 28 september toch weer de maand oktober automatisch van mijn girorekening overgemaakt en tot op heden niets gehoord Ik weet absoluut niet hoe ik mijn modem terug moet sturen . Chello doet net of zijn neus bloedt maar ze kunnen het l.z.r.s. krijgen ik breng mijn modem wel terugnaar Capelle ad Ijssel en alles wat Upc nog automatisch van mijn rekening haalt boek ik gewoon terug[/b]

CPUer

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door CPUer »

Denken jullie nou echt dat de mensen die jullie aan de telefoon krijgen op de administratie werken?

Jullie hebben echt geen idee hoe lomp de mensen zijn aan de tel.
Maar mensen hebben een nare eigenschap en dat is : zeuren, ook al ligt het aan hunzelf

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Dat gezien het aantal reacties op dit en andere forums, weten wij maar al te goed hoe lomp de medewerkers van UPC zijn die we aan de telefoon krijgen.

Lada

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Lada »

Degene die deze topic opende was Monique.
Zij verwees naar een webside van haarzelf om te bewijzen dat zij echt bestond. Zeg nou zelf, als je zegt dat je goede ervaringen hebt met UPC, dan ben je best wel dubieus.
Die website bezocht en wat blijkt, Monique heeft pitbulls en maakt daar reclame voor. Goh, wat hebben die dieren een fijn karakter en wat zijn ze lief.
Deze Monique maakt dus reclame voor UPC en schaart zich daarbij op het niveau van de Tokkies. Pitbulleigenaren en a-socialen voelen zich thuis bij UPC. Ik hoor daar al een tijdje niet meer bij.
Gelukkig maar.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, en wat dan nog? Het zijn hele makkelijke beesten, lusten alles, zijn dol op kinderen....

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

tis zo jammer dat Chello de feiten altijd omdraait.....

Mijnnheer ik heb een storing, oh dan zult u wel iets fout gedaan hebben...
Mijnheer ik heb niks fouts gedaan, mijn modem staat of-line, oh dan zult u wel iets fout gedaan hebben....
Mijnheer er komt geen signaal in mijn modem vanaf de kabel, tuut tuut tuut

en dat niet 1 keer, maar diverse keren reeds gehad, dus............

GA ME NOU NIET VERTELLEN DAT ZE HET BETER DOEN

Monique_SBT_Nino
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 sep 2004 22:13

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Monique_SBT_Nino »

Degene die deze topic opende was Monique.
Zij verwees naar een webside van haarzelf om te bewijzen dat zij echt bestond. Zeg nou zelf, als je zegt dat je goede ervaringen hebt met UPC, dan ben je best wel dubieus.
Die website bezocht en wat blijkt, Monique heeft pitbulls en maakt daar reclame voor. Goh, wat hebben die dieren een fijn karakter en wat zijn ze lief.
Deze Monique maakt dus reclame voor UPC en schaart zich daarbij op het niveau van de Tokkies. Pitbulleigenaren en a-socialen voelen zich thuis bij UPC. Ik hoor daar al een tijdje niet meer bij.
Gelukkig maar.
:lol: whahaha jij bent de geweldigste van deze site :roll:

maar dit zegt heel wat over jezelf, alles over een kam scherend, in hokjes plaatsend, geweldig hoe jij in het leven staat.

Nooit in mijn leven dat ik in jou schoenen zou willen staan, ik sta liever open voor allerlei verschillende mensen, dan dat ik ze veroordeel over hoe ze denken, wie ze zijn ed.

Lada, start die motor en vertrek van mijn scherm aub, want met mensen zoals jij (discrimenerend dus) ga ik niet om.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, en wat dan nog? Het zijn hele makkelijke beesten, lusten alles, zijn dol op kinderen....


ja daarom zijn ze dus ook verboden. ze mogen geen kinderen eten

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Lada, start die motor en vertrek.........
Even kijken of hij nog zo'n hond kan raken onderweg.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Monique, ook ik heb hele goede ervaringen met UPC en ook ik vind pitbulls de liefste honden die er zijn. Ik wil je hierbij dan ook een hart onder de riem steken. Laat je niet fokken door dat gespuis.
Leuke woordspeling trouwens: Laat je niet fokken = fokverbod.

Knalpotje

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Knalpotje »

Of je de enigste bent weet ik niet, moeten we misschien eens wat voor afspreken.

Misschien dat je de enige bent,.......

Knalpotje

Lada

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Lada »

He knalpot, mooie slaper.
Al in de tweede reactie wordt er een opmerking grmaakt over deze veel gemaakte fout. Je bent lekker op tijd.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ik zit nu vijf maanden op UPC en ze knijpen me gewoon af. Ze geven je meer data bij de classic, maar dat kan je minderlang gebruiken. Want je hebt de harde datalimiet (=dl) en kennelijk heb je ene zachte dl voor classic en de Plus. Want j kan maar een paar dagen op die snelheid downen en vervolgens krijg je steeds vlugger een mailtje dat je teveel gedownload hebt. B9ij de verkoop afdeling hebbn ze gezegd dat ik oveel kan downloaden wanneer ik wil. Dus het is misleiding. Je mag niet en je moet alleen maar bnetalen wat ze jou opgeven te betalen. Gek genoeg krijg ik een nota per 25 ste en ook nog ens per de 15de. Het wordt steeds gortiger. Dan moet ik dus per de 25ste van de maand 50,= betalen en per de 15de van de maand daarop weer en op de 25 ste krijg ik weer een nota. Dus dan heb je al voor vier maanden dat ik nu internet heb bij UPC kennelijk dan al 8 maanden zou moeten hebben betalat, maar ik heb een goede administrateur en die zei: "Maak je niet druk ze krijgen alleen waar ze recht op hebben". En zo doe ik het. De administratie heeft al heel veel correspondentie naar hun gestuurd zonder reasultaat. Ik kreeg een Incassobureau ana de deur en die verttelde me dat ze nu het geld wilden zien anders kon ik geen klant meer zijn van UPC (nou dan niet!!), maar zou ik w2el alle rekeningen die in de toekomst nog gestuurd worden wel betalen moet. Ze hebben me dan niets geleverd, maar dat komt omdat je het eerste jaar geheel moet nemen tegenwoordig en dan moet je het jaar afbetalen. Drie bier voor hun en een dikke *** erbij, maar dat voldoe ik dan niet want ik heb niets gekregen.

UPC weet dat zij een monopolybedrijf zijn in tal van regios in Nederland en daar maken ze misbruik van. Ik hb nu Compuserve 8 Mb downstream en 2 Mb downstream. Dat voor 34,50 en dan zie ik dat ik geen telefoon van de PTT hoef te nemen om een 8 Mb kabel via ADSL te nemen. Want dat hoeft niet meer. Ik ben nu blij en UPC kan wat mij betreft de vuilnisbak in.

Groet,

Jan.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Jij hebt wel een zwaar leven zeg.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik heb geen problemen met UPC. Ik wilde van een dienst af ivm ontslag en te hoge kosten en dat was geen probleem, terwijl het contract nog 8 maanden moest lopen.
Misschien heeft het per regio te maken??

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ik heb nog twee maandenb van het eerste jaar UPC en dan ga ik over naar DSL via Compuserve. Voor 54,95 heb ik de Chello Plus snelheid van 8 Mb met 2 Mb download en dat met een snelle en zeer goede kabel. Via KPN komt dan ook nog de TV en dan heb ik ook nog of met een schotel waar ik 2500 zenders kan kijken, dat veel scherper is en dan hb ik wat TV betreft geen UPC meer nodig!!

Heerlijk. Met UPC kom je niet thuis, maar dan word je juist naar buiten (de kroeg bijvoorbeeld) gejaagd. Ze hebben niets dan alleen maar ellende. UPC iszo makkelijk te mijden !!

Die directeur van UPC is ook een arrogante monopolist.

Groet

Neptunus.

Gesloten