LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaring met 1601?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
spambam

Re: Heeft iemand ervaring met 1601?

Ongelezen bericht door spambam »

Ruim twee maanden terug me aangemeld na toevallig op een banner van ze te zijn gestuit. Goedkoop en al meer dan een jaar in de markt met lage tarieven. Aanmelding via site en het kpn-carrierselectnummer zelf gedaan (met universal sommige familieleden gezien die 't maar niet kregen). Tot zover okee.

Maar... Na een maand bleek dat ondanks mijn aanmelding op de nieuwsbrief per email en het feit dat facturen op hetzelfde mailadres binnenkomen, zij in alle stilte zaken veranderen.

Stunten ze eerst met gratis bellen in het weekend en 's avonds na 19 uur, bleek een paar weken terug dat dat weekend niet gratis meer was (op starttikken na allemaal uiteraard).

Merk ik van de week dat het 's avonds na 21 uur ineens pas gratis is doordeweeks.

Wat is de volgende stap in alle stilte? Zie tevens bellen.com, daar werd niet vergeleken met 1601 die wel de goedkoopste mag zijn, maar een dubieus beleid qua communiceren hanteert.

Bel gerust met 1601, maar bel bewust. En hou die site in de gaten, want communiceren moet je bij hen zelf doen :evil:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nu een week later geen reactie gehad op mijn boze mailtje aan 1601.
Dat zegt misschien wel meer dan hun verwachte antwoord... :oops:

malimibe

Ongelezen bericht door malimibe »

Ben totaal tevreden geweest,maar nu is de maat vol!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted:
Decemder vorig jaar krijg ik een foutieve rekening en nu (26/11) kon ik ineens niet meer bellen?Ik heb het hele jaar door gebeld met ze en beloofden mij dan ook correctie.Ik heb heel 2004 geen rekening gehad......................maar wel gebeld met ze om te vragen waar hij bleef.........................ik belde op krediet werd er gezegt :?: :?: :?:
Hoe dan ook het ligt nu schijnbaar,na een belletje vanavond,bij de deurwaarder en ze kunnen/willen mij niet verder inlichten daarom.
Vaag verhaal maar echt waar............................goedkoop is leuk,maar als de operator van computersysteem veranderd,ben je zelf dus aan de beurt :!: :!: :!: :!:
Elke oplossing is welkom,want ik ben er ziek van.Ik heb geen zin om een deurwaarder te betalen in dit geval (ben totaal geen wanbetaler laat dat duidelijk zijn!)
Ik wil gewoon een rekening met specificatie net als iedereen.................toch :idea:
Mijn menig voor iedereen is.........................nooit automatisch betalen bij zulke bedrijven,vraagt om moeilijkheden.
Mag ik een ieder bedanken voor het lezen van deze frustrerende boodschap en hopen dat niemand zoiets gebeurt.

groeten,

Mark

Gesloten