LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Airmiles stopt bij ABN Amro en AH
Re: Airmiles stopt bij ABN Amro en AH
Het zijn dan misschien wel gratis punten, maar het spaarsysteem is jaren geleden met veel bombarie in Nederland geïntroduceerd. Overal werd je gevraagd of je al een Air-miles pas had, tot vervelens toe. Dus ik ook maar een pas genomen. Er waren heel wat bedrijven waar je Air-miles kon sparen. Moet je nu eens kijken wie er nog aan deelnemen. De een na de ander haakt af, Hunkemöller ook al per 1 januari 2005. Deze heeft trouwens wel op tijd aangegeven dat ze er mee stoppen. Straks stopt het helemaal en dan zitten wij met zijn allen met de overgebleven spaarpunten. Als het maar niet zo gaat als een aantal jaren geleden bij Shell. Daar stopten ze ook met de spaarpunten. Je had nog wel de gelegenheid om je spaarkaarten in te ruilen voor cadeaus, maar het meeste hadden ze al niet meer en moest je genoegen nemen met een vervangend artikel. De resterende spaarkaarten heb ik, net zoals iedereen, weggegooid. Wat schetste mijn verbazing: binnen een jaar begon Shell met een nieuwe spaaractie, en wat blijkt: met dezefde spaarpunten als de vorige spaaractie! Dus de kaarten voor niets weggegooid. 

De Videoland stopt ook al!
Is 1 airmile per euro nou zo'n enorme korting dat het dan maar opgeheven moet worden?
Vreemd.
Vreemd.