LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat een ziek forum.
Re: Wat een ziek forum.
Als je last hebt van rotte vis moet je je benen bij elkaar houden.
Annelease jouw observatie is juist zolang je maar beseft dat je er zelf deel van uitmaakt. Marit hij past ons allen. Willems, croosjes is goed voor de komische noot en zegt af en toe best wel iets zinnigs.
Annelease ben het helemaal met je eens.
Vuilspuiterij went nooit en is voor zo' serieus onderwerp als Aegon- en Dexiagedupeerde ook onwaardig. Kijk nu weer naar zo'n afschuwelijke opmerking van Bosbevruchting.
Heeft ongetwijfeld een slechte jeugd gehad.
Vuilspuiterij went nooit en is voor zo' serieus onderwerp als Aegon- en Dexiagedupeerde ook onwaardig. Kijk nu weer naar zo'n afschuwelijke opmerking van Bosbevruchting.
Heeft ongetwijfeld een slechte jeugd gehad.
De meeste gestichten voor geestes- en gedragsgestoorden staan temidden van een bosrijke omgeving. Waarschijnlijk huist die bosfiguur daar ook en ziet hij zo nu en dan - in een onbewaakt ogenblik - kans zich toegang te verschaffen tot de PC van een van zijn oppassers.
in een onbewaakt ogenblik
Impact er zijn genoeg malloten de hele dag online.
Misschien is dat ook wel een onderdeel van een therapie?
impact,en dat zegt jij
Zou die Croosjes ook in een bos wonen? Wel gemakkelijk als je hout nodig hebt voor een plank voor je kop.
Jullie beiden o.a. knap stukje zelfkennisGeplaatst op 27 Sep 2004 18:30 door Michiel Luidens
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
in een onbewaakt ogenblik
Impact er zijn genoeg malloten de hele dag online.
Tenslotte nogmaals: de mensen zijn ziek en niet het forum!!!
Ja dat is natuurlijk een waarheid als een koe. Wanneer je iets heel letterlijk neemt snap ik ook wel dat een forum niet ziek kan zijn en dat je er geen thermometer in kan stoppen (oorthermometer ) Echter, de optelsom van die mensen IS het forum.Tenslotte nogmaals: de mensen zijn ziek en niet het forum!!!
En als die mensen zich niet aan de algemeen geldende normen en waarden houden inzake taalgebruik etc (het modereerbeleid) dan maken zij, bij wijze van spreken, een forum ziek!
Hoi Annelease,
Ik kan me voorstellen dat je hiermee zit maar op deze manier verdoe jij en een aantal andere bezoeker die op jou topic gereageerd hebben, eigen tijd.Op dit moment zijn er maar een enkeling die dit forum aan het verzieken zijn en alleen de beheerder van dit Forum kan hiertoe een halt toe roepen door die personen geen toegang meer te verlenen en/of the topics en reacties van die personen te verwijderen.
Is stop wat ik zit eigenlijk mijn eigen tijd te verdoen.
Ik kan me voorstellen dat je hiermee zit maar op deze manier verdoe jij en een aantal andere bezoeker die op jou topic gereageerd hebben, eigen tijd.Op dit moment zijn er maar een enkeling die dit forum aan het verzieken zijn en alleen de beheerder van dit Forum kan hiertoe een halt toe roepen door die personen geen toegang meer te verlenen en/of the topics en reacties van die personen te verwijderen.
Is stop wat ik zit eigenlijk mijn eigen tijd te verdoen.
-
Wat een ziek forum is de titel van deze topic.
Ja, niet zo moeilijk, er hangt nogal wat vanaf voor dexia. Daarom zullen zij dan ook, samen met een paar zieke figuren die overal wel los mogen rondlopen, alles in de strijd gooien om te proberen de mensen die ze al eens eerder gestrikt hebben bang en onzeker te maken. Ze gooien echt alles in de strijd, misschien deze topic ook wel om zelfs van ouderen van dagen en van alleenstaande moeders hun allerlaatste centjes nog af te pakken.
Maar als we de bosvruchtjes, de luide beren, de appelcroosjes en andere kwastjes eruit filteren, dan blijft er toch nog veel informatie en steun over en dan blijkt dit forum ineens echt niet zo ziek maar beresterk.
Dexia en Aegon, we zijn met te veel.. en als te veel mensen belazerd worden dan hebben julie misschien wel overboden, dexiaanen !
Ja, niet zo moeilijk, er hangt nogal wat vanaf voor dexia. Daarom zullen zij dan ook, samen met een paar zieke figuren die overal wel los mogen rondlopen, alles in de strijd gooien om te proberen de mensen die ze al eens eerder gestrikt hebben bang en onzeker te maken. Ze gooien echt alles in de strijd, misschien deze topic ook wel om zelfs van ouderen van dagen en van alleenstaande moeders hun allerlaatste centjes nog af te pakken.
Maar als we de bosvruchtjes, de luide beren, de appelcroosjes en andere kwastjes eruit filteren, dan blijft er toch nog veel informatie en steun over en dan blijkt dit forum ineens echt niet zo ziek maar beresterk.
Dexia en Aegon, we zijn met te veel.. en als te veel mensen belazerd worden dan hebben julie misschien wel overboden, dexiaanen !
Annelease denk eens na waarom mensen op die manier reageren dan weet je ook hoe je het kan voorkomen.
En zo'n advies durf jij te geven
Hmm, moet ik even over nadenken....Michiel, ik voel me niet verantwoordelijk voor de hele wereld. Ik zal een ander niet op een dergelijke (zoals bv bosdingetje) manier te woord staan, maar accepteer het ook niet als een ander mij zo benadert. Ik begrijp dat sommigen het hoofd net boven water kunnen houden, wanhopig zijn, maar dat zijn eigenlijk degenen over wie het hier niet gaat. Provoceren is zo makkelijk Michiel. Je inhouden en iets op een fatsoenlijke wijze formuleren (en dan bedoel ik niet dat iemand perfect nederlands moet schrijven) vergt meer van een mens. Heeft met zelfrespect te maken!Geplaatst op 27 Sep 2004 22:25 door Michiel Luidens
--------------------------------------------------------------------------------
Annelease denk eens na waarom mensen op die manier reageren dan weet je ook hoe je het kan voorkomen.
-
zelfrespect en dexia.. geloof je dat zelf?
Michiel en zelf respect dan vergaat de wereld annelease. Zelden zo'n manipulator gezien op het forum.
Nee natuurlijk niet!zelfrespect en dexia.. geloof je dat zelf?
Wiranda, behalve bosbevruchting, want dat snapt iedereen dat dat niet kan, noem ik niemand. Maar heb wel zo mijn mening over deze en gene.
Dus is de naam van je topic goed gekozen. Het zijn de Michiels, Impacts en vele anderen die denken dat het forum van hun is.