Ik zal het een keer proberen uit te leggen.
MLM-bedrijven werken vaak met een uniek produkt waar pattent opzit.
Deze bedrijven kiezen voor mlm omdat het 17% bespaart t.o.v de 'normale'manier. Daarnaast is het bewezen dat de verkoop sneller gaat.
In de verkoopprijs zit natuurlijk de provisie, die betaald wordt aan de distributeurs. Daar is niets mis mee, want dat gebeurt overal.
Uit ervaring weet ik dat b.v. een spijkerbroek van normale kwaliteit 8euro kost om te maken. Diezelfde broek hangt in de winkel voor 49.95euro. Stel dat deze broek via mlm wordt verkocht praten we over een verkoopprijs van 41.45euro. Goedkoper dus!
Beste resultaat, krasse uitspraken.
Kan je deze bewijzen, of is dit weer propaganda?
Elke dag worden we genaaid door de overheid, maar als iemand besluit om aan zijn/haar eigen inkomen te gaan werken, is het opeens niet goed.
Tuurlijk, weer een standaard riedeltje.
Man, bewijs dit eens?
Mijns inziens zijn de belastingen in Nederland ook te hoog, maar dan ga ik niet een of ander riedeltje van iemand anders napraten om mlm te rechtvaardigen.
Mijn conclusie is dan ook : mlm is eerlijk, een goede manier om je inkomen op te krikken, maar niet geschikt voor iedereen. Helemaal niet door noordelingen, want die zijn meestal nog erger dan een 'normale'Nederlander!
Beledig gelijk een hele groep mensen. Heel goed, vooral niet naar de persoon kijken.
Blijf je elke maand de touwtjes aan elkaar knopen, of neem je de touwtjes zelf in handen?
En DAT is mlm!
PROPAGANDA.
Ieders situatie verschilt, maar dat schijnt bij niet door te dringen.
dat is mlm?
Ik dacht dat mlm een verkoopmethode was.
Nu is de touwtjes in handen nemen mlm?
Als ik jou dus moet geloven hoeven mensen niet meer elke maand de eindjes aan elkaar te knopen (juiste gebruik van het spreekwoord) zodra ze met mlm beginnen.
Maar je moest toch eerst klanten vinden, downline bouwen etcetera?