| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone de beste?
-
Lucas
Re: Vodafone de beste?
Vodafone is trouwens helemaal niet zo duur:
Vodafone 300 is 37,50
Telfort 300 is 32,50
T-mobile 300 is 36,50
5 euro per maand wil je besparen met Telfot t.o.v. Vodafone? Haha, en vanwege die besparing kan ik dan wel mooi niet in huis bellen. Het is zeer frustrerend als je geen bereik hebt , of slecht bereik.
Het ontloopt elkaar dus niet zoveel qua vaste kosten. Natuurlijk is Vodafone duurder als je buiten je belbundel belt. Maar als je je er gewoon aan kunt houden dan ligt de prijs/kwaliteit verhouding bij Vodafone veel hoger.
Vodafone 300 is 37,50
Telfort 300 is 32,50
T-mobile 300 is 36,50
5 euro per maand wil je besparen met Telfot t.o.v. Vodafone? Haha, en vanwege die besparing kan ik dan wel mooi niet in huis bellen. Het is zeer frustrerend als je geen bereik hebt , of slecht bereik.
Het ontloopt elkaar dus niet zoveel qua vaste kosten. Natuurlijk is Vodafone duurder als je buiten je belbundel belt. Maar als je je er gewoon aan kunt houden dan ligt de prijs/kwaliteit verhouding bij Vodafone veel hoger.
-
bastiaantje
heej snotna
ff beter in je zaakjes verdiepen, Vodafone heeft WEL een klachtenafhandeling. Genaamd special Services Vodafone.
En ze sluiten je niet handmatig af, dat gaat via een computersysteem en wel pas nadat je 2 x een herinnering hebt gehad.
ajuus
Bastiaan
ff beter in je zaakjes verdiepen, Vodafone heeft WEL een klachtenafhandeling. Genaamd special Services Vodafone.
En ze sluiten je niet handmatig af, dat gaat via een computersysteem en wel pas nadat je 2 x een herinnering hebt gehad.
ajuus
Bastiaan
-
reageer-ff
wat hier gesuggereerd wordt over de sms bundel van vodafone is niet helemaal correct. Het kiezen van een sms bundel adv de opties in het menu zit onder dezelfde knop als het wijzigen van het beltarief. Voor het wijzigen van beltarief zijn kosten verbonden, €2,50.
Nadat men dus een sms bundel heeft aangeschaft, wordt er in eerste instantie €11,50 van het beltegoed afgehaald, omdat dat administratief helaas niet anders kan. Maar die €2,50 wordt direct na het aansluiten van de sms bundel teruggestort op het beltegoed.
Vandaar dus dat er minstens €11,00 beltegoed moet zijn om een sms bundel aan te schaffen.
Dus geen oplichterij, maar een administratie probleempje.
Heb zelf al jaren Vodafone, ook met sms bundel en ik vind het perfect. Ook het bereik in het buitenland is grandioos.
Nadat men dus een sms bundel heeft aangeschaft, wordt er in eerste instantie €11,50 van het beltegoed afgehaald, omdat dat administratief helaas niet anders kan. Maar die €2,50 wordt direct na het aansluiten van de sms bundel teruggestort op het beltegoed.
Vandaar dus dat er minstens €11,00 beltegoed moet zijn om een sms bundel aan te schaffen.
Dus geen oplichterij, maar een administratie probleempje.
Heb zelf al jaren Vodafone, ook met sms bundel en ik vind het perfect. Ook het bereik in het buitenland is grandioos.
-
Gast
klopt deels, wat je vergeet is dat je bij Telfort veel meer bespaart! neem bijv. gratis Voicemail, de lagere prijs voor sms-en (met sms-bundels en zonder), de lagere prijs voor het tarief als je buiten je bundel belt, etc...5 euro per maand wil je besparen met Telfot t.o.v. Vodafone? Haha, en vanwege die besparing kan ik dan wel mooi niet in huis bellen. Het is zeer frustrerend als je geen bereik hebt , of slecht bereik.
en een verschil van € 5,- per maand is € 60 op jaarbasis! en dan overdrijf je toevallig wel, want Telfort heeft na Vodafone en KPN de beste dekking...
-
henk10
Een vriendin van mij heeft sinds kort Vodafone omdat ze het 'slechte'beriek van andere providers zat was maar schrikt zich iedere keer rot van de prijzen die ze vragen.
Het ligt er dus aan wat je belangrijk vindt. Zij zou heel graag weer terug willen maar een ander is misschien wel blij met het betere bereik
Het ligt er dus aan wat je belangrijk vindt. Zij zou heel graag weer terug willen maar een ander is misschien wel blij met het betere bereik
-
Gast
@ Luke Duke.
De reden waarom je een minimum van €1,13 moet hebben heeft te maken met betaalde sms ivm bijvoorbeeld een ringtone.
Stel je hebt €1,- beltegoed en je wilt voor €1,13 een ringtone bestellen. Dan krijg je een negatief beltegoed saldo.
Vandaar dat minimum. Volgende keer opwaarderen met €20,-, dan heb je ook weer een jaar geldigheid.
De reden waarom je een minimum van €1,13 moet hebben heeft te maken met betaalde sms ivm bijvoorbeeld een ringtone.
Stel je hebt €1,- beltegoed en je wilt voor €1,13 een ringtone bestellen. Dan krijg je een negatief beltegoed saldo.
Vandaar dat minimum. Volgende keer opwaarderen met €20,-, dan heb je ook weer een jaar geldigheid.
-
neptunus1963
Ik heb orange en het bevalt me prima. Ik heb geen problemen en ik heb een trucje gevonden door kiost opm hun kosten te bellen en nog goede service te krijgen ook. Orange is het beste netwerk van Nederland. Ik ben heel erg blij met hun 
-
Harrie van Gemert
alle meldingen ten spijt, de goedkoopste telefoonaanbieder is voor mij Pretium. Als U een nieuwe abonnee aanmeld krijgt u 10% van de belkosten van deze persoon gekort op uw eigen telefoonrekening.