http://www.qumedia.nl/main.php?page=nie ... =1&lang=NL'Durch seine Ubernahmeaktivitäten bekommt sein Küchenhandelsimperium kartellrechtlich relevante Dimensionen', vreest het Duitse Küchen News bijvoorbeeld.'Durch ein Gestrüpp von Firmen, Beteilungen und Treuhandverträgen soll es Mandemakers jedoch geschafft haben, sich das holländische Kartellamt vom Hals zu halten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukenplaza Oud-Beijerland
Re: Keukenplaza Oud-Beijerland
Uit onderstaand nederlandstalig artikel....
Dat was al een oud artikel 16again!
Dat was ten tijden van de MOW nieuws.
Het leukste stukje heb je niet gekopieerd.
Dat Henny Brugman, inderdaad van voorheen Brugman Keukens en Keukenmaxx, toch gaat proberen om de kartelvorming van DMG tegen te gaan. Brugman werd namelijk door druk van DMG op toeleveranciers tegengewerkt bij de opstart van zijn nieuwe ketentje te weten Henry's Kitchen alwaar de besproken heer S. voorheen werkzaam bij Siematic totaal aan de A2 bij Plieger, als bedrijfsleider moet fungeren.
Zal vast wel een staartje krijgen.
Beide kemphanen kennende zal DMG Henry's Kitchen wel kopen.
Hahahaha
Dat was ten tijden van de MOW nieuws.
Het leukste stukje heb je niet gekopieerd.
Dat Henny Brugman, inderdaad van voorheen Brugman Keukens en Keukenmaxx, toch gaat proberen om de kartelvorming van DMG tegen te gaan. Brugman werd namelijk door druk van DMG op toeleveranciers tegengewerkt bij de opstart van zijn nieuwe ketentje te weten Henry's Kitchen alwaar de besproken heer S. voorheen werkzaam bij Siematic totaal aan de A2 bij Plieger, als bedrijfsleider moet fungeren.
Zal vast wel een staartje krijgen.
Beide kemphanen kennende zal DMG Henry's Kitchen wel kopen.
Hahahaha
Sorry,
Dacht dat je uit Küchen News citeerde.
Was uit KIM. Daar stond dat verhaal van Henny Brugman niet in.
Dacht dat je uit Küchen News citeerde.
Was uit KIM. Daar stond dat verhaal van Henny Brugman niet in.
S is Schel....... ?heer S. voorheen werkzaam bij Siematic
Ow, wel geinig
We dwalen een beetje af, geloof ik.
Heeft de keukenbranche tegenwoordig niet een eigen forum?
Heeft de keukenbranche tegenwoordig niet een eigen forum?
3 jaar geleden een keuken gekocht en laten plaatsen door keukenplaza.
Niets als lof,zeker voor de monteurs.
Na een paar weken zagen wij een scheurtje in de omlijsting
werd binnen 3 dagen gemaakt
Na 7 maanden deed de magnetron het niet meer goed,Keukenplaza gebeld hierover,was binnen een week gemaakt.
Bij ons in de buurt 6a7 keukens geplaats door keukenplaza
Niks anders als lof,
Het kan dus ook anders zijn
Niets als lof,zeker voor de monteurs.
Na een paar weken zagen wij een scheurtje in de omlijsting
Na 7 maanden deed de magnetron het niet meer goed,Keukenplaza gebeld hierover,was binnen een week gemaakt.
Bij ons in de buurt 6a7 keukens geplaats door keukenplaza
Niks anders als lof,
Het kan dus ook anders zijn
Zal de monteur zelf wel zijn. Hoe weet hij anders dat die 7 anderen vol of zijn.
Doorzichtig hoor!
Doorzichtig hoor!
Dat een beunhaas ook tevreden klanten kan hebben is zeer goed mogelijk. De mate van ontevredenheid die bij kritische klanten naar voren komt zegt echter wel iets over hoe men denkt veel geld te verdienen.
Dus goede service bij het leveren van inferieur materiaal en apparaten!Na een paar weken zagen wij een scheurtje in de omlijsting
Daar willen we allemaal graag zaken mee doen!
Ongeveer 10% van klanten zal ontevreden blijven. Dit is niet alleen het geval bij keukenzaken. Het is wel zo dat in de keukenbranche vaak veel meer dan die 10% ontevreden is en zeker als het gaat over de manier waarop men denkt om te kunnen gaan met hun klanten.
Klopt als een bus. De [enige] positivo is een [onder]aannemer van diezelfde keukenplaza.
Fantastisch!
Fantastisch!
Typisch voorbeeld van een "ontevreden klant". Op deze manier een keuken leverancier te kijk zetten om je ongenoegen te uiten. In de brief vermelden dat een reactie van keukenplaza geen meerwaarde heeft(?), oftewel, de tegenpartij totaal geen kans geven. Ik vind dit een erg zwakke brief. Je verhaal wordt hier maar half uitgelegd. Iedere redelijk technisch geschoolde weet dat je nooit een droger en wasautomaat tegelijkertijd kunt aanzetten. Nogal triest dat je nu de schuld bij de keukenleverancier neer legt.
Dan heb ik een voordeel. Ik ben helemaal niet technisch onderlegd, maar ik kan ze wel alletwee tegelijkertijd aanzetten!Iedere redelijk technisch geschoolde weet dat je nooit een droger en wasautomaat tegelijkertijd kunt aanzetten.
De brief is een eenzijdig verhaal. Niet controleerbaar wat er daadwerkelijk is afgesproken. Is de afspraak over de groepenkast met de keukenleverancier gemaakt? of met een installateur die (free-lance) werkt voor de leverancier. Onduidelijk verhaal!
KS
Dan heb je zeker een droger uit 1930, handbediening,haha. Nee serieus. een droger en wasautomaat op één groep aansluiten geeft vaak problemen. Vaak betekent dus: niet altijd. Maar om te voorkomen dat je dit soort discussies krijgt raad ik altijd aan om een droger o.i.d op een vrije groep aan te sluiten. Het is heel vervelend als je tijdens of na uitvoering/plaatsing van de keuken nog ruzie krijgt over dit soort zaken. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit voor een verkoper ook niet prettig is. Ben overigens zelf geen verkoper, voordat ik hier weer vervelende opmerkingen krijg
Goh Gast,
Ik begin je zowaar sympathiek te vinden.
En nu proberen deze manier van reageren vol te blijven houden he!
Ik begin je zowaar sympathiek te vinden.
En nu proberen deze manier van reageren vol te blijven houden he!
als het echt niet anders kan heb je in (bv bouwmarkten)apparaten in de handel dieer voor zorgen dat ze wel samen aan kunnen.
Dit apparaat zorgt er voor zodra een van de twee gaat verwarmen er een uitgeschakeld wordt, dit is misschien wel een optie
Dit apparaat zorgt er voor zodra een van de twee gaat verwarmen er een uitgeschakeld wordt, dit is misschien wel een optie
Tuurlijk is het een eenzijdig verhaal. Echter ik lees meer dan alleen die elektrische groepen waarbij er vooral in de voorlichting iets is misgelopen. De communicatie tussen partijen lijkt van begin af aan al slecht en verwachtingen liepen ook niet echt synchroon. De leverancier en/of de aannemer lijkt weinig te investeren in het verder tevreden stellen van de klant, die heeft zijn geld immers al binnen. Mogelijk is de klant een eikel, maar die heeft recht van spreken voor dat geld!
En dat er geen prijs meer gesteld werd op een reactie van de keukenleverancier zegt mij dat er genoeg over gesproken is en dat de klant erg boos was.
Als ik in Oud Beijerland zou wonen zou ik in ieder geval daar geen keueken kopen.
En dat er geen prijs meer gesteld werd op een reactie van de keukenleverancier zegt mij dat er genoeg over gesproken is en dat de klant erg boos was.
Als ik in Oud Beijerland zou wonen zou ik in ieder geval daar geen keueken kopen.
Het keukenplaza is wel vaker in het nieuws geweest in de Hoeksche Waard. Schijnt geen echt slechte zaak te zijn maar in slechte tijden zal voor hen ook wel elke keuken dubbel tellen. Omgangsvormen en service schieten hier dan bij in.
Vast wel vervelend voor de verkoper, echter die heeft zijn geld al binnen en is klaar me deze klant. Zijn goede naam, iets waar ze bijna geen last van hebben als dit niet zo is, neemt hij hiervoor lief.Het is heel vervelend als je tijdens of na uitvoering/plaatsing van de keuken nog ruzie krijgt over dit soort zaken. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit voor een verkoper ook niet prettig is.
De klant blijft met een kater zitten.