LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
X Wanadoo Medewerker

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door X Wanadoo Medewerker »

tja wat zal ik zeggen, wanadoo vangt geld voor die zoekpagina wat je krijgt te zien (zoeken.wanadoo.nl) per hit zoveel cent, dus telkens als je iets verkeerd intypt kom je daar terecht moet je s nadenken hoe vaak mensen iets verkeerd intypt. maar goed

Wanadoo gaat niet lekker met zn klanten om dat kan ik je wel vertellen, het is wel zo bij adsl direct nemen ze iets meer tijd voor je dan als je een go/lite/basic/plus hebt. (Zo kwam ik binnen, ze zeiden tegen mij "je krijgt mensen die niet weten waar de start-knop zit") De mensen die ik heb gesproken en geholpen heb, hebben met een gerust hart de telefoon weer neergeled.

En de meeste mensen die wanadoo hebben denken dat alles aan wanadoo ligt. dat je windows een of andere vage melding geeft van "fatale fout in Internet Explorer" ligt echt niet aan wanadoo of mensen die klagen over een trage verbiding, meeste wanadoo klanten weten niet eens wat internet is, dus virussen/spyware e.d. heeft een gemiddelde wanadoo klant altijd op zn pc staan...

De meeste mensen denken dat de helpdesk medewerkers alles kunnen doen, dus niet. Deze mensen zijn afhankelijk van 3e partijen, als die 3e partijen niet snel zijn met oplossen kan het dus wat langer duren...

maar ach ja, ik werk er niet meer. en ik lig ook niet meer wakker van, ik heb een leuke (stressvolle) tijd daar gehad..

Wel een advies, als je echt wilt intenetten, neem dan een normaal abbo
en geen wanadoo....

Gast

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door Gast »

een normaal abbo en geen wanadoo....
Wat is dan het verschil? Zelf heb ik ook een abonnement bij wanadoo-cable; is dat geen normaal abo dan?

X Wanadoo Medewerker

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door X Wanadoo Medewerker »

Ik bedoel meer als je adsl neemt van wanadoo, ga liever voor iets meer geld bij demon / cistron / surfnet / tweakdsl (als dat mogelijk is) en als je de keuze hebt tussen bbned of babyXL ga dan voor BabyXL...

Als je geen problemen ondervind met je huidige abbo, zou ik ook niet veranderen natuurlijk...

:roll:

Gast

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zelf geen problemen met de te lange wachttijden van de wanadoo helpdesk. Altijd werd ik prima geholpen en ook nog binnen de 5 minuten. Dus ik vindt de helpdesk van wanadoo prima alleen de kosten niet.

Gast

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door Gast »

Sinds juli van dit jaar heb ik wanadoo direct. De start was problematisch, ondanks toezeggingen vanuit Wanadoo werd verteld dat zolang er geen verbinding was er niets in rekening wordt gebracht. Helaas ondanks de niet operationele verbinding is er toch gewoon geld van de rekening afgeschreven.

Na uiteindelijk veel telefoontjes naar het dure 0900 nummer en plusminus 1,5 maand wachten kon er ge-internet worden. Tot het hele netwerk werd ge-update. Dat was begin november; sindsdien werkt het niet meer. Dat is dus nu bijna 2 maanden.
De helpdesk is werkelijk beschamend slecht, wachttijden van ongeveer een uur zijn normaal en de afhandeling van het probleem is slecht. Op het sturen van twee brieven, vele telefoontjes en emails is het angstvallig stil. Tot dusver heb ik net een reactie binnen op mijn mail van begin november !!!!! En het was nog niet eens een persoonlijke reactie. Ik voel me als klant totaal niet serieus genomen.
Vandaag ga ik aan de gang met de opzegbrief die ik in eerdere brieven bij het uitblijven van een oplossing al heb toegezegd.

Stink er niet in wanadoo is werkelijk waardeloos!
Met alle plezier ben ik bereid een toelichting te geven in bovenvermelde zaak. Een kopie van de brieven doe ik jullie z.s.m. toekomen.
Met vriendelijke groet,

E. de Visser

kickback[mixtick@hotm

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door kickback[mixtick@hotm »

waarom neemt wanadoo meer tijd voor mensen met een
Direct abbo dan voor andere abbos die je je kan afnemen bij wanadoo?

erg vreemd.
ik heb zelf ook al gemerkt dat andere niet Direct abbos,
hele nare ingewikkelde factuur strustuur hebben.
half KPN/half wanadoo.

Aangezien KPN vaak zélf wil bepalen wat wanneer ze het geld willen
zien van welke periodes, erg ingewikkeld af en toe.

maarja, ik heb een Direct :)

Ze hanteren een ander nummer voor direct abbonees en andere niet direct abonnees heb ik gemerkt..
waarom?

maarja.
Ik heb dus gebeld met wanadoo. en via email nog geen
reactie over mijn security probleem.
Kan ook zijn dat ik van een mug een olifant maak hoor. Ik heb niet
zoveel verstand van IP's security enwat wel en wat niet een bedriiging
zou kunne zijn voor je PC.

Maar.. als er om de 5 minuten door 1 enkele IP je PC wordt
'geportscant', ga je toch wel vragen stellen niet?

Dit IS een adres dat valt onder wanadoo.nl (denk ik)
Maar waarom dit zo is?geen idee.
Mischien is de AIVD niewsgierig en verleent wanadoo medewerking?
Ze kunnen geen goede smoes verzinnen dus antwoorden ze mij maar niet?

ik heb niks te verbergen, maar zoiets ga je je toch wel afvragen

Gast

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door Gast »

ip van een wanadoo secure server, niks aan de hand, wanadoo is namelijk ook bezig constant met scannen op hun interconnects

[[email protected]

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door [[email protected] »

ik heb bij wanadoo nog een email adres nadat ik 2 jaar betaald lid geweest ben
kunt u mij het WW nog eens opgeven want ik mis al 4 mnd post
Bestaat mijn account nog ??

Dit is nu de zoveelste mail

VR GR Ben Mulder

Gast

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door Gast »

Lekker Slim om je emailadres hier te vermelden. Binnenkort zeker ook klagen bij Wanadoo dat je spam binnenkrijgt op dit adres.

Overigens kun je via www.wanadoo.nl/wachtwoord je wachtwoord opvragen als je adres nog bestaat.

Mischien eerst eens op de site kijken alvorens te klagen

kleinetrom
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 aug 2004 22:13

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door kleinetrom »

Geplaatst op 16 Dec 2004 20:08 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Ik had eerst een inbel abbotje bij wanadoo, voor het geval van heel erg hoge nood bij storing van me kabel.
Toen hebben ze ook de voorwaarden veranderd en begonnen ze ineens geld af te schrijven van mijn rekening. (was eerst geen abbokosten nu 3 euro per maand). Er was alleen een mailtje naar me wanadoo account gestuurd en niet via de post of iets dergelijks, en omdat ik dat emailadres nooit checkte, heb ik de email dus ook nooit gelezen... "

het is de bedoeling dat iedereen zijn wanadoomail in de gaten houdt, is een van de algemene voorwaarden. wordt die niet gecheckt, het adres voor alle belangrijke mededelingen, tja...

kleinetrom
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 aug 2004 22:13

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door kleinetrom »

Geplaatst op 04 Jan 2005 22:03 door [[email protected]


--------------------------------------------------------------------------------

ik heb bij wanadoo nog een email adres nadat ik 2 jaar betaald lid geweest ben
kunt u mij het WW nog eens opgeven want ik mis al 4 mnd post
Bestaat mijn account nog ??

Dit is nu de zoveelste mail

VR GR Ben Mulder
simpel: naar de wanadoosite, emailadres invullen en je ww naar je huisadres laten sturen

chrisj1

Re: Wanadoo helpdesk? In één woord waardeloos

Ongelezen bericht door chrisj1 »

Wat je schrijft is de theorie,

Nu de praktijk....die ligt helaas vaak anders, vaak worden dergeleke mails simpelweg weggegooid, omdat ze niet genoeg capaciteit hebben om alle mail en brieven te behandelen, slecht werk natuurlijk,

Bekijk het maar zo, áls de boel goed werkt, kun je járenlang plezier hebben van de internetproviders,

Heb je een probleem, dan heb jíj een probleem, en dan maar weer afwachten hoe dit afloopt....

Service is bij de meeste providers pet, dat weet iedereen, omdat ze met veel te weinig mensen, boven hun macht zitten te werken, en soms behoorlijk kortzichtig tegen de klant zijn,

Een goede interprovider met perfecte nazorg is er dan ook echt niet te vinden.

Gesloten