LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Han

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Han »

Beste heer Blok,
Niet ingegaan op Dexia aanbod. Formulier Legio retour met de bekende aanvullende opmerking: onder protest en onder voorbehoud van alle rechten. Aandelen zijn per 3 maart verkocht.
Groeten Han

j moret

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door j moret »

vertel mij nou eens wat is dat aan bod wie durf dat hie rnee rte zeten dan he niemand blijkbaar sorry ik dit zo bot zegt waarom zeuren jullie over aan bod i heb nooit een aan bod gehad ik wil nou wel ens weten wat is dat aan bod dan wie durf dat te vertellen iedereen reageer erover maar niemand zeg wat dat aan bod is ......

juozas

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door juozas »

Uiteraard niet gereageerd en niet van plan dat te doen ook!
Gewoon doodzwijgen en niet meer betalen, dan komt er geen geld binnen en moeten ze wel een andere öplossing" bedenken.

Jurgen

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Jurgen »

Wij gaan er ook niet op in en we hebben 2 contracten.

Beste J moret,

Kijk op www.dexia.nl het aanbod staat daar.

gr. Jurgen

Tuncay.

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Tuncay. »

Mijn contract loopt tot 22 april ook niet op dexia aanbod
ingegaan ben ook niet van plan, nu ik alles betaald heb
46 p/m (gelukkig niet veel maar dit is ook geld) hep ik
een rest schuld van 4980 euro waar ik mijn dromen kan waar
maken lekker he en DANKJE WEL DEXIA....

Have

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Have »

Bedrag restschuld gestald op een aparte rekening in afwachting van rechterlijke uitspraak SLV/Dexia.
Ga dus ook NIET in op Dexia aanbod !

Have.

Art

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Art »

Het zogenaamde "aanbod" heb ik ongeopend onder mijn buro gesodemieterd. Ik ga er dus niet op in. Als ik dat wel zou hebben gedaan, was ik meteen al mijn rechten kwijtgeraakt. Zijn ze nou helemaal! Arrogante oplichters zijn het. Schaamteloos!

corine

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door corine »

Ik ben niet ingegaan op het dexia aanbod (aanbod??? braak) omdat ik mijn rechten niet wil verspelen. heb altijd alles netjes betaald maar nu zal ik voor het eerst in mijn leven als wanbetaler bij het BKR bekend staan dus! Wilde alleen sparen voor de studie van de kinderen en nu heb ik schuld en het schoolgeld zal toch betaald moeten worden. Moet volgende week mijn restschuld voldoen.....slaap dus niet..

Francis

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Francis »

3 contracten van 360 Euro totaal per maand.
2 contracten in verlenging.
1 contract loopt af in 2005.
Lid van alle stichtingen.
Aanwezig op 11 april, om mijn stem te laten horen.
Ga niet in op het aanbod, over mijn lijk.

Nettie

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Nettie »

Hallo allemaal,

Ik heb ook niet op het aanbod gereageerd. Ik denk dat meer dan 50% dat niet gedaan heeft. Als je echt financiele problemen hebt, biedt het aanbod totaal geen uitkomst. In feite erken je je schuld. Ik hoop op kwijtschelding van de schuld als gevolg van een faillissement van Dexia. Ze splitsen niet voor niets.

Groetjes,

Nettie

P, de Vos

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door P, de Vos »

Dankzij Profit Vooruit Betalen ga ik 136,13 euro per maand betalen. En dit duurt 7 jaar lang (7*12*136,13) !!!!!!
En gaat eind november in.
Zou appeltje voor de dorst moeten voor mijn kinderen. Ook ik ga niet in op het "aanbod" van Dexia.

helena

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door helena »

Onze contracten lopen resp. af in november 2004 en mei 2008. Aanbod had 7 maart j.l. ingeleverd moeten worden. Dit hebben wij niet gedaan.

Mijn moeder van 71, die f. 4000,-- vooruit had betaald, dus zoals zovelen dachten en denken met EIGEN geld, durft het niet aan. Ze is bang. 't Arme mens heeft nog nooit een cent schuld gehad. Nu prijkt er op het aanbod meer schuld dan ooit. Voor haar gemoedsrust is het beter in termijnen te gaan betalen, vindt ze. Prima.

Maar wij? NOOIT!!!!

Bas

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Bas »

Ga eveneens niet in op aanbod.
Heb winstverdriedubbelaar met fondsen: Aegon, KPN en Wolters Kluwer. Eenmalige storting van ca. € 3.600.
Lid van SLV en Eegalease. Einde contract november 2003.

Ben wel erg sceptisch tav slagingskans van genoemde stichtingen en zeker over de termijn waarop.
Zou het al fantastisch vinden als ik enkel m'n inleg kwijt zou zijn in plaats van zowel de inleg als opgebouwde schuld.

Succes!
Bas

Andrew

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Andrew »

M'n contract met Legio was 07-02 afgelopen.Ik heb me pas begonnen om die vuile oplichters terug te betalen because they have threatened me with the deurwaarders...I've done my best to delay the process.Ik ga zeker NIET in met 't Dexia aanbod....this is not only a question of a bad investment...it's a matter of principle...I have been ripped off!
Groetjes,Andrew

John

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door John »

Ik ben niet ingegaan op het Dexia-aanbod en zal dat ook nóóit doen!!

Wilfred

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Wilfred »

Nee, ik ben niet op het Dexia-aanbod ingegaan!

anja

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door anja »

Sta voor de keus en weet niet wat te doen. denk er over om onder protest te verlengen. Loop dan in ieder geval niet het risico op een deurwaarder. Heb dan nog 3 jaar respijt, hoop dan voor die tijd op een uitspraak van de rechter. Misschien herstelt de beurs zich zodanig dat de schuld dan ook wordt opgeheven (ja je moet toch een beetje hoop houden ) tegen beter weten in. Wil eindelijk weer eens rustig slapen. Heb nog diverse contracten, deze lopen nog enkele jaren, wil hier nog niet teveel aan denken, wordt anders gek!

ida

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door ida »

Ik heb niets teruggestuurd , maar zit met een enorm dilema, ik denk dat ik wel in aanmerking zou kunnen komen voor de hardheidsclausule, maar als ik die invul om te kijken of ik er voor in aanmerking kom dan verlies ik alle juridische mederwerking van wie dan ook.
wat moet ik nou doen.

Hannie

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Hannie »

Heb niets teruggestuurd,
Ik betaal niet.

Jacky

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Jacky »

We voelen ons vreselijk opgelicht,mijn man gaat niet in op het aanbod.Hij heeft dit per aangetekende brief laten weten.We hopen er op dat recht zal zegevieren.
Groet Jacky

Gesloten