En dat is nu het verschil tussen jou en ieder ander op dit forum.Wanneer hij de tragedie van het WTC zou beschrijven zou je nog dubbel liggen.....!
Jij vindt dit schijnbaar humor.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En dat is nu het verschil tussen jou en ieder ander op dit forum.Wanneer hij de tragedie van het WTC zou beschrijven zou je nog dubbel liggen.....!
Ik ben doodserieus.....Jij vindt dit schijnbaar humor.
Misschien moet je dan maar gaan uithuilen bij de forumoderators.Je spelregels zijn niet eerlijk!!!
Is meer jouw stijl....Misschien moet je dan maar gaan uithuilen bij de forumoderators.
Niet dan??? Over alles ben je het eens met E????Je opmerking over het WTC is ronduit misselijk.
Ja..., maar dat doe ik natuurlijk niet, toch????Als jij echter dezelfde soort posts als econometrist schrijft lig ik ook dubbel. Ondanks dat je het tegenovergestelde verkondigt van wat ik denk.
Wat heet "dooddoener".....!Helaas kom jij niet verder dan wat smilies.
Misschien kan je jouw redenatie uit de doeken doen hoe je tot die conclusie komt.Niet dan??? Over alles ben je het eens met E????
Maar ontkennen doe je het ook niet omdat je niet tegen hem in durft te gaan.....Misschien kan je jouw redenatie uit de doeken doen hoe je tot die conclusie komt.
Want ik heb dat niet gezegd.
Hopelijk ga jij nooit jurist worden.Maar ontkennen doe je het ook niet omdat je niet tegen hem in durft te gaan.....
Of laat eens zien waar je het NIET met hem eens was???
Tuurlijk.....In de tweede plaats praten we hier over mlm en daarin deel ik zijn mening volledig.