Nee, maar de meeste wel, en ze zijn naar aanleiding van het voorstel dat ik deed. Heb jij echt overal problemen mee?Student, ik vind bovenstaande een beetje klinken als "woordvoerder van iedereen, beheerder van het forum..etc" Niet alle berichten zijn aan jou gericht
Als mensen op level 7 iemand werven, hoe ken jij die dan? Wat heb jij met die personen te maken?Ja. X kent Y kent B kent C kent Q!!
Dat is ook de reden waarom ik het altijd zo vreemd vind dat er over "mijn team" gesproken wordt. In een schema met 7 uitbetalingslevels zit je dan dus in 8 teams (namelijk die van jezelf + die van je 7 upline-distributeurs). Hoe werkt dat dan in de praktijk?
@ Noordeling63:
Dat is eigenlijk zo goed als onmogelijk. Alleen bij dwang om af te nemen of bij bijvoorbeeld een door de overheid ingestelde maximumprijs kan marktwerking zomaar uitgeschakeld worden. MLM'ers hebben ook te maken met gewone klanten, net als jij en ik klanten van supermarkten zijn. Als de prijs te hoog is, dan verliezen ze gewoon klanten, ik zou niet weten waarom iemand TOCH de producten zou aanschaffen.MLM produkten worden voor een kunstmatig gecreëerde prijs (ontbreken marktwerking) verkocht die ver boven de marktwaarde van het produkt liggen zodat de bonussen aan de downline uitbetaald kunnen worden.
Deze redenatie ontgaat mij ook even. Wat is dan het precieze verschil??Tuurlijk wel, in dat geval is er geen sprake van commerciële exploitaitie van zijn sociale relaties. Waarschijnlijk is hij gewoon een bakker ergens bij jou in de buurt en koop jij brood bij hem om zijn verkopen te ondersteunen. Het is een voorbeeld die in vergelijking tot MLM totaal mank gaat.
@ Jan:
Ik heb al meermalen aangegeven dat IK GEEN STUDENT MEER BEN. DUS OOK GEEN EEUWIGE STUDENT.Talloze malen is jullie hier verteld, verkennertje, Madeleintje en eeuwige student, dat dat al 26 jaar in Nederland is!
Noem mij 1 (één) MLM bedrijf waarbij je NIET voordat je kunt beginnen inschrijfgeld moet betalen, dus 1 (één) MLM bedrijf die het doet volgens het voorstel dat ik in het eerste bericht heb gedaan!dat dat al 26 jaar in Nederland is!
Je kan het echt niet laten he? Kun jij ook op een normale manier discussieren???Moeten we daar de vrede mee winnen???