LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] barf
Re: barf
oeps
dat wordt dus rustig hier
wat bedoeld men met ''per dier verschillend''?
bedoel je daarmee dat een brokkenhond geen verschillende dingen meer verdraagd omdat hij meteen aan de schijt is?
mijn Barf en CVV hond verdraagd namelijk alles!
als we een weekend in de Ardennen zitten neem ik voor 2 dagen brokken mee, diarree?? geen probleem, vlees honden hebben zo'n prima ontwikkeld maag/darmstelsel, dat ze nergens meer van aan de race raken
dat wordt dus rustig hier
wat bedoeld men met ''per dier verschillend''?
bedoel je daarmee dat een brokkenhond geen verschillende dingen meer verdraagd omdat hij meteen aan de schijt is?
mijn Barf en CVV hond verdraagd namelijk alles!
als we een weekend in de Ardennen zitten neem ik voor 2 dagen brokken mee, diarree?? geen probleem, vlees honden hebben zo'n prima ontwikkeld maag/darmstelsel, dat ze nergens meer van aan de race raken
Wat verdient je hond?
Juist vlees! goed gedaan jongens
Waarom kijken we niet even naar de hoektanden en kiezen van onze gelievde 4-voeters?
Juist, die zijn gemaakt om te kluiven, te scheuren, met andere woorden
Vlees te ETEN
Voor die heerlijk krokant klinkende extra doorgebakken verhitte vervelend brok met al zijn granen,chemische antyoxidanten beenderenmeel en nog meer van dat AFVAL hebben ze dat niet nodig,
Voeg daar het water dat ze nodig hebben aan toe en hokuspokus, je hondje heeft helemaal geen tandjes meer nodig!!
Knap HE!!
Toevallig kreeg ik pas een folder van Nutro onder ogen
Die zijn zo trots omdat ze als enigste nu EXTRA GEDROOGD kippenvlees in hun voeding hebben zitten.
Eerst was dat maar 20 %
Wat zit er dan in GODSNAAM in die overige 80%??
En het bewijs dat Nutro ook nog even toevoegd...
Voor 1 kilo gedroogd kippenvlees heb je 5 verse kippen nodig.
Sommige merken claimen verse kip als hoofdingredient, maar verse kip bevat voor 75% water en vet, als je dat dus even droogt dan houdt je dus GEEN HOOFDINGREDIENT KIP OVER!!!!!
Simpel toch?
Juist vlees! goed gedaan jongens
Waarom kijken we niet even naar de hoektanden en kiezen van onze gelievde 4-voeters?
Juist, die zijn gemaakt om te kluiven, te scheuren, met andere woorden
Vlees te ETEN
Voor die heerlijk krokant klinkende extra doorgebakken verhitte vervelend brok met al zijn granen,chemische antyoxidanten beenderenmeel en nog meer van dat AFVAL hebben ze dat niet nodig,
Voeg daar het water dat ze nodig hebben aan toe en hokuspokus, je hondje heeft helemaal geen tandjes meer nodig!!
Knap HE!!
Toevallig kreeg ik pas een folder van Nutro onder ogen
Die zijn zo trots omdat ze als enigste nu EXTRA GEDROOGD kippenvlees in hun voeding hebben zitten.
Eerst was dat maar 20 %
Wat zit er dan in GODSNAAM in die overige 80%??
En het bewijs dat Nutro ook nog even toevoegd...
Voor 1 kilo gedroogd kippenvlees heb je 5 verse kippen nodig.
Sommige merken claimen verse kip als hoofdingredient, maar verse kip bevat voor 75% water en vet, als je dat dus even droogt dan houdt je dus GEEN HOOFDINGREDIENT KIP OVER!!!!!
Simpel toch?
I LOVE BARF !!
Echt wel Mijn honden zijn er alleen maar op vooruit gegaan. Ik heb in al die tijd dat ze barfen geen dierenarts meer gezien !
Ze glanzen hebben mooie schonen tanden zijn lekker levendig alleen maar goeds.
Tuurlijk de ene hond is de andere niet maar voordat je aan de barf gaat zou je je moeten verdiepen in wat je nou eigenlijk gaat doen.
Ik doe nooit meer anders
Alles beter dan brokken !!
Echt wel Mijn honden zijn er alleen maar op vooruit gegaan. Ik heb in al die tijd dat ze barfen geen dierenarts meer gezien !
Ze glanzen hebben mooie schonen tanden zijn lekker levendig alleen maar goeds.
Tuurlijk de ene hond is de andere niet maar voordat je aan de barf gaat zou je je moeten verdiepen in wat je nou eigenlijk gaat doen.
Ik doe nooit meer anders
Alles beter dan brokken !!
Mijn oudje heeft bijna helemaal geen tanden meer
Ze is 15 jaar oud, en vanaf haar 8-ste staat ze lekker op vlees
Haar tanden zijn afgesleten door tennisballen in haar bek te rollen, en stenen te sjouwen.
Ze is ooit op vlees gegaan omdat ze haar brokken zonder kauwen doorslikte, diaree kreeg en te dik werd
dieet brokken doen absoluut niet wat de fabrikant beweerd.
Hills wel, maar dat is een rib uit je lijf.
En verder kreeg ze een schilfers, en een doffe vacht (ze is zwart)
Ik heb haar eerst met Hills af laten vallen, en daarna lekker op vlees gezet.
En ze ziet er zo goed uit
De Dierenarts is vol lof over haar als ik haar ouderdoms check-up doe.
Ze is nooit ziek, geen medicijnen, niets
Het is een vlotte, vrolijke muts
Ik had haar veel eerder op vlees moeten zetten
Maar beter laat dan nooit.
Ze is 15 jaar oud, en vanaf haar 8-ste staat ze lekker op vlees
Haar tanden zijn afgesleten door tennisballen in haar bek te rollen, en stenen te sjouwen.
Ze is ooit op vlees gegaan omdat ze haar brokken zonder kauwen doorslikte, diaree kreeg en te dik werd
dieet brokken doen absoluut niet wat de fabrikant beweerd.
Hills wel, maar dat is een rib uit je lijf.
En verder kreeg ze een schilfers, en een doffe vacht (ze is zwart)
Ik heb haar eerst met Hills af laten vallen, en daarna lekker op vlees gezet.
En ze ziet er zo goed uit
De Dierenarts is vol lof over haar als ik haar ouderdoms check-up doe.
Ze is nooit ziek, geen medicijnen, niets
Het is een vlotte, vrolijke muts
Ik had haar veel eerder op vlees moeten zetten
Maar beter laat dan nooit.