LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hans anders: van 35 euro naar 145 euro

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ingrid5862

Re: hans anders: van 35 euro naar 145 euro

Ongelezen bericht door ingrid5862 »

Ik wil even positief reageren op het artikel van Hans Anders.
:lol: Als je goed bent bijverzekerd, bij de juiste zorgverzekeraar, kan je een bril met glazen kopen bij Hans Anders zonder dat je er een cent voor hoeft te betalen. Vraag dit ook bij H.A. Zij sturen de nota direct door naar je zorgverzekeraar. Zo kost je bril dus niets, ook geen € 35,-. Als je goed bent verzekerd kan je om het jaar een nieuwe bril uitzoeken. Jullie zien dus dat het ook anders kan bij Hans anders.

Ingrid, een heel tevreden klant van Hans Anders!!!! :shock:

trucker645

Ongelezen bericht door trucker645 »

Alleen de multivocale glazenvan Hans Anders in eigen montuur plaatsen koste al 170.euro.bij aflevering geklaagd dat linkeroog niet goed zag,maar moest niet klagen dat kwam door vermindert zicht van de ogen.andere opticien Orginale multifocale glazen laten plaatsen in een eigen montuur 390.euro bij het opzetten van bril geen last weg vermindert zicht van ogen,dus goedkoop is duurkoop.+ kwaliteit

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ingrid, je hebt gelijk dat Hans Anders dat doet. Alleen: ik heb gevraagd, hoeveel het bijverzekeren zou kosten. Ik ben dan meer premie kwijt, dan de aanschafprijs van een complete bril bij deze winkel. Dus ik zie er maar vanaf om me alleen daarvoor te laten bijverzekeren. Met de andere vergoedingen red ik het ook niet, want ik heb bijvoorbeeld geen zwangerschaps-spullen nodig.

Maar als jij het er wel uit haalt, is dat prima.

audier

Ongelezen bericht door audier »

Ik heb in januari 2 brillen gekocht bij Hans Anders in Woerden een gewone en een zonnebril ik was daar in totaal net iest meer dan 100 euro voor kwijt. Ik ben al jaren een tevreden klant van hans anders en als er een keer wat is kan ik daar altijd terug komen en word altijd zonder problemen geholpen en ook zonder dat er kosten worden gerekend ook als is mijn bril krom door mijn eigen schuld. Ik blijf bij hans anders

calbona

Ongelezen bericht door calbona »

Mijn vrouw heeft vorige week nog een leesbril aangeschaft voor 45 euro bij dezelfde Hans Anders. Dus het kan wel.

Gast

Hans Anders praat je tenminste niet met alle geweld al die dure extra's aan. Zodra een opticien dat bij mij probeert, is het voor mij duidelijk, dat die er alleen maar zit om me zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen, en haak ik af.

Overigens; ze willen net als bij andere budget-opticiens best wel iets verkopen, hoor. Maar als je laat blijken die extra's niet te willen: even goede vrienden.

Bij specsavers kijken ze je dan met een lang gezicht aan.

spyker65

Ongelezen bericht door spyker65 »

Standaard word een bril opgeleverd met enkelvoudige glazen, en aangezien vele mensen bijv. cilinderglazen o.i.d. nodig hebben vallen deze personen niet onder deze aanbieding.
Je bent dan genoodzaakt duurdere glazen te kopen!

L9mcade

Ongelezen bericht door L9mcade »

hans anders springt heel slecht om met de garansie heb ieder jaar bril nodig nu is hij stuk en wat zeg hans anders bekijk het maar is niet ons probleem gewoon belachelijk daar sta je dan dat noemt men surves :evil:

Gast

Dat is zo, OF je gaat naar een opticien, die in zijn totaliteit goedkoper zal zijn dan Hans Anders. Veelal komen de prijzen van een complete bril van Hans Anders en ketens als Pearle bij dit soort glazen bijzonder dicht bij elkaar in de buurt.

Gast

hans anders springt heel slecht om met de garansie heb ieder jaar bril nodig nu is hij stuk en wat zeg hans anders bekijk het maar is niet ons probleem gewoon belachelijk daar sta je dan dat noemt men surves
Niet alleen een nieuwe bril ieder jaar, maar ook een cursus Nederlands, zo te lezen.

Het is niet waar wat je zegt: binnen een jaar zal een reparatie ook bij Hans Anders kosteloos zijn. Heb ik vaak genoeg gehad.

mootjuhhh

Ongelezen bericht door mootjuhhh »

hoe kom je erbij dat lenzen goedkoper zijn dan een bril? heb al jaren lenzen maar je moet toch iedere keer nieuwe kopen? dus die kosten per keer 35.00 euro. dus 70 euro per jaar. 2 jaar verder en je bril heb je er al mee verdient. dus niks goedkoop.!!!!!!!

Dineke

Ongelezen bericht door Dineke »

Brief van de firma hans anders.
zonnebril op sterkte voor mij speciaal omdat ik btp plan heb voor 35 euro.Dit geldt niet voor mij omdat ik een 3faseglas heb.
Maar dat kunnen ze toch zien in het btp plan dat ik die glazen heb.
De winkel zei ook dat ik 110.00 euro kwijt was.Mailtje verstuurd naar het hoofd kantoor,deze gaf toe dat de brief niet zo goed was opgesteld.Ze had als nog een goede actie voor mij. 70.00 en geen 110.00.
Ik heb er al geen zin meer in,je gaat dus al voor niets naar de winkel en denkt een koopje.Ben je alsnog 70.00euro kwijt.
Helaas een grove fout en ben hier pisnijdig over :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gast

Hallo ik wil ook even reageren. Hans anders is wel de goedkoopste denk ik want dat scheelt wel een paar honderd euro in glazen. Ik kan geen lenzen omdat ik prisma heb. Nu hebben ze daar niet echt kaas van gegeten bij HH want het was 5 keer fout gegaan. 2x bij het slijpen en 3 maal bij het inzetten. Ik heb toen mijn geld terug gevraagd en gekregen. Ik ga voor specialiteit en ervaring. Wij hebben ook veel service bij een duurdere opticieën gekregen. Ik kon niet aan een nieuwe sterkte wennen en toen zijn er gratis nieuwe glazen ingegaan. Mijn man kreeg een ongelukje met de bril en was doormidden en ook hij kreeg een gratis montuur.
Groetjes A.M.

sjaantje

Ongelezen bericht door sjaantje »

Gewoon wachten met de aanschaf van een nieuwe bril totdat de maandactie: "Een complete bril voor €45,-" verschijnt. En die komt met regelmaat terug.

sally6

Ongelezen bericht door sally6 »

EVEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID......ALS MEN PRIJZEN GAAT VERGELIJKEN ,MOET IK WEL VERMELDEN DAT HANS ANDERS/PEARL EN HET HUIS ,EEN EN DE ZELFDE WINKELS ZIJN ...ALLEEN ONDER EEN ANDERE NAAM.

ansgina

Ongelezen bericht door ansgina »

De glazen vallen spontaan uit de bril en met het monteur is niks mis mee zegt Hans Anders.
2 keer per jaar ben ik € 52.50 kwijt.
Of ik moet een ander montuur nemen en dan kost mij dat €145. :(

brillemeisje

Ongelezen bericht door brillemeisje »

Als het alleen om een leesbril gaat met een doorsnee sterkte zijn de brilletjes van de Hema een goed alternatief, voor €8 ben je klaar. Wat Hans Anders en al die andere goedkope zaken betreft, prima voor een doorsnee bril. Ben je echter aangewezen op iets meer dan doorsnee glazen dan is mijn ervaring dat een 'normale" opticiën hoewel duurder, meer kwaliteit en service levert. Een montuur kan iedereen wel verkopen maar goed advies m.b.t. wensen en mogelijkheden in het glaswerk is heel wat anders. Met slechte ogen val je ook altijd buiten de boot voor een 2de bril op sterkte ("vraag naar de voorwaarden").
Wat me stoort is bij Specsavers is, dat er meteen betaald moet voor een bril terwijl de wet over een aanbetaling van 50% spreekt, maarja het staat natuurlijk iedereen vrij iets te kopen waat men wil.
Wat me echt ergert dat de zorgverzekeraars zo'n lage vergoeding geven voor iets waar je niet zonder kunt, alsof een bril luxe is.

Gast

Sally6: op de eerste plaats is het hier niet de bedoeleing alleen in hoofdletters te typen, het komt onbeschoft over, en ten tweede zijn Hans Anders/Het Huys/Pearle absoluut niet van dezelfde organisatie.

Gast

Mijn man kreeg een ongelukje met de bril en was doormidden en ook hij kreeg een gratis montuur.
Als uw man doormidden was, waarom kreeg hij dan een gratis montuur? Daar heeft hij dan toch niets meer aan?

dootje

Ongelezen bericht door dootje »

nou weet je hoe dat komt je wordt gewoon bedonderd want als je een brilletje gaat kopen en je hebt heel weinig sterkte nodig dan kunnen ze de glazen en de bril leveren voor die 35 euro, maar zodra je meer dan een half afwijking hebt moeten de glazen beter geslepen en worden ze dikker dus laat je ze maar anders slijpen want anders heb je van die jampot randen aan de zijkant zitten. dus je kunt beter naar een andere brillen winkel gaan waar je gelijk weet wat je aan bril en glazen etc kwijt bent dan naar de klanten bedonderaar hans anders.

Gesloten